2013-12-26

Slevy, slevy, slevy!

Ahoj všem!
Řeknu vám, jsem asi ráda, že mám blog. Každý tak dvě hodiny moji mailovou schránku v posledních dnech bombardujou newslettery se slevama a jak je jinak ignoruju, tak poslední dobou nadšeně klikám a koukám, kde bych mohla utratit svoje peníze, abych ve finále vlastně ušetřila...no řekněte, není to tak trošku paradox? Při psaní tohoto přehledovýho článku, prokousávání se eshopama, ukládání obrázků a porovnávání cen jsem zjistila, že ve finále je to výhodný jen v jednom případě - pokud si koupíte jen to, co zrovna potřebujete a čiště náhodou to ve slevách objevíte. Přes všechny tyto racionální argumenty mě prostě děsně baví a uklidňuje koukat, co je kde ve slevě, plánovat nákupy, dávat do košíku, ale zatím nic nekupovat. Vím, že možná můžu prohloupit, ale přeci jsem už jsem asi malinko dospěla a každou kosmetickou i outfitovou (sem sem se snažila vmáčknout českej jednoslovnej ekvivalent, ale neprošlo to..) investici si promýšlím. To mi ale přeci nebrání v tom, abych pro vás udělala koláž plnou tipů, co by vás mohlo zaujmout!
Celej článek najdete na BLOGERKY.CZ




10 comments:

  1. Já měla další zatmění! Ale tyhle tmavé blikance by fakt měly skončit…stává se mi to čím dál častěji a sice toho nelituji, ale nejsem úplně přesvědčená, že to bylo životně důležité :D I když...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no počkej, to chceš jako říct, že nakupujeme zbytečnosti? si ten hourglass asi nechám pro sebe... by si na něj nebyla dostatečně hodná.

      Delete
    2. Dashulko, jak tady bonzuje trb, tak pudr Hourglass a nějaké nezbytnosti Becca :D Pak třeba zelenomodrou řasenku…

      trb, samozřejmě to byla nutnost! Bez toho by můj život nedával smysl ;)

      Delete
    3. Hourglass? Kde kde kde? Je na mým rozšířeným wishlistu :-)
      Teda spíš na wishlistu "až se mi trošku spraví pleť", neb zatím je asi škoda to na sebe patlat a zázraky to neudělá :)

      Delete
    4. trb: zbytečnosti? To bych si přeci nikdy nedovolila říct!

      Delete
  2. Taky mě to baví a uklidňuje :-D Dneska jsem třeba několikrát naplnila košík v e-shopu Lushe, ale nic jsem si nakonec neobjednala.

    ReplyDelete
  3. já to dělám stejně, narvu si košík a pak postupně umazávám :D taková dobrá terapie... ale už jsem dneska málem objednala z FU, ten Balm Balm odličovač... už třikrát jsem ho měla. obávám se, že počtvrté už opravdu nakoupím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten mě taky láká! Krémový a olejový čističe - moje momentální posedlost :)

      Delete
  4. Jo přesně tak: Když náhodou člověk ve slevě narzí na to, co fakt potřebuje. Snažím se to dodržovat a moje svědomí se má hned líp.)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails