2014-04-12

Nars radiant creamy concealer (vs. Chanel)

Ahoj všem! 
Kdo mě sledujete na instagramu, asi jste nedávno postřehli, že jsem si koupila jeden ze svatých grálů všech blogerek. Vždyť kolik z nich vymetlo všechny možný i nemožný kouty zeměkoule, aby ukořistilo tuto posvátnou tubičku ve vytouženým světlým odstínu, kterej je všude tak beznadějně vyprodanej? Jo, na pár blozích sem to už četla. Já musím mít vždycky něco extra, takže ode mě žádnej podobnej doják nečekejte. Byla jsem v Sephoře, měla kuponek na 20% slevu a řekla si - proč ne? A šmitec. Naštěstí nejsvětlejší odstín nepotřebuju, takže u mě tyto martyrie odpadaj, i přesto jsem se v odstínu trošku sekla a mohla jsem si dovolit tmavší. Vzhledem k tomu, že jsem si ho ale koupila primárně pod oči, vcelku mi sedne, tam se vždy hodí dát si něco o něco světlejšího. Mimo jiné, docela jsem se pobavila s novým BB creamem Rimmel - všechny blogerky zase hážou pobavený či pohoršený hlášky o mrkvi no a víte co? Mě zase poslali verzi light, která je na mě fest světlá. Mám já to ale těžkej život.


Přirozeně mě zajímalo, jakej bude ve srovnání s mým doposud nejoblíbenějším korektorem Correcteur perfection od Chanelu - srovnání se přímo nabízelo už jen díky tak podobným obalům a cenové relaci. Koho by zajímala celá recenze na Chanela, tak prosím zde.
Kdybyste náhodou někdo nevěděl, proč je RCC tak populární, tak proto, že vysoce kryje, rozjasňuje, vydrží a zároveň je nenápadnej. Kdyby měl prostě ideální chlap bejt korektorem, bude právě Radiant creamy concealerem. Teda aspoň podle většiny recenzí.


Teď už k samotné recenzi - někdy mám pocit, že se mi líp podaří vybrat odstín podle milion swatchů na netu naslepo než naživo v parfumerce. Jak vidíte, mohla jsem volit odstím klidně ještě o chlup tmavší, ale nemůžu říct, že by to vypadalo nějak blbě. Po koukání na swatche jsem usoudila, že jsem měla sáhnout spíš po Ginger, kterej byl druhej kandidát v obchodě. Po prvním nanesení jsem se nemohla ubránit zklamání. Nars se prostě o něco hůře roztírá a je třeba si s ním dát více práce, abyste dosáhli jednolité vrstvy. V tomto se Chanel umí chovat o  mnoho přirozeněji. Nars sice málo, ale zalízá do vrásek (a i do pórů, jak jsem se přesvědčila při krytí pupínků na zbytku obličeje.). Rozhodla jsem se udělat názorný srovnání. Foceno ihned po nanesení:


Foceno cca po 6 hodinách:


Oba jsou fajn, Nars o kapku více kryje, Chanel je zase nenápadnější, toho si já osobně cením více. Na fotce po více hodinách už přeci jen nějaký razantní rozdíly nevidím. Po čase jsem se s ním naučila pracovat a navzájem jsme se sžili - rozuměj nemám mu příliš co vytknout. Je tu akorát zase ten wau efekt, kdy po nadšených recenzích čekáte, že je ta věc zázračná a sama se vyndá ráno ze šuplíku a namaluje vás. Abych byla upřímná, používám ho denně, jsem spokojená, ale podruhé bych si ho nekoupila, kdežto Chanela už podruhé mám. Navíc má malý bezvýznamný plus v podobě balení, který je lepší, než ta narsovská guma, co je věčně upatlaná. Co se týče ceny, kupovala jsem jej v Sephoře s 20% slevou okolo 650 Kč. Takže můj verdikt? Kdo vychvaluje Nars, ještě nevyzkoušel Chanel :-). Co vy a RCC? Máte vyzkoušeno? Chcete? Nebo vás nechává totálně chladnýma?

21 comments:

  1. Ja teda Chanel nevyzkoušela, tkž to je výzva!:) akorát mi ušetři práci hledáním - mají u nás všechny odstíny, včetně těch nejsvětlejších?

    ReplyDelete
  2. Nojo, tu 10 jsem u nás viděla, ale nevím, teď mi došlo, že asi tak světlá jako Nars ty první dva není....:(

    ReplyDelete
  3. 10 od Chanelu není zrovna světlá, aspoň co můžu soudit podle makeupů. Já ten Nars hodně chtěla, ale nějak jsem si koupila tři jiné korektory a na něj zatím nedošlo. Ale já ho chtěla spíš na pupínky a zarudlá místa kolem nosu, jenže když leze do pórů, tak to se mu vyhnu obloukem, protože to mi dělají i dva z těch tří nových (a ten třetí jsem ještě nestačila vyzkoušet).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pupínky jsou podle mě lepší věci než toto. V poslední době na zbytek obličeje korektor používám minimálně a vystačím si s pěkně krycím makeupem od Laury Mercier. A podotýkám, že u mě je opravdu co zakrývat, ne že bych si zbytečně plácala mejkap na tvářičku jak broskvičku :-)

      Delete
  4. Raději bych ten Chanel. Musím to někdy jít zkontrolovat do Sephory.

    ReplyDelete
  5. Tak nezkoušela jsem ani jeden, ale asi půjdu do Narsu, protože mám kruhy pod očima trochu větší:)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. já mám hodně velké kruhy, chtěla jsem něco pořádně krycího, ale když jsem Nars zkoušela na ruku, tak mi přišel blbý texturou. když mi byl během té chvilky schopný jakoby zpudrovatět a zalézt do rýh na ruce, co asi udělá s vráskama pod očima?! takže ušetřím. ten Chanel ale omrknu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo to je přesně to slovo, co hledám! Zpudrovatět....to je přesně ten efekt, co dělá a je potřeba ho pečlivě rozetřít...

      Delete
  7. Tohle je vždycky individuální...já mám strašný kruhy pod očima už od dětství,v mém pokročilém věku už jsou to přímo kružnice:) a věřte mi vyzkoušela jsem všechno.Jsem klasicky vybledlá bledule a Nars je pro mě naprostým požehnáním.Nic lepšího jsem ještě nenašla.Tuhý korektor od Bobbi Brown je také skvělý,občas ho s Narsem kombinuji.Ale Nars dokáže nejen zakrýt,ale i prozářit a do vrásek mi nezalézá vůbec a že jich mám!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo ten rozjasňující efekt se mi fakt líbí...určitě jsem nechtěla recenzí říct, že je špatnej....jen se prostě člověk neubrání možná až přehnaným očekáváním...

      Delete
  8. NARS za mě ne, měla jsem chvíli Vanillu a pak Custard i Ginger, ale u mě to dělá viditelný a vysušující nános pod očima a zalézá jak sviňa. Bohužel ani jeden odstín nebyl 100% a moc mrchy nesplývaly. Momentálně používám Bare Minerals nebo MAC Pro longwear a na něj Touché éclat a jsem rozhodně spokojenější. Ale tahle eskapáda mě mrzí, nejenom, že to sežralo peněz... (a to jsem kupovala se 40%), ale taky jsem fakt hodně očekávala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, přesně jak píšeš...jen mi teď došlo, že třeba ten Chanel asi nebude pro každýho, protože přeci jen nejsvětlejší 10 bude pro lidi, který potřebujou odstínu typu Vanilla moc tmavý...

      Delete
  9. Já nevím.. větší část fotky jé tvé (moc hezké) oko a obočí než kruhy.. dyť žádné nemáš :) já mám kruhy až 1,5-2cm pod okem (ted na sebe koukam schvalne do zrcadla:D) a tahnou se proste do trojuhelniku:D a ty vubec nic a a mas takovy drahy a jeste k tomu nic moc korektor.. moc mi to hlava nebere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už jsou zamaskovany :D :D nééé je pravda a zmiňuju to v téměř každé recenzi na pod-oční věc, tady jsem to asi zapomněla. Na kruhy pod očima tolik netrpím, spíš je tam ta kůže taková nehezky tmavší než na zbytku obličeje, ale přesto si myslím, že kvalitní korektor je na projasnění a "zhezčení" potřeba. Na mě se zas příroda vyřádila na zbytku obličeje :D :D

      Delete
  10. Já jsem asi slepá, ale kde najdu tvůj instagram? :D děkuju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, nevím, jestli na něho umím dát odkaz, asi jsem antitalent. Ale přezdívku mám dashulka87001, měla bys mě najít podle toho:-)

      Delete
  11. tak teď nevím, jestli ho pořád ještě chtít :) a tomu BB od Rimmelu - věř mi, že když říkám, že ten tmavší odstín je jak mrkev, tak je doopravdy jak mrkev. ten podle mě nemůže sednout nikomu! leda tak někomu totálně vysolárkovanýmu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, no já jsem ve finále ráda, protože co se týče konzistence, přišel mi fakt překvapivě fajn...věnovala jsem ho sestře, pritože já jsem po něm byla úplně šedivá :-) To je divný, jakej je mezi těma odstínama rozdíl!

      Delete
  12. Já jsem si ten korektor od Nars koupila ještě dřív, než to byl hit blogů na internetu. Přiznávám, že omylem, chtěla jsem si pořídit korektor od MUFE, ale spletla jsem si značky a koukala se na korektory u NARS :-D. A jeden si tedy rovnou vzala. Každopádně nejsem z něj tak nadšená, jako ostatní. Jenže já asi nebudu spokojená s žádným korektorem v žádné cenové skupině :-(. Má jich doma už tolik a žádný stopro neodpovídá mým představám :-(.

    ReplyDelete
  13. Tak a teď jsi mi zamotala hlavu, už jsem si chtěla objednat RCC a teď přemýšlím nad Chanelem... Kde jsi Chanel pořizovala? Díky. :)

    ReplyDelete
  14. a mě ten NARS stejně láká :) jen si vrtám koleno :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails