2014-06-17

John Masters Organics Sea mist


Ahoj všem!
Dneska bude řeč o jedné v poslední době docela populární značce. John Masters Organics patří mezi  (na můj vkus) luxusnější značky vlasové kosmetiky. Ale zato jejich filosofie je mi velmi sympatická a navíc miluju ty obaly. Nerada bych tu psala nějaká opakovaná moudra, pokud o JMO slyšíte poprvé, přečtěte si o ní něco zde. Mimochodem, zakladatel je fakt fešák!

Asi jste si už všimli, že nejsem "přírodní žena", ani chemikálií v kosmetice se zkrátka neštítím, nehledě na to, že mít všechno bio a organic by bylo nad můj rozpočet. Přesto, že se v této oblasti řadím spíše mezi amatéry a průzkumníky, eco-friendly produkty strašně ráda zkouším. Jsou mi rozhodně sympatický a je pravda, že v té základní pleťové a vlasové kosmetice se tak nějak přirozeně přesměrovávám na šetrnější péči. Ačkoliv jsem blogerka a od těch se nějak přirozeně předpokládá, že budou svým čtenářům předávat moudra, já jsem v tomto směru vděčná za jakejkoli podnět a zajímavou připomínku v komentářích. Sleduju složení produktů a zkrátka mě toto téma zajímá, ale bez skrupulí přiznávám, že se ještě mám co učit.

Ale nyní už přejděme k recenzi. Slaný spreje určitě všechny dobře znáte. Jako snad historicky první s ním přišel Label.m, postupem času i ostatní firmy vyčmuchaly obchodní příležitost a dnes už je to poměrně snadno sehnatelná záležitosti i v regálech drogerií. Nikdy mě to tedy nelákalo, protože všude píšou - budete mít vlasy krásný, sexy nenucený vlny jako od moře, blablabla. No, já jako majitelka jemných a rovných vlasů ty tvoje štětiny u moře ještě více nesnáším, jsou podivné konzistence jako sláma, zatížený těma spoustama opalováku a soli, co se na ně nachytá přes den a vlasových patlátek večer, kdy se to těm chudákům snaží člověk vynahradit. Takže sem si říkala, wtf, kdo by chtěl mít vlasy jako u moře?

Hm a tak jsem si ho prostě jednoho dne koupila, abych zjistila, jaký to je, koupit si za pár stovek lahvičku lehce navoněné slané vody ve spreji :). Na vině byla samozřejmě jak jinak, sleva na Strawberrynetu, a taky neodolatelná touha něco od JMO vyzkoušet. Vyšel mě na nějakých 230 korun, což už ujde.


Složení je, jak vidíte, totálně jednoduchý, až fakt člověk musí kroutit hlavou sám nad sebou, za jakou blbost a trošku je schopen vydat peníze. Ostatně, většinou platíme za pár ropných produktů v kelímku a hlavně vodu, že? Ale když má složení deset řádků cizích pojmů, tak nám to tak nepřijde. Asi by nebylo těžký si něco podobnýho za pár kaček vyrobit doma. Jedinej zádrhel bych viděla v rozprašovači, nejde o klasiku, ale produkuje opravdu takovou "mlhu" kterou inzeruje. Vůně je intenzivně slaná, mořská, s příměsí levandule. Pro můj nos je to zážitek příjemnej, ale dovedu si představit, že nebude každýmu po chuti. 

Díky obsahu soli má lehce vysušující efekt, pokud vaše vlasy žízní po každé kapce hydratace, asi to nebude úplně to pravý pro vás. Díky této vlastnosti ho používám jako pro mě příjemnější variantu suchýho šamponu, když vím, že vlasy potřebují trošku osvěžit a odlehčit. Nevím proč, ale samotný suchý šampony mi poslední dobou začly být spíš nepříjemný a k tomuto účelu jsem začala používat sea salt spray. Nutno podotknout, že nejde o záchranu v případě, kdy si můžete na hlavě připravovat volský oka. Spíš jen pro oživení účesu, když druhej den po umytí vlasy začínají plihnout, abych je nemusela máčet každej den (což ale beztak ve většině případů dělám)

Ale zadruhé ho používám taky ihned po umytí, když jsou vlasy jemný, rozlítaný. Našplíchám na hlavu v předklonu, nechám mírně "zaschnout" a pak ještě opatrně pročešu. Tady to funguje jako hodně jemný tužidlo, bez všech těch nepříjemných ulepených vlastností. Momentálně mám vlasy sestříhaný, takže v tomto jim hodně pomůžu k získání textury účesu, aby různá délka vynikla. Věřím, že komu se vlasy od přírody lehce vlní, tomu to vytvoří boží přirozený zvlnění.

Takže z nákupu úplně mimo a naslepo byla nakonec maximální trefa. Za plnou cenu cca 500 kč ho prodává např. Greenwave, ze zahraničních za cca 440 Kč Strawberrynet. Plná cena mi přijde přeci jen hodně, ale pokud ho někde uvidíte ve slevě, neváhejte. Co vy a mořský mlhy?


5 comments:

  1. ještě jsem žádnou nezkoušela, ale vlasy jako od moře bych chtěla pořád :) jenže to mi stejně mlha nezařídí, já je mám vždycky takové krásně tuhé (asi to zní divně, ale je to taková ta dobrá tuhost) a příjemné...

    ReplyDelete
  2. Docela bych to zkusila. Vlasy se mi vlní, takže by to mohlo fungovat dobře. Díky za tip.

    ReplyDelete
  3. Mám podobný produkt od Toni&Guy a neviem si s ním rady.. Skúsim po umytí vlasov, ako píšeš.:)

    ReplyDelete
  4. Zatím jsem o něm neslyšela, tak je to pro mně novinka :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails