2013-04-30

Holika holika Strawberry pore cover magic concealer

Ahoj všem!
Dneska bych vám chtěla napsat něco o produktu, do kterýho jsem vkládala docela velký naděje. Holika holika Strawberry magic pore cover je báze, která by měla vyzmizíkovat póry, vykouzlit hladkou, sametovou pleť a prodloužit trvanlivost makeupu. Zkrátka taková levnější, růžovější asijská náhražka Porefessionalu, která slibuje za málo peněz hodně muziky. No, nevim. Recenzí k tomuto výrobku se dohledáte celkem pramálo, tato korejská značka sice úplně neznámá není, ale internet se recenzemi zrovna nehemží. Takže doufám, že tímto trošku přispěju kosmetickýmu světu :-).


Balení je infantilně růžová tubička o obsahu 10 ml, kterou seženete na ebay za cca 150 Kč, což pořád vyjde o dost levněji, než Benefit, kterýho je sice víc, a to 22ml. Obsah tvoří bílý silikonovitý krém/gel s poměrně výraznou parfemací. Přímo jahodová mi nepřijde, je trošku umělá, ale mně osobně vůbec nevadí a voní mi. 


Co musím ocenit je to, jak se báze chová po nanesení makeupu - vůbec nijak! Žádný zhoršený nanášení, drolení či tak něco, co jsem občas po Clinique Pore minimizeru měla.Na druhou stranu ale nemám pocit, že bych viděla nějakej dramatickej rozdíl s bází/bez báze. Jo, je pravda, že makeup míň zalízá potom do porů, částečně je to vyzmizíkuje. Původně jsem teda chtěla napsat, že to vůbec nefunguje. A výdrž makeupu to podle mě taky nijak neprodlouží. No, osobně jsem byla celkem překvapená, když jsem jen tak, aby se neřeklo, udělala pár fotek před a po. 


Fotky jsou bez jakýchkoli úprav a právě při ořezu a zaměření na nejvíc pórovitou část mýho obličeje tady opravdu rozdíl vidět jde, schválně jsem koukala na více fotek, abych si byla jistá, že si ze mě jen foťák nedělal dobrej den. To je přesně ten efekt, kterej na obličeji vidím - když si ho nanesu na toto místo a potom dám makeup, je výslednej finiš celkově hladší a hezčí. Pro srovnání - stejně mám ale pocit, že Clinique pore minimizer funguje líp a prodlouží celkovou výdrž makeupu. A protože mi to nedá, stejně asi musím vyzkoušet aspoň to mini balení Porefessionalu. Mám pocit, že ta věc mi nedá spát, dokud si ji nekoupím. 

Takže co bych řekla závěrem? Pořád si nejsem tak úplně jistá, jestli vám tohle můžu doporučit. Rozhodně ne tomu, komu pleť dráždí výrobky se silikony, mě tohle na pleti neubližuje. Na druhou stranu ale evidentně bez účinku úplně není, možná jsem si jen představovala, že dělá zázraky a funguje stejně jako Photoshop cream. A za tu cenu? No, možná i stojí za vyzkoušení :-)

12 comments:

  1. Ja jsem zkousela LOreal Miracle Blur, coz je vlastne obdoba vsech zminenych zmiziku na pory a musim rict, ze vysledek je opravdu viditelny. Okamzite vyretusuje pory, vrasky i dulky po akne a make-up se na nej aplikuje skvele. Ma extremne hutnou konzistenci, takze staci male mnozstvi vtlacit na oblast s pory a je hotovo.

    ReplyDelete
  2. Já tedy vidím rozdíl u Rimmel báze a myslím, že teď bude nějaká nová speciálně pro stažení pórů ;) To balení je úžasné :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to je přesně která? Já se přeci jen v těch drogerkových značkách tolik neorientuju...

      Delete
  3. Tohle bych si možná docela ráda vyzkoušela... Včera mi přišlo od Holika Holika Petit BB cream Clearing... tak si říkám, že bych mohla zkoušet i takovéto značky. Protože fakt, třeba na ty asijské SKIN79, nebo Missha, Etude House je toho napsaného spousta, ale na ty méně známé je toho docela málo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jo, každej jen Missha a Skin79 BB krémy no...

      Delete
  4. Ja teda nie som "fanda" takýchto extra silikonových vecí na tvári, predsalen raz sa to prejaviť musí, aj keď až po čase...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, lepší nepoužívat, já teda takový věci používám fakt jen občas, denně by to asi nebylo úplně ok...

      Delete
  5. noo ja som medzicasom prestala pouzivat make up a vsetko na tvar pretoze po hratkach s korejskou kozmetikou a po par dnoch pouzivania missha cho bo yang sa mi strasne vyhadzala tvar a mala som na nej divne hrudky (zlepsuje sa to pomali)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, ty asijský věci jsou prevíti...asi už nadále zkoušet nebudu :)

      Delete
  6. Porefessional je skvělý - naneseš ho na pleť a máš jí jako miminko, bez jednoho póru a bez jedné vrásky - ale do té doby než naneseš makeup. On se totiž na pleti strašně "hýbe" a je jedno, jestli nanášíš makeup tekutý nebo krémový, jestli ho nanášíš prsty, houbičkou nebo štětcem - po nanesení makeupu po něm není ani stopy.. :/ To báze od dermacolu aspoň funguje co se výdrže makeupu líp.. Ale možná jsem od toho měla jen přehnaná očekávání, zřejmě asi kvůli té strašné ceně :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails