2014-09-14

Coslys shower gel + Vonné vosky Kerzenfarm

Ahoj všem!
Dneska bych vám zase ráda představila novinky z "bio" světa, aneb produkty, který jsem si vybrala na základě spolupráce s Biooo.cz. Opět musím konstatovat, že vybrat si ze široké nabídky pro mě neznámých značek je fakt těžký, protože mě tam láká tolik věcí! Podobný obchody jsou pro mě v poslední době rájem na zemi...



Už dlouho sem si přála vyzkoušet nějakej sprcháč bez sulfátů a vyměnit svoje milovaný produkty Balea za něco "pořádnýho", ale zároveň za rozumnou cenu, vím, že sprcháč za pětikilo bych si rozhodně nekupovala pravidelně. No a jak už mě asi dobře znáte, šla jsem hlavně po vůni, žejo. Tahle verze je nazvána Inspirace z cukrárny berlingot. Koho by to nenalákalo? Já mezi odolný jedince minimálně v tomto nepatřím! Ačkoli vůně je inspirovaná francouzskýma tvrdýma bonbonkama, mě to evokuje nějakou retro cukrárnu, třeba tu, ve které v knížce Pipi dlouhá punčocha nakoupila Tommymu a Annice spoustu dobrot! Jojo, na sladký já byla už od mala. Ale zpátky ke sprcháči - vůně, ač bonbonovitá, není příliš přeslazená a laciná, má v sobě i určinou francouzskou sofistikovanost a kořeněnost. Lip to popsat neumím, ale je zkrátka boží a nemůžu se jí nabažit. Oproti mým původním předsudkům o SLS-free produktům myje dobře a není ho potřeba přehnaný množství kvůli pocitu nedostatečné čistoty. Množství používám úplně stejný jako u standardního sprcháče. A přesto, že jsem v létě trápila svou kůži smažením na slunci a na mazání většinou kašlu, nejsem vůbec vysušená. 

Balení je 500 ml a koupíte ho za 229 Kč zde - takže podle mě v porovnání cena/výkon nejde o nic předraženýho a díky rozkošnýmu balení může posloužit i jako skvělej dárek. Cukroví fajnšmekři ocení i další verze tohoto produktu jako třeba karamelky nebo lékořice. Mňam!


A taky už asi víte, že jestli něco miluju, tak jsou to voňavý svíčky a vosky, a to téměř celoročně. Mým oblíbencem je značka Yankee candle. Ačkoli nejde o tak chemickej koktejl jako třeba Brise nebo Ambipur, přeci jen jsem ráda chtěla vyzkoušet ještě přírodnější variantu. Proto jsem jásala, když jsem na stránkách objevila voňavé vosky od Kerzenfarm. Strašně jsem se těšila, jak vám na ně napíšu superlativní recenzi, protože nádherně voní - vybrala jsem si vzhledem k ročnímu období spíše svěží citrusový vůně jako Verbena (omamně skvělá citrusovo-mátová vůně) a Citronella. Na výběr celé škály vůní se můžete mrknout zde. Jednotlivě balené na vyzkoušení stojí 35 Kč a v designově krásné tubě po 6 kusech 205 Kč. Když mi přišly, lákavě se mi rozvoněly po celé tašce a já se strašně těšila, jak se mi tato nádhera rozplyne po bytě. Bohužel po zapálení jsem fakt necítila téměř nic. A to jakože skoro vůbec. A to nemám doma obří prostory, zapálila jsem ji v naší ložnici standardní "bytové" velikosti. Nevím, jestli by to chtělo nechat rozpustit na jednou alespoň 2-3 kapsle?


To, že vám voskový kapsle nemůžu doporučit a nesplnily moje očekávání, mě strašně mrzí, protože jsem si fakt už myslela, že jsem objevila novej kontinent v oblasti vonných svíček. Ale prostě ne. Yankee vosk mi byt provoní tak, že si říkám, že je to někdy až skoro moc. Jedna vosková  placička za 50 kaček. Čím si nejraději osvěžujete bydlení vy? Taky vás vůně tak baví? Mě se strašně líbí, když k nám třeba zavítá návštěva a přijde do příjemně provoněných místností. Dneska je to tedy skóre 1:1, čili jedno nadšení a jedno velký zklamání. Holt není každej den posvícení...

3 comments:

  1. Škoda těch vosků, zrovna vypadaly úžasně.

    ReplyDelete
  2. Ten sprchový gel vypadá dobře, taky mám v plánu vyzkoušet něco přírodnějšího :). A taky ocenuju, že není testovaný na zvířatech.

    ReplyDelete
  3. to je škoda, ty vosky vypadaly nadějně :) i když bych asi Yankee za nic nevyměnila, jsem s nimi moc spokojená :) mám maličkou aromo lampu, tak stačí vždycky ulomit jenom kousek a vosk mi tam vydrží dlouho :)) a na veletrzích vždycky kupuju vosky od Bomb Cosmetics, ty jsou za 6Kč a taky úžasně voní :) ale Yankee je Yankee :))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails