2012-10-28

Max Factor eye brightening mascara

Ahoj všem!
Dneska si dáme zase jednu řasenku, to už tu dlouho nebylo. Asi už víte z mých předchozích článků, že mezi řasenkama už svoje favority mám a nemám důvod zkoušet nový. Tuhle řasenku jsem dostala k recenzi. Podle popisu mě totiž docela zaujala a měla jsem chuť ji vyzkoušet, ale ruku na srdce - sama bych si ji asi nekoupila. Nevím vůbec, jestli vám mám psát nějakej oficiální popis, Černá Moora to zhodnotila dobře, ten popis zní jako od někoho, kdo se při jeho vymýšlení dost zhouboval. A nebo to byl Sheldon Cooper. Ale ten nejspíš taky ne - řasenka, co rozjasní oči? Bazinga!

Pokud si to přeložíme do řeči normálního člověka, tak tahle řasenka by měla za A) být černá B) projasnit pohled v závislosti na barvě očí. Já mám pochopitelně tu pro zelený, která je takové bordó barvy a obsahuje spoustu minitřpytek. Aáá tak zde máme to velký tajemství rozjasnění. Prd kdejaký vědecký supr mikročástice, ale obyčejný třpytky. V první chvíli mě napadlo, že tohle asi citlivým očím nebude dělat zrovna dobře. Mě to teda nic nedělá, ale já na podráždění očí naštěstí vůbec netrpím.


Kartáček je tvrdší, gumovej, s poměrně širokýma štětinkama. Jako hlavní výhodu řasenky vidím to, že pěkně rozčeše a oddělí řasy. Těsně po aplikaci vypadají řasy pěkně jakoby leskle, jenomože mám pocit, že tento efekt se hnedka vytrácí po pár minutách, jakmile to zaschne. Taky si nemyslím, že by tohle mohlo vytvořit něco jako černou..na bližších fotkách jsem se vám pokusila přiblížit, že tam ty "třpytky" jsou trošku i vidět. Řasenka skoro vůbec neprodlužuje, zahustí tak akorát, dělá poměrně přirozenej efekt. Abych to shrnula. Mám ji doma už dýl, takže si myslím, že to už dokážu objektivně posoudit. Je docela fajn, používám ji pravidelně a ráda, ale určitě bych si ji znova nekoupila a nemám potřebu vám ji doporučovat jako bůhvíco spešl. Myslím, že tohle můžete v obchodech s klidem minout.



PS: omluvte, prosím, neupravený obočí. Až na fotkách jsem si řekla, že už je vážně na čase ho konečně protrhat. Možná bych měla někdy sepsat něco ve stylu kosmetický faux pas, který kosmetická blogerína nikdy nedělá a já je dělám v jednom kuse :). No, stane se.

Zkusili jste někdo tuhle řasenku? Co na ni říkáte? Já tedy znám mnohem lepší a mnohdy i levnější. A když jsme u MF, tak opravdu nikdy, ale nikdy nepochopím, co je tak skvělýho na slavné a tolik oblíbené 2000 calories. Tohle bude bohužel asi podobnej případ. 

24 comments:

  1. Na té detailní fotce ty řasy vypadají jako zaprášené od třpytivých stínů, takže za mě teda ne :)Podle mě má řasenka zůstat černá, max. tmavě hnědá!

    ReplyDelete
  2. tak u tebe jsou alespoň nějaké třpytky, u mě ta řasenka byla durch černá :) no, jsem ráda, že nejsem sama, kdo z ní není odvázaný, znovu bych si pro ní taky nešla :)

    ReplyDelete
  3. a mně se ta řasenka líbí. tedy mám doma eyelight (nebo jak vlastně) od covergirl a jakási čtenářka mi řekla, že je to přesně to samé, co max faktor. a ta řasenka mi vyhovuje nečernou barvou, minimální aplikací, dobře se odličuje, neslepuje, řasy pročeše, neopadává, vydrží celý den (a to ji už používám čtyři měsíce), dobře se odličuje... dokonce uvažuji o tom, že si tu verzi od max factor koupím. tak doufám, že to nebude nakonec něco jiného.

    jinak ale marketingové sdělení o rozzáření pohledu? no k tomu akorát lol, ovšem tomu jsem nevěřila od začátku, takže vlastně v pohodě.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MF a CG jsou jedna firma. V Evropě máme MF a v US Covergirl. Takže bych řekla, že ty řasenky budou úplně to samý v bleděmodrým :)

      Delete
    2. však jasně, bych jako ráda prohlásila, že je to fakt to samé... ale dokud jsem nevyzkoušela tu max faktro, tak říkám, že to je nejspíš na 90% to samé.

      rozhodně já mám tuto řasenku ráda, je to asi to nejlepší, co jsem za poslední dva roky měla na řasách. (říká člověk, který má vlastní řasy docela dobré a potřebuje občas jen tak trošku dobarvit.) (není to vlastně to úplně nejlepší, to úplně nejlepší je cake eyeliner na řasách, ale to není řasenka, takže nepočítám!)

      Delete
  4. Hm, docela nic moc efekt teda, čekala bych větší bombu...

    ReplyDelete
  5. pre mňa je celý produkt nemastné-neslané :(

    ReplyDelete
  6. :D

    třpytky vidět jsou, zajímavý ... ale nevím, jestli se mi to líbí no :D

    2000 mám ovšem oblíbenou ... když nevím, po jaký řasence sáhnout, tak sahám po týhle ;)

    ReplyDelete
  7. Vypadá to jako by ti na řasenku opadaly stíny:/ no možná kdyby někdo toho efektu chtěl dosáhnout, tak si řasy stačí poprášit nějakými perleťovými stíny:D ale řasy udělala hezké, přirozené, takové mám nejradši:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. á tak koukám, že se opakuju, tak pardon, komentáře jsem si přečetla až po napsání

      Delete
  8. ja nevim.. asi jsem divna. Me se proste libi. Nevim - rozjasneni asi jako necitim, ale proste mi krasne procese a prodlouzi rasy :-( asi mam z cele blogo sfery nejdivnejsi oci nebo nevim :-)))) (mam tu pro modre oci)

    ReplyDelete
  9. Hm, tak já myslím, že se najdou daleko lepší a s hezčím efektem. Tato mě neoslovila. Ale máš krásné oči!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Řasenku se třpytkami bych tedy nechtěla, ale 2000 calories se musím zastat, podle mě je to jedna z nejlepších řasenek :-)
    http://everybody-love-fashion.blog.cz/

    ReplyDelete
  11. Nevím proč, ale k řasenkám MF mám nějakou averzi, takže to, že tohle není bůhvíjaký zázrak docela i chápu.
    Jinak ty řasy skutečně vypadají jak zaprašené stínami, což pro mě osobně ne-e.

    ReplyDelete
  12. JA nevim, asi jsem slepa ale anu ty trpytky tam nevidim :D Ja jsem pomerne skepticka k temhle vsem desnejm vychytavlkam a spis nez aby me to ke koupi pobidlo, tka me to spis odradi...

    ReplyDelete
  13. Já mám něco podobného od L'Oréal a musím uznat, že rozdíl mezi klasickou černou a touhle tam je, proto už taky nechci používat klasické černé řasenky. Tuhle asi vyzkouším.

    ReplyDelete
  14. Já jsem také skeptická k těmhle vychytávkám. Ale já patřím mezi osoby, který na 2000 Calorie nedají dopustit. :)

    ReplyDelete
  15. pokud máš chuť na 11 tag, označila jsem tě :) http://cernamoora.blogspot.cz/2012/10/jedenactkovej-tag-cast-druha.html

    ReplyDelete
  16. Už jsem to psala od Rendy, že tyhle kecy okolo tentokrát vážně přepískli. Měla jsem kdysi chuť zkoušet tyhle projasňující řasenky od L'Orealu, tam mě téměř nalomili, ale u MF - tak to je vážně přes čáru, koho si myslí, že s těmihle pohádkami nachytají??! Vlastně mě to skoro až uráží. A ano, doslova odrazuje od koupě!
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem skvělý reklamní objekt, takže mě nachytají :-DDDD. Když napíšou, že to projasní hnědé oči a zvýrazní jejich barvu, tak jsou ta řasenka, stíny či linky moje :-DDD. Jasně, že vím, že je efekt nulový, ale co kdyby... navíc se tu projeví moje vášeň pro hledání dokonalé řasenky, takže mám tu od L'Orealu a v akci jsem si pořídila tuhle :-D. Řasenka není špatná, normál, efekt rozzáření nepozoruji :-).

      Delete
  17. Your make up is awesome!! You look so natural and this is why I love it!! The colours of your eyeshadows are gorgeous!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails