2012-03-26

Dior 3 coleurs smoky eyeshadow - SMOKY KHAKI

Ahoj všem!
Dnes opět více fotek než slov, ale myslím, že to není třeba. To jsem zas jednou ze stínů úplně na větvi. Tuhle paletku jsem chtěla už delší dobu a když se objevila u Day v blogsale, nebylo co řešit. Musela být moje!
To jsem ještě netušila, jak moc jsem se trefila....



 
Chtěla jsem ho hlavně kvůli tomu nejsvětlejšímu stínu, protože dokonalou tlumenější zlatou jsem hledala už léta. Buď je všechno moc světlý, moc do zrzava/bronzova, moc hnědý...tohle je ideálka, která mi opravdu sluší! Mám ji celkem chvilku, nicméně už teď můžu říct, že se stala mojí nej paletkou, používám ji od té doby denně. Z dvou tmavších používám nejvíc tu třpytivější, ač na to nevypadá, je ideální na decentně tmavej koutek pro denní líčení....Pro výraznější líčení či na večer lze jen přidat do koutku trochu černého/tmavěhnědého stínu a je to. Teda co z toho vyplývá? Pro mě naprosto univerzálně použitelná ideální paletka!




Jak už jsem někde psala, poslední dobou mám stíny Dior moc v oblibě, strašně mi vyhovuje jejich jemná máslíčková konzistence, snadná aplikace a pěkné, akorát pigmentované stíny....Přesně taková je i tato paletka! Jediný co, tak pokud máte mastnější víčka, doporučuju bázi, tyhle by se mohly slívat....
 



Na závěr tedy vidíte líčení s touto paletkou, jen proto, že vím, že si o líčení píšete, tak se snažím přání vyhovět :). Vím, že to není nic extra a jemnější denní líčení se zkrátka fotí ještě o sto pro hůř než výrazný večerní...Ve skutečnosti to vypadá samozřejmě mnohem líp a všechny tři barvy se mi  na mých očích strašně líbí. 

Abych to shrnula - stíny se dají sehnat v období slev okolo nějakých 900-1000 Kč - přesně teď nevím. To je docela pálka, žejo. Ale já je v každým případě doporučuju všema deseti a pokud uvažujete o investici do očních stínů, určitě si pořiďte jednu z diorovských trojpaletek či 5-paletek. Oproti třeba Macu jsou tyto stíny daleko jemnější, měkčí a snadněji se nanáší. Na Mac stíny sice taky stále nedám dopustit a mám svý oblíbence, ale této paletky bych se nevzdala ani za nic :)

22 comments:

  1. Dáši, na tobě jsou opravdu nádherné, někdo je snad vyráběl s vidinou tvého pohledu 8). Prostě jsem ráda, že si s nimi spokojená.
    U mě zatím veodou Nude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si říkám, že jsou pro moje oči jako dělaný :) Moc za ně děkuji :)

      Delete
    2. Nádherný líčení, skoro ti odpouštím, žes mě u Day předběhla:-D

      Delete
    3. ;-) Dejni, asi jsme si s paletkou byly souzeny :))

      Delete
  2. Ty máš tak strašně pěknou barvu očí, fakt závist maximální :) Asi si je zas budu muset v optice koupit, kua :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš a jak dlouho já je nesnášela a přála si mít modrý :) Teď už jsem spokojená, ale na fotkách jsou výraznější a hezčí než v reálu :) a díky!

      Delete
  3. Ježiš to líčení s takovými barvami je super! To je to co já říkám (i když to není pravidlem) že je vidět, že stíny jsou kvalitní, luxusní a pigmentované a kdybych zašla do drogérky a chtěla si koupit stíny, abych vytvořila podobné líčení tak prostě na takové nenarazím... :/ Můžu se zeptat od koho kupuješ? Já znám jen sofastars co občas něco dávají pryč... :-(

    P.S.: máš krásné oči :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) no já ani se stínama z drogerky tolik zkušeností nemám, jednou jsem si koupila paletku Essence a ta mě tak rozčílila, že vůbec nemaluje, že mě přešla chuť něco dalšího kupovat....
      Blogsale měla Day: day-loves-colours.com :)

      Delete
  4. Krásné barvičky a nádherně jsi nalíčila oči! Tyhle barvičky můžu. Na paetku od Diora si brousím zuby, ale zatím šetřím - mám vyhlédnutou 5-ti paletku a nádherným pouzdrem, ale cena je kolem 60 liber na ebayi. Nebo poradíš, kde sehnat paletky za slušnou cenu? Díky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to bude asi nějaká limitka za ty prachy, ne? Já paletky nakupuju na jahodě (mám tam tu 10% slevu + clo vrací) a nebo se ještě dají koupit u nás, třeba když má sephora 20% slevy a tak :)

      Delete
  5. Ja vazne nepotrebuju dasli ponoukani, abych si koupila Dior stiny ;))) ale kdyz si to tak hezky napsala a nafotila, vypadaji nadherne, tak co mi jineho zbyva :)

    ReplyDelete
  6. hezké, něco podobného kupuji mamince.

    ReplyDelete
  7. Vypadají užasně ! :) Mě se taky moc libí stíny od Diora, akorát se na ně musí dlouho šetřit :)

    ReplyDelete
  8. Máš naprosto úžasnej tvar očí, obočí a řasy. Achjo, vyměníš? :D Jinak zlatou na očích mám taky moc ráda, a nestát ta paletka tolik... mmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obočí a řasy? neblázni :))) obojího tam mám tři chlupy :) Obočí si musím dokreslovat a takový to dokonalý hustý, krásně vytvarovaný, nebudu mít asi nikdy :)

      Delete
  9. Ty barvičky vypadají opravdu skvěle.

    ReplyDelete
  10. Mají úžasnou barvu :) A opět máš krásně nalíčené ty oči .))

    ReplyDelete
  11. Všem moc děkuji za pěkný komentáře :*

    ReplyDelete
  12. ja mam tiez 3 coloures ale Smoky Pink: farby su fakt decentne, akurat moje dost prasia, tvoje nie? ale i tak by som sa ich nevzdala :)

    mam to aj nafotene, ale moj fotak licenie na oku este viac skreslil..no nevadi :/

    tu su fotky:
    http://girlsrulesandhauls.blogspot.com/2012/03/dior-3-couleurs-alebo-smoky-eyes-in.html

    ReplyDelete
  13. krásne sú tie tiene :) a aj na očiach!! :) škoda tej ceny :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails