2011-04-06

Yankee candle haul


Ahoj!
Tak jsem se konečně dokopala k tomu si pořídit to, co už jsem dlouho chtěla - otestovat slavný výrobky značky Yankee candle. Protože klasická, velká balení svíček nejsou zrovna za levný peníz, což by ani tak nevadilo, určitě vydrží skoro věčně, ale prostě bych si nemohla vybrat vůni, zkusila jsem je prvně otestovat a pořídila si několik mini balení - votivních svíček.
Miluju nejrůznější vůně, svíčky, olejíčky a osvěžovače vzduchu, můj inventář čítá spoustu zimních, jablečno-skořicových a podobně, ale bylo potřeba provést trošku jarní změny a provonět svůj pokoj a skříně svěžejšími tóny.

Tyhle vůně jsem si pořídila:
Vanilla cupcake - voní jako taková ta klasická vanilková dobrůtka, příjemná, nepříliš přeslazená vůně, jsem zvědavá, jakou bude vydávat vůni při zapálení - už jsem vypozorovala, že vůně přímo když přičichnete ke svíčce a vůně, kterou vám provoní pokoj, je trošičku jiná.
Country lemonade - jojo, prostě domácí citronáda. Na přičichnutí by mohla být pro někoho až příliš agresivní citrusová, pro mě však ne a dokonce mi ani nepřipomíná levné WC osvěžovače, jak to u hodně citrusových vůní bývá. Zapálená vydává velmi jemnou, příjemnou, citrusovou vůni. Jeden z favoritů.
Pink Sands - voní prostě - růžově. Jemná, holčičí vůně. Neumím říct, co konkrétně v ní cítím i sám výrobce hlásí, že jde o směsici citrusových, ovocných a květinových tónů. Tak si pak vyberte, no :)
Soft blanket  - Příjemná vůně akorát na provonění pokojíčku na spaní. Teplé, až mírně kořeněné tóny jsou doplněny a odlehčeny závanem citrusů.
Bahama breeze - super voňavý, tropický koktejl, až bych tu svíčku ráda ochutnala :) Při zapálení v ní lze rozpoznat i trošku kokosu.
Fluffy towels - další totální favorit. Voní jako čerstvě vyprané prádlo, když k ní čichnu, představím si venkovskou chalupu a před ní na volném vzduchu sušící se sněhově bílý prostěradla jak z reklamy.

Musím ale říct, že po pročtení recenzí jsem čekala trošku intenzivnější provonění interiéru, dost by mě zajímalo, jestli velká svíčka voní intenzivněji. Tyto malé svíčky mají vydržet hořet tuším 15 hodin a co jsem zatím testovala, tak bych řekla, že to tak i bude. Ano, cítit to je, to je pravda, ale asi jsem čekala víc, přestože vím, že z velké intenzity vůně by beztak člověku po chvíli rozbolela hlava. Zajímá mě, jestli někdo máte doma ty velké verze svíček (a jaké přesně?), jestli je opravdu provonění interiéru tak intenzivní, jak se hlásá? Protože jestli ne, asi mileráda zůstanu u těchto malých potvor.


Dále jsem si pořídila gelové osvěžovače. Mají vydržet až 4 týdny, primárně jsou určené do auta, ale dají se použít do jakéhokoli menšího prostoru, který chcete mít svěží - WC, koupelna, skříň...Zatím jsem s nimi velmi spokojená, nejen, že se mi velmi líbí roztomilý design, ale vůně je opravdu příjemně cítit. Myslím, že tyto osvěžovače určitě pořídím ještě ve více variantách. První dvě vůně jsem již popsala u svíček a Candy corn - ten mám prostě ze zvědavosti, jak mě strašně zajímalo, co na tom ti amíci mají, že my to nemáme, a jak to teda voní. A jo, je to podle očekávání. Při čichnutí si vybavím ruce a pusu umatlanou od cukrové vaty, přeslazených bonbonů, žaludek lehce na vodě po kombinaci pouťové klobásy, popcornu a kolotoče :)

Balzám na rty v nejroztomilejším balení na světě ála mini svíčka jsem si pořídila ve vůni Vanilla cupcake. Opakuji, krásná vůně doslova k sežrání, jinak balzám vlastnostma průměrnej. Jestli poměr cena/výkon je ok? Toť vlastně otázka, co se vůbec u nás dá sehnat za balzámy. Já miluju různý netypický vůně, hlavně ovocný a tak a toho je u nás jaksi nedostatek (třeba u nás nedostupné různé voňavé varianty Labella) a nebo jsou totálně na houby (viz balea). Kvalitní balzámy se seženou zpravidla s nic moc vůněmi. Takže co teď, aby to bylo voňavý k sežrání, v tyčince, nebarvilo to rty a super hydratovalo? Chystám se vyzkoušet populární Soft lips, nebo nic jinýho mě moc nenapadá, máte tip?


Vše je pořízeno na ebay, 1 votivka vyjde na necelých 60 Kč, gelový osvěžovač 90 Kč a balzám 140 Kč. (ceny vč. pošty)

6 comments:

  1. mna tiez zaujali sviecky este som sa nejak neodhodla k ich kupeniu stale rozmyslam, ale inak pekna recenzia a potesilo ma ze si opisala vone:)

    ReplyDelete
  2. Já miluju svíčky, a tyhle vypadají úžasně! :)

    ReplyDelete
  3. Já mám taky ráda voňavý svíčky, ale je fakt, že si musím dávat pozor, aby nebyly moc intenzivní, páč mě hned začne bolet hlava. Já už dost dlouho ujíždím na jablkových z Ikea, ty bych asi nevyměnila za nic :D

    ReplyDelete
  4. Mám střední od Vánoc a neubývá a neubývá. Vůně karamel je hodně cítit. Ze začátku jsem si říkala že příli nevvoní, ale pak jsem přišla na to, že ji táta nesnáší až tak, že po zapálení chodí větrat, takže je vemi pafemovaná, protože vůně vdrží i větrání v zimě. Další favorit je lime, mají ho teď u Staňka v akci jako svíčku měsíce za 350.

    ReplyDelete
  5. Já mám tu velkou (christmas cookie) a když jsem ji pálila, provoněla celý pokoj. Vůně nádherná. Teď jsem ji odložila na další Vánoce- ale až ji vypotřebuju, koupím si uplně stejnou znova (snad) :-)
    Píšu o ní zde: http://rayonnera.blogspot.com/2010/12/yankee-candle.html :-)

    ReplyDelete
  6. Já mám asi tak 30 svíček YC střední housewarmer a jsem do nich naprostej blázen!!! :)Mezi nejoblíbenější patří Red apple wreath, Lavender-vanilla, Cinnamon-sugar(ta je asi No.1), Warm spice, Happy Christmas,...no prostě jsou skvělý a doopravdy zvládnou provonět celý byt. Zdraví Igi.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails