2012-11-26

Lush henna Caca brun

Ahoj všem!
Tak jsem se konečně odhodlala k tomu, co jsem plánovala už hooodně dlouho - uložit k ledu všechny chemický barvy a začít barvit vlasy hennou. Za poslední rok a něco jsem podstoupila u kadeřníka stahování černé, jak jsem tu už několikrát psala, až se ze mě ve finále stala vlivem vymytí a vyšisování od sluníčka dočista světlovláska. Sice mi všichni vlasy strašně chválili, ale mě vadily ty zrzavý odlesky. Prostě nemám ráda zrzavou, všechny zrzky (kromě těch přírodních, to je fakt pěkný) prominou. Skončila jsem na takové oříškově světle hnědé. Samozřejmě jsem se hodně dlouho rozmýšlela a váhala, protože jak je známo, henna a chemie nejdou dohromady a jak se člověk pro jedno rozhodne, musí na delší dobu to druhý pustit k ledu. Proto jsem taky "vytrpěla" odrosty a poslední přeliv absolvovala letos v dubnu, abych měla mezi barvením co nejdelší pauzu. A potom už voilá, odhodlala jsem se k nákupu. Jen tak pro informaci, tentokrát jsem výjimečně nakupovala v českým shopu, díky akci pošta zdarma vyšel na stejno jako z UK stránek. A teď už jdeme na to, vše jsem poctivě zdokumentovala, možná je pro vás "henění" činnost, kterou dáváte levou zadní, ale pro mě to byla novinka a připadala jsem si trošku jako vědátor a alchymista :). Ještě bych chtěla podotknout, že inspirací a impulsem k nákupu mi byla Renča, která se Lush hennou barví už dlouho a já její barvu roky obdivovala - její povídání o přírodní péči na vlasy si můžete přečíst v guest postu u Day. 


Jak vypadá ta čokoládička asi spousta z vás ví, má takovou chutnou hnědozelenou barvu, v balení je 6 kostiček, na moje vlasy v pohodě stačí 2, takže mi celá tabulka vystačí na 3 použití. Pokud ale máte delší a hustý vlasy, určitě budete potřebovat minimálně tři kostky.  Má zajímavou přírodní vůni, taková typická lushovská, cítím v ní bahno, trávu, seno a nějaký bylinky. Mě v podstatě i voní, nebo nevadí mi, někomu prý smrdí. Podle mě rozhodně příjemnější, než čuchat amoniak. 


Mimochodem, pokud mám nějakej ideál, co se vlasů týče, tak to pro mě už léta byla, je a bude Katie Holmes. Prostě krásná, sytá hnědá, ani moc světlá, ani moc tmavá. No, ale teď už k mým experimentům. Popravdě, po přečtení návodu jsem nebyla zrovna hrdinka. Přeci jen, když to poserete, není to jen tak jít ke kadeřníkovi a nechat ho s tím něco udělat jako u chemické barvy. Nicméně stejně jsem doporučovanej "test předem" pochopitelně neprovedla, stejně jako jsem to nikdy neudělala u barvy (proto jsem taky v minulosti místo středně hnědé skončila s hlavou černou jak uhel a pro máti málem přijela rychlá :). Stejně jako když peru a říkám si hmm, můžou se tyhle dvě trička prát spolu? Nevím, nevadí, zkusíme. Pak jen zděšeně koukám do otáčejícího bubnu, trnu a nadávám si do blbých krav :) a příště to stejně udělám znova. 


Šla sem na to, hnědozelenou čokoládu nakrájela na kousíčky, naházela do kotlíku, zalila horkou vodou a začla sem čarovat. Vzniklá hmota se pak dle návodu ohřívá ve vodní lázni, dokud není úplně horká. Line se z ní opravdu silnej odér, kterej jsem popisovala výše, ale nijak zvlášť mě to neobtěžovalo. Výsledná směs je prostě takový hnědozelený bahno. Vůní, barvou  i konzistencí.


Následně se ještě horká (kupodivu jsem se neopařila, jak upozorňují v návodu) napatlá na hlavu. Na netu jsem našla spoustu homemade "zlepšováků", co si holky do henny přidávají, ale já jsem pro začátek zvolila cestu nejmenšího odporu a vyzkoušela jen čistou hennu bez čekoholi dalšího. Tady už jsem se začala trošku bát. Moje hlavní obava byla, abych za A) nebyla ještě zrzavější než předtím, což jsem ale po shlédnutí fotek před a po skoro vyloučila, nebo za B) aby mi to nechytlo moc tmavě. Přeci jen jsem si na svoji světlou barvu dost zvykla a moje vlasy si v procesu jejího dosažení dost vytrpěly, nechtěla jsem to razantně měnit. 


V návodu píšou, nechat minimálně hodinu. Některé holky si ji tam nechávají i několik hodin, ale já jako posránek z obavy z přílišnýho ztmavení jsem ji nechala působit jen právě něco přes hoďku a pak jsem ji šla poněkud nervózní umýt. Mimochodem, překvapila mě relativní snadnost aplikace a vymývání, čekala jsem, že to bude hrůza, zašvihám všechno kolem a budu ještě týden lovit ve vlasech zaschlý bláto, ale pohoda. Noviny všude v koupelně zajistily to, že žádná část interiéru nepřišla k úrazu a vymýt to šlo taky relativně v pohodě. Po smytí henny jsem si hlavu ještě asi nadvakrát našamponovala, než byla pěna čistě bílá, a bylo hotovo. Teď už srovnání před:


A po (první foto s bleskem, druhý bez):



Po smytí byly vlasy v mokrým stavu skoro černý, tak moje hrůza i nadále trvala. Říkala jsem si tyvole, co jsem to zas provedla? Ale nakonec po uschnutí zůstala jen krásná hnědá barva a já byla naprosto nadšená. Nebyla o moc tmavší než původní, jen byl spíš zmírněnej zrzavej podtón a barva sjednocenější. Já tam rozdíl viděla hned, ale v reálu si nikdo moc nevšiml, že mám jinou barvu, akorát mamka. Při začátcích s hennou se doporučuje ji použít několikrát za sebou v krátkým časovým úseku. Já se rozhodla tedy počkat týden do dalšího víkendu, ono se to nezdá, ale celý toto martyrium zabere skoro celý odpoledne. Mezitím teda proběhly asi 4 umytí, přičemž jsem si všimla, že se henna vymývá celkem dost rychle. Což je na jednu stranu fajn a přesvědčila jsem se, že se toho bát fakt nemusím. Tento víkend jsem už se toho teda fakt nebála, napatlala jsem další dvě kostky čokolády na hlavu a na tři hodiny se v klidu usadila k hokeji :) - teď nevím, jestli má větší váhu opakovaná aplikace, nebo delší čas působení, nicméně napodruhé mi to chytlo znatelněji a mám hlavu tmavší, okolí si toho taky všimlo, hned dneska v práci prej "ty máš novou barvu". I když mi přijde, že na fotce to není tolik znát.


Takže teď uvidím, jak dlouho mi vydrží "druhej nános", zatím nemám v plánu barvit tak úplně hned, ztmavovat už určitě nechci. Kažodpádně, jaký jsou výsledný dojmy? Yaaaay! Konečně mám teď na hlavě to, co jsem si vždycky přála, přirozenou tak akorát hnědou. A chemickou barvou toho docílit je docela oříšek, přijde mi, že ve finále jsou všechny dost dozrzava. Jinak, co se týče vlasů samotných, tak určitě se více lesknou, jsou takový trošku "jiný", ani neumím popsat jak, možná jakoby pevnější, je na nich znát obalení hennou - čili pro moje příšerně jemný vlasy jen a jen dobře! Pokusím se vás informovat ještě s větším odstupem času, ale zatím jsem naprosto nadšená a každýmu doporučuju! Běžte do toho :)

70 comments:

  1. S LUSH hennou jsem se barvila asi rok, vždycky jsem ji nechávala přes noc, ale nedávno zvítězila lenost a vrátila jsem se k chemii.

    ReplyDelete
  2. Holky, neskusali ste jednu z tych noviniek od zn. Timotei..sampon na hnede vlasy s hennou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já teda ne, ale není to spíš reklamní tahák s podílem henny nula nula nic?

      Delete
  3. Tak to je fakt super! Uplna Katie:-) Ta barva je fakt krasna, jak rikas, akorat hneda!
    Jen teda ja vubec etusila, ze henna a chemie se nesnesou, jdu se urychlene dovzdelat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :)

      No popravdě taky tomu nevím moc hlavu patu - ale vždy je lepší na chemicky barvený vlasy dávat hennu až s časovým odstupem, tam je asi spíš problém, že nikdy nevíš, jak to může chytnout. Ale horší je to asi naopak, slyšela jsem od kadeřníků, že hennu nemají moc "rádi", protože se právě nikdy neví, jak naheněný vlasy zareagují na barvu. Na návodu k Lush henně důrazně varují, ať se hlavně člověk nepokouší případnou nespokojenost s výsledným odstínem napravovat odbarvovačem nebo tak, že se to ještě naopak víc zažere.

      Ale na druhou stranu bych to brala rezervou, ono jde asi spíš o razantnější změny, pokud si na hnědý vlasy dáš hnědou hennu a po čase hnědej přeliv, asi se nic moc nestane. Já měla obavy právě proto, že jsem za poslední rok a něco 2 x podstoupila zesvětlovací mytí na stahování černé, tak jsem měla respekt, aby to nějak přehnaně nezareagovalo spolu :)

      Delete
    2. Já mám vyzkoušené i hennu na odbavene vlasy , chytla o něco výrazněji ale nic hrozného. A i jsem hennu odbavovala a tez v pohode. Je fakt ze nikdy na 100% nevis jak to dopadne ale je to i u chemické barvy

      Delete
    3. Henně jsme se s Verčou u nás poměrně věnovaly, popisuju v jednom článku i svůj zážitek s odbarvováním - vážně nedoporučuju nikomu :D Funguje to asi takhle:
      henna -> odbarvit = velké zlo
      henna -> nabarvit = vysoká šance neúspěchu (tj. nic to na vlasech neudělá)
      odbarvené/nabarvené vlasy => henna = vysoká šance úspěchu (tj. požadovaná barva)
      Takže pohoda. Oni to v těch návodech hrozně hrotí, protože kdyby to nehrotili a každej si to prskal na hlavu jak se mu zachce, tak maj za chvíli na krku nesčetně žalob za nefunkčnost výrobku a poškození vzhledu dotyčné atp. Klíííd, není to žádná věda! ;-)
      Verunka

      Delete
  4. Výborný!!! Přemýšlím nad tím už taky dlouho, ale já jsem černota černá a v té barvě se cítím dobře. Jdu okouknout Lush :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že hnědá by ti moc sekla, nějaká tmavá...no, ale měnit cokoli z černé, to je boj :)

      Delete
  5. To je fakt uzasny:) to musim taky zkusit:) ted max si dam sampon na vlasy a je pravda ze drzi jak cert. Uz mesimc a vubec se mevymil :)

    ReplyDelete
  6. Na fotkách vypadá barva opravdu dobře a přirozeně...
    Hennu používá moje dcera a můžu potvrdit, že barva, lesk a struktura vlasů jsou po nabarvení super!

    ReplyDelete
  7. Je to fakt rozdiel, ale čítala som, že každá henna má odlesk do ryšava a to sa mi až tak nepáči, skôr uprednostňujem ladové odtiene... ale inak by som veľmi rada do henny išla, krásne sa po nej lesknú vlasy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahle Lush vážně nemá. Naopak mi ty zrzavý odstíny potlačila. V návodu píšou, že to záleží na aplikaci...kdo chce červený nádech, má vlasy po dobu působení omotat potr. folií. Kdo chce hnědou (tak jsem to dělala já), nechá je nezakrytý...

      Delete
  8. Hmm, no jako já jsem asi před týdnem šla ze světlý na tmavě hnědou a tohle nevypadá vůbec marně :D Nevysušuje henna vlasy? Někde jsem četla že fest... to by mi ještě chybělo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem to četla. No, nechci nic kategoricky tvrdit, ale podle diskuzí mám pocit, že ta od Lushe je jiná než klasický, právě proto, že obsahuje výživu, na prvním místě je kakaový máslo. Určitě mi je nevysušila, naopak je potřeba to pořádně vymýt, aby pak nebyly vlasy mastnější...zatím mi přijde, že mi je určitě nevysušila...

      Delete
  9. Chytlo ti to fakt pěkně! Zrovna o víkendu jsem patlala touhle hennou vlasy mamince :) Té tahle henna strašně vyhovuje, jak je to čistá hnědá bez zrzavých odlesků, nic výrazného... a i tak si kolegyně všimly, že si něco udělala s vlasama :)

    ReplyDelete
  10. Tak to jsem fakt ráda, že jsi spokojená, se přiznám, že jsme měla trochu strach, bo jsem za to tvoje rozhodnutí cítila značnou zodpovědnost :-) Určitě je to lepší nechat působit dýl, já to plánuju tak, aby to bylo tak aspoň tři hodiny. A ty šampony s hennou mi přijde, že nic moc nedělají, ani jsme si nevšimla, že by to nějak prodlužovalo barvu. JInak ono se to docela rychle vymývá na začátku, po víc nánosech už se to právě celkem slušně zažere, já třeba už barvím hlavně u hlavy, protože konce vypadají furt stejně, tam se to vůbec nevymývá.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D no, naštěstí to dopadlo dobře...taky si myslím, že se to zažírá postupně. Když jsem v 15 měla na hlavě černofialovou, přes léto se mi vyšisovala do světle hnědé, nikdo mi nevěřil, že se mi černá barva vymyla...ale jak jsem barvila dál, tak se samozřejmě už nehnula...

      Delete
  11. Chytlo ti to nádherně, ve výsledku ta barva vypadá moc hezky :) A fakt tě obdivuju že ses do toho pustila doma :) Já měla co dělat s obyčejnýma barvama z Dmka který mi na hlavě způsobily takovou paseku, že henny bych se fakt bála. Klobouk dolů :) Super post ;)

    ReplyDelete
  12. tyjo kraaasna hneda! Fakt se Ti to povedlo!

    ReplyDelete
  13. hrozne by som si chcela dať hennu ale mám blond odrastený melír, síce už asi 10 cm od hlavy ale aj tak sa bojím, že by mi chytili nejako zeleno-ryšavo alebo ako! mám gaštanové vlasy a najradšej by som docielila trošku viac hnedú ako gaštanovú:/ neviem, či to je s hennou možné vôbec?:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, na melíry bych se to možná bála dát..ale určitě můžeš vyzkoušet na pramínku a uvidíš...do zelena ti to snad nechytne, nemělo by...

      No, nejsem na toto odborník, ale doporučuju pročíst toto fórum, tam je infa mraky :)
      http://dlouhevlasy.cz/phpbb/viewforum.php?f=25

      Delete
    2. Ba naopak, henna na melírky udělá super efekt! Zelenání se nekoná, spíš to chytne světleji než ostatní vlasy, takže třeba do tmavozrz nebo červena, ale zelená se stává jen při opačné aplikaci (tj. henna a následuje odbarvení vlasů) :)

      Delete
  14. Opravdu krásná přirozená barva, takovou mám já svou barvu, ale taky v ní mám trochu nazrzlých odstínů, nevím, kde se to tam bere. Líbila se mi i tvá původní barva. Mě zase láká zesvětlení, doporučil mi to i stylista, takže jsem slušně nalomená, ale to jde jen chemií a mám hrůzu z toho, co mi to může s vlasy udělat:/

    Ps: nevysušuje ti henna vlasy? já jsem si ji jednou dala jako masku a byla to hrůza, měla jsem úplně vysušenou pokožku hlavy i vlasy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odpovídala jsem slečně výše, zatím mi přijde, že určitě vůbec :)

      Delete
    2. jj všimla jsem si pak toho:) no vypadá to dobře..

      Delete
  15. Paráda! Já barvím Caca marron. První barvení byly taky nervy až na půdu, protože jsem měla před tím odbarvenou blond. No, zezačátku jsem měla vlasy tak nějak spíše oranžové, ale i tak to sklidilo úspěch. Po roce barvení jsou spíše hnědorezavé. Já jsem s tou barvou hrozně spokojená a cítím se v ní dobře. A spousta lidí si myslí, že to je moje přirozená barva (což mě teda ale dost překvapuje, protože si myslím, že zase tak přirozeně nevypadá). Ale hlavně i pro mé jemné vlasy je henna poklad. Posílily. Fakt že jo. Myslím, že u ní ještě nějakou chvíli vydržím, i když to barvení je někdy fakt opruz a stráááášně dlouho to trvá.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, na tu mou původní hnědozrzavou jsem slyšela samý reakce, jak přirozeně to vypadá :) Já jsem typ na teplý odstíny, takže mi tato hnědozrz šla vcelku dobře k pleti, tak to nevypadalo nijak zle...

      Delete
  16. Ja se barvila hennou cele mladi a vzdycky dycinky to bylo desne do rezava, ale tohle je naaaadherna barva, po ktere taky touzim, sakris, ze bych to prece jen zas zkusila.

    ReplyDelete
  17. Já jí tam nechávám tak 9 hodin a to už je pak větší fuška to vymýt :-D
    Ale jinak mi to na vlasy patlá mamka, sama bych to fakt nedala, to bych měla půlku hlavy světlejší než tu druhou :-D
    Taky mám Caca brun a jsem naprosto spokojená už více než rok :-))

    ReplyDelete
  18. Podle těch fotek je ta barva fakt nádherná!!!:)

    ReplyDelete
  19. Taky už se dlouho barvím hennou a kadeřnice moji barvu vždycky obdivuje, jsem spokojená:) Používám francouzskou hennu, lush jsem ještě nezkoušela. Ještě do ní přidávám olivový olej, abych neměla vlasy vysušené...

    ReplyDelete
  20. Výsledek je moc pěkný!:) Já taky hennu používala spoustu let.. pak jsem přešla na chemii. Teď zvažuju návrat k henně, jen je blbý, že mám nakoupených spoustu "chemických" šampónů a zas si říkám, že když už henna, tak by bylo fajn mít i přírodní šampóny na vlasy :) Taky to pak líp chytá :) Tak čekám až koupím lávovou zemi a pak půjdu na to :) Koupila jsem si tentokrát tuto hennu http://www.khadi-cz.cz/cz/e-shop/330856/c11294-rostlinne-barvy-na-vlasy/khadi-rostlinna-barva-na-vlasy-henna-26amp-3b-amla.html

    ReplyDelete
  21. No jo, když já se vždycky nepřekecám tu hennu strouhat.. Ale výsledky jsou fajn, barva je moc pěkná :) Musím se k tomu dokopat zas.. Ještě neco, balíš si pak vlasy do fólie nebo ne?

    ReplyDelete
  22. Je to nádhera. Bohužel já patřím k těm, které nesnesou tu "vůni". Barvila, resp.pokoušela jsem se o to, jsem se před dvěma lety a na hlavě jsem to vydržela mít 15 minut. I potom mi bylo celý týden na zvracení, protože jsem z vlasů tu vůni cítila. Je to šílený, normálně nebývám bůhvíjaká cíťa, ale tohle jsem nedala, nesedlo mi to. Proto bych uvítala jakýkoli typ na hennu, která není co do odéru výrazná. Vlaďka

    ReplyDelete
    Replies
    1. To asi neporadím...mě ve vlasech obecně vůně strašně špatně drží se mě zdá. Což je dobrý, v případě zakouřených vlasů z hospody, stačí se pomalu chvilku projít na čerstvým vzduchu a je to pryč...na druhou stranu mi v nich ale strašně blbě drží vůně vlasových produktů, to že někomu voní vlasy tři dny po šamponu je pro mě utopie...

      Delete
  23. A mě všichni tvrdili, jak budu mít ho henně světový vlasy, ale ten chemlon po první aplikaci mi teda moc světovej nepřišel...zkusila jsem...a jdu dál...:(((

    ReplyDelete
  24. :O Tak to jo ! Vypadá to úchvatně, nádherná hnědá ! Já taky stahovala černou, dala jsem za to nestkuečnou pálku peněz a stahovala u kadeřníka profi přípravkama několikrát dokola, dopadla jsem tak, že jsem modro-černou stáhla po roce na čokoládovou hnědou. Tak tvoje vypadá opravdu krásně, moc se ti to povedlo :) Trošku vtipně vypadá ta konzistence a fotka s nánosem na vlasech :D Škoda že Lush nemáme v Ostravě, snad se někdy dočkáme, prozatím je super aspon ten eshop :) Já se tedka chystám zase na světlý hodně hustý melír (inspirací mi je Mila Kunis), snad budu taky spokojená :)

    ReplyDelete
  25. Děkuji všem za pěkný komentáře :)

    ReplyDelete
  26. Bomba, fakt super výsledek! Já používala práškovou hennu a byla jsem s ní moc spokojená, jenže mě nebavila aplikace a složité vymývání, ta prášková je v tomhle horší. Až bude mít Lush poštovné zdarma a já budu mít penízky, tak půjdu do jejich henny, která je podle recenzí (i té tvé) na aplikaci a vymývání víc v pohodě. :)

    ReplyDelete
  27. ahoj, chcela som sa ťa opýtať, ako dlho sa môže skladovať táto henna. idem v decembri do budapesti a chcela by som si ju tam kupit, ale je to darcek a s tou osobou sa stretnem mozno az niekedy buduci rok. dakujem. nemam vobec skusenosti s lush, na SK je predajna lush asi len v bratislave a to je viac ako 400 km odomna. a zase objednavat to z CZ alebo UK vzhladom na postovne mi pride zbytocne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, na mé henně je doba expirace jeden rok :)

      Delete
    2. Mám některé tabulky henny z Lushe už víc jak dva roky a jsou stále v pohodě :) Nekazí se a fungují pořád stejně.

      (Omluva Dáše, že jí to tady tak spamuju. Holt vidím slovo "henna" a nedokážu se zdržet diskuze :D )
      Verunka

      Delete
    3. Ale vůbec :) naopak, jsem strašně ráda,když do diskuze přispěje někdo, kdo už má zkušenosti...určitě to bude hodně užitečný pro ostatní i pro mě, já jsem v tom totální nováček :)

      Delete
  28. Dáši, to je nádhera!!! Já už jsem byla nalomená na hennu několikrát, ale popravdě mě nejvíc odradila ta složitá aplikace a strach trochu taky...ale podle tebe to zatím vypadá nejjednodušeji co jsem viděla a výsledek úžasný, tak o tom zase začínám vážně uvažovat! Jak počítám, tak jsi čekala cca půl roku od přelivu- myslíš, že je nutná tak dlouhá pauza? Myslela jsem, že přeliv se nedá s barvou srovnávat a do měsíce ho má člověk smytý..? Já nechala vlasy od barvy odpočívat a odrůstat snad rok, nebo prostě strašně dlouho a na začátku září byla právě jen na přelivu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No neke, ty chceš bejt umělá inteligence? :))) No musím si rejpnout, překvapuje mě, že chceš jít na brunetu, myslela jsem, že seš taková ta blondýna 4ever (nebo mi něco uniklo? :))

      Jinak, co se týče toho mýho čekání, čekala jsem proto, že jsem sice měla na hlavě jen přeliv, ale ten mi jen kadeřník hodil po zesvětlovacím mytí, nebo jak se to jmenuje, prostě takovej celkem brutální proces stahování tmavé. Přišlo mi to jako celkem razantní krok pro vlasy, proto jsem je nechtěla ještě mást hennou nějak brzo, aby to spolu nějak přehnaně nezareagovalo....

      Delete
  29. Dáši, tak to je super výsledek. Abych pravdu řekla, na hennu už jsem taky byla nkolikrát nalomená, vlastní vlasy si nebarvím, mám barvu svou,ale co se týče výživy a pevnosti vlasů, henna je prý učiněný zázrak. Osobně jsem jednou zkoušela tu bezbarvou a moc mě právě nebavilo to patlání a působení a vymývání a co se týče té barevné, strach mám stejný,jako jsi měla ty, abych nebyla moc tmavá a nedejbože zrzavá....no ale když to vidím,asi přecejen seberu zbyteky odvahy a zkusím to, protože vlasy se ti úžasně lesknou a určitě jim to prospěje, mám je taky docela jemný....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo, to bych teda neřekla, že se nebarvíš - to máš teda krásnou výraznou přírodní barvu...to já jsem taková šedá myš :)

      Delete
  30. Ešte som u nikoho, kto si farbil vlasy henou,nevidela taký krásny odtieň! Ja som prednedávnom odvážne napochodovala do obchodu a kúpila si jedno balenie henna color, ale potom, ako som si prečítala, že výsledok môže byť ryšavý alebo že farba sa môže postupne vymývať doryšava, som ho ani neotvorila:) Ale ty máš pekný hnedý odtieň. Môžeš nás neskôr informovať, ako sa ti to vymýva? Teraz používam len taký balzam s hennou, ale je dosť možné, že podiel heny tam bude 0,003 percenta:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, určitě po nějaké době podám report...

      Delete
  31. Kdybych měla tmavý vlasy, jdu do toho hned!! Vlasy vypadají úžasně zdravě a leskle, ach.. Já jsem se teď odhodlala k tomu, že nechám odrůst barvu a budu mít svou.. Tak uvidíme, jak dlouho to vydržím :))

    ReplyDelete
  32. Jako musím ti říct, že ti chytla fakt krásně a je to krásná šmrncovní čokoládová. Já jsem bohužel blond, tak nehenním, protože v tmavé barvě vlasů vypadám nemocně, ale je mi to moc líto, když vidím, jakých pěkných výsledků se s Lushí hennou dosahuje :)

    ReplyDelete
  33. Tak tu aplikaci bych nepřekousla. Mám vlasy do pasu a představa, že z nich vymývám tohle blátíčko... :-) Navíc mi rostou vlasy šíleně rychle a nutnost věnovat tomu málem celý odpoledne mě odrazuje dost. Jinak fakt pěkný, jsem si právě taky myslela, že henna chytá převážně do rezava? (Protože ta prapůvodní přírodní je červená, že...)

    ReplyDelete
  34. Dáši, neboj se. Ono to pak nedělá vysloveně tmavou barvu, spíš je ta barva tak hodně studená, že to působí tvrději po několika aplikacích. Ale tmavší už to není.

    ReplyDelete
  35. Super......nádhera...taky jsem stahovala černou....ale nešikovně..a te dvlasy dávám dopořádku.....

    ReplyDelete
  36. jéé chytlo ti to dobře:) Vypadá to moc hezky;)

    ReplyDelete
  37. téda to vypadá dobře, to bych mohla také vyzkoušet

    ReplyDelete
  38. Vypadá to skvěle a krásně přirozeně, a to se cení:) Super článek!

    ReplyDelete
  39. Také zrovna hennuju :) A chytlo ti to moc hezky, mě se to na poprvé nepovedlo, tak jsi měla štěstí :D

    ReplyDelete
  40. Vypadá vážně krásně. Já používám hennu z DM...kde se dá pořídit tato? :) Děkuji za odpověď

    ReplyDelete
  41. Právě jsem si poprvé barvila hennou lush caca burn. chtěla jsem obarvit světlé odrosty a výsledk nic..poradíte mi čím to je? měla jsem barvu na hlavně přes dvě hodiny. Bylo to málo? nebo jsem mohla mít barvu moc hustou? :-/
    děkuju za odpověď :-)

    ReplyDelete
  42. Ahojte, mám takú otázočku :) Mám vlasy nafarbené chemickou na ryšavo a rada by som prešla späť na hnedú pomocou henny Lush. Už mám po odstupnej dobe po farbení 2 mesiace. Vidím, že si používala i caca brun. Rozhodujem sa medzi ňou a takiež caca marron. Zaujimalo by ma či tá caca brun nechytá na príliš tmavý odtieň a či máte niekto skúsenosti s prvou aplikáciu henny po chemickej-zaujímal by ma výsledok :) Vopred krásne ďakujem .

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails