2014-03-16

Remington hot rollers

Ahoj všem!
Nějakou dobu jsem teď u sebe neměla foťák, takže bohužel i podle toho vypadá frekvence článků. Dneska bych vám chtěla ukázat recenzi, kterou suším už od Vánoc. K Ježišku jsem si totiž nadělila elektrický natáčky Remington. Znáte to přece, kdo chce mít rovný vlasy, furt si je zuřivě natahuje žehličkou, my s vlasy jako dráty bysme zas někdy zaprodaly duši za skvělý vlny. Ráda bych jen podotkla, že recenze není sponzorovaná a natáčky jsem si kupovala sama, v poslední době se to nějak množí článkama o beauty elektronice, kdy slečna nějak, ehm, "zapomene" připsat, že jde o darovanej produkt. Což mi prostě nepřijde fér. 


Doma mám už několik let kónickou kulmu téže od Remingtonu, C95i, se kterou jsem maximálně spokojená a vlny i bez (resp. s minimem) stylingových přípravků vydrží celej den a neplihnou ani v sychravým počasí. Tahle kulma ale dělá spíš menší vlnky a pořád mi to nedalo vyzkoušet něco, co dělá takový ty Victorias secret vlny, který chceme přeci všichni. Přečetla jsem si hodně recenzí na elektrický natáčky a rozhodla jsem se je vyzkoušet. Slečny nadšeně psaly hlavně to, jak šetří čas. No nevim, to u mě asi neplatí.


Balení obsahuje 20 ks natáček a tak akorát vystačí spíš na řidší/středně hustý vlasy. Pokud máte vlasy hodně hustý nebo spíš hodně dlouhý, podle mě to bude málo. A taky nemám ráda ty různý velikosti, mám pocit, že se mi je nikdy nepodaří nandat na hlavu rovnoměrně a skrytej puntičkář uvnitř mý hlavy křičí zoufalstvím.  Strčíte do zásuvky a necháte asi 10 minut rozehřát, dokud indikátor na jedné z natáček nezbělá. Takže to už máme 10 minut extra času...jako jasně, mezitím můžete dělat cokoli jinýho, ale...opruz prostě. Potom přijde na řadu samotný nandávání. Můžete si vybrat mezi kovovýma nebo plastovýma klipsnama. Já dávám přednost těm kovovým, protože plastový jsou takový větší a podle mě můžou zanechávat nepěkný otlaky na vlasech. Celá tato operace taky min. 10 minut zabere. Nyní stačí nechat natáčky na hlavě nějakou dobu působit, zpravidla stačí tak okolo půl hodiny. Nesmíme zapomenout taky na samotný sundávání, to je dobrejch 5 minut. Takže když si chcete natáčet hlavu, musíte si na to zhruba hodinu času vyhradit. A jelikož mám na hlavě vlasů pět a půl, můžou se jednotlivý činnosti u uživatelek s hustší hřívou ještě o pár minut natáhnout. 


Výsledný vlny se mi líbí, jsou takový přirozený a uvolněný, bez stylingových přípravků vydrží pěkný tak cca 5-6 hodin, což by dejme tomu na večírek stačilo. Já totiž používám laků atd. minimum, protože mi to moje jemný vlasy leda tak slepí. Spíš jen nějakej sprej na fixaci a podporu vln před natáčením. Ale když použiju svoji kulmu, je nahřátá asi za minutu a dalších 10 mi trvá natočit celou hlavu. A nemusím nikde po koberci nahánět kutálející se natáčky a sbírat kovový klipsny všude možně a vůbec, uklízet po sobě způsobenej bordel. Dalších pět minutek přičítám za uklízení veškerých propriet...


Celkově vzato jsem byla teda poměrně zklamaná. Asi si místo toho pořídím širší kulmu a budu doufat, že ta moje požadavky splní - zálusk mám na Ci9532. Jaký jsou vaše zkušenosti s vlněním vlasů? Omluvte můj debilní výraz, ale fotila mě ségra a celý to focení bylo tak vtipný, že použitelných snímků je minimum - chudák to se mnou neměla lehký. Mějte se krásně a já jdu probírat fotky, ať můžu byť pozdě, ale přece, v týdnu postnout únorovej random :-).


16 comments:

  1. Také jsem je měla.. Vlny mi udělaly krásné, jako z kulmy, ale prostě mi to nevydrželo :) Takže nakonec jsem se vrátila ke kulmě :)

    ReplyDelete
  2. Ci9532 som si kupila, na druhy den som ju isla vratit, vlny nebolo vidiet (vlasy mam do polky pasa,takze to nie je dlzkou), a tych par vln, co tam boli, spadli do hodiny. Namiesto toho som si zobrala tensiu, ktoru mas aj ty, vlny su sice mensie, ale ten efekt je neporovnatelny. takisto to spominalo jedno dievca na youtube, ze 9532 jej proste nedrzi a netusi preco, takze fakt neodporucam. Vejs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach jo...ja bych právě chtěla takový ty volnější vlny, ale aby držely stejně jako ty z mé kónické kulmy...je to utopie? :(

      Delete
    2. Sakra,taky se mi líbila,ale už jsi několikátý člověk,který z ní není nadšený.
      Kulma Ci95 mi moc vyhovuje,až na menší vlny. Nejhezčí jsou spíš až druhý den,kdy se trochu natáhnou,jenže to už se mi zas začínají mastit vlasy:/
      Koupila jsem si Remington ci6325,ale vlny mi drží cca 2h,pak zůstanou vlasy jen podtočené...:(. Takže i průměr 25mm je pro mě na nic:(

      Delete
  3. Tyjo, za 10 minut vlny kulmou, to jsi teda superžena! Mě to trvá minimálně hodinu a půl :-/ Proto jsem chtěla taky elektrický natáčky, ale ještě jsem se k nim nějak nedostala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je tím, že těch vlasů na hlavě moc nemám...a s tou mojí kulmou se navíc pracuje fakt rychle...jeden pramen nechám natáčet tak max. 10-15 vteřin...

      Delete
    2. Taky to zvládnu za max 15min,vlním i ráno,než jdu do práce. Jde to s ní opravdu rychle:)

      Delete
  4. Vlny vypadaji pekne, ale vic mi fascinuji ty tve modre oci. :)
    Mam podobne natacky od Babyliss, zalakovane vlny mi nejakou dobu vydrzi, ale s mymi dlouhymi rovnymi vlasy moc vlny tvorit nejdou.

    ReplyDelete
  5. To je škoda, že nejsi spokojená, vypadá to moc pěkně. Mně s těmito natáčkam dělala vlny kadeřnice a vypadalo to nádherně a drželo,a le já nejsem šikovná a určitě bych se to nedokopala použít...

    ReplyDelete
  6. spis mi ty natacky prijdou dobry v tom, ze tolik nenicej vlasy narozdil od kulmy, ktera ma mnohem vyssi teplotu… kazdopadne jsem si ty natacky jednou koupila a po jednom pouziti jsem je vratila:D taky mi to prijde zdlouhavy a navic vysledek na mne nic moc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pravda...ale jelikoz si vlasy natocim mozna tak jednou mesicne, tak se nejakyho niceni vlasu moc nebojim :-)

      Delete
  7. Tyjo fakt vypadaj na fotce modre? Ja su zelenoocka jak poleno ;)

    ReplyDelete
  8. Tyjo fakt vypadaj na fotce modre? Ja su zelenoocka jak poleno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To byla reakce na komentar veru ;) asi mi neni souzeno odpovedet prvne me to dva dny vyhazuje errory a ted se to blbe zaradi ;0)

      Delete
  9. Taky mám tyto natáčky, ale nějakou starší verzi. Vlasy mi povyrostly, tak jsou už pro mě nepoužitelné.

    www.missalexy.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. vlny jsou krásný, ale jak píšeš - takové uděláš s kulmou bez velký námahy.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails