2011-03-26

Jarní plná miska

Ahoj, psala jsem tu už i o vánoční akci, kterou jsem navštívila, teď je to samé v jarním kabátku. Jde o charitativní bazárek, kde můžete koupit různé vintage poklady a výtěžek jde na podporu útulků pro psy a kočky.
Akce se koná od 4. do 6. dubna, více info na www.akceplnamiska.cz



No a kdo jste prošvihli tu vánoční, mám tu pro vás takovou miniochutnávku z toho, o co jste přišli :) Nakoupila jsem tam tedy převážně velice milé vánoční dárky, takže pro sebe skoro nic, jen drobnosti jako např. lístečkový náhrdelník (20 kč), nádhrdelník s ptáčky (50kč) a měli tam spoustu dalšího, tak neváhejte a určitě navštivte!



A na závěr ještě prudce HQ fota ptáčka v akci spolu s mojí nyní velmi oblíbenou vintage pudrově růžovou vestičku, jejíž vlastnoruční autorkou je moje mamka - ještě před chvílí jsem se jí smála a teď ji velice ráda nosim :). Jooo fotit sama se fakt umim :-)




3 comments:

  1. Hello lovely :)!

    i really like your blog! looks so nice....your blog inspired me!!!

    i follow you! Please follow me too! Thanks & Kisses ;)

    Wish you a great time :)

    with love
    Mariza
    http://mar-iza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Škoda, že jsem z Prahy, vypadá to moc zajímavě! :-)

    ReplyDelete
  3. Já myslím, že určo i v Praze se sem tam něco podobného pořádá :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails