2015-09-23

Bourjois shine lipstick Sunset peach

Ahoj všem!

Se rtěnkama to mám tak. Většinou se probudím s tím, že potřebuju nějakou určitou barvu a hned se ji pokouším shánět. A nebo prostě potřebuju nějakej odstín a nevím jakej, protože je trošku rozdíl mezi tím, jak si představuju, že mi bude slušet (asi jako Kayture s jemným obličejíkem a plnými šťavnatými rty) a tím, jak na mě skutečně vypadá (bože, hrůza). Proto jsem polkla pilulku hořkosti a uznala, že si nebudu kupovat nude rtěnky, protože mi prostě nesluší! Moje rty jsou od přírody relativně pigmentované a nepatřím mezi úplně světlé typy, proto co je pro spoustu lidí nude, vypadá na mě jako bych byla oživlá mrtvola. Já musím mít prostě jinou "nude", musím mít tu svou neutrální barvu, zkrátka o odstín tu ani nejde, ale o ten výslednej efekt. Moc hezké odstíny toho, co mi skutečně sluší, dělá Estée Lauder, jejich rtěnky jsou pro mě klasika a navíc příjemné na rtech.


A schválně - víte, jakou barvu rtěnek nesnáším? Oranžovou. broskvovou. Dobře, nenávist je možná silný slovo, ale zkrátka nikdy mě v obchodě nezaujmou. Proto jsem si ťukala na čelo, když jsem si vybrala na eshopu Elnino právě tento odstín - Bourjois Shine Edition v odstínu Sunset Peach! (Aneb levnější verze Chanel Rouge Coco shine?) Ale nezbláznila jsem se, spíš se zdá, že už se začínám (konečně) trochu líp poznávat a vytuším, co mi sedne. 


Protože prostě léto, zatoužila jsem po něčem lesklejším. Vím, že leskům současná "doba matová" moc nepřeje, ale mě si matné produkty na rty úplně nezískaly. A k horkým dnům a lehce opálené pleti trochu té záře prostě pasuje! Rtěnka má texturu přesně takovou, jakou byste čekali. Je velmi lehká, až gelová, neskutečně příjemně se nanáší  a  je přiměřeně lesklá. Barva je broskvově růžová a není plně krycí, proto zaručuje spíše přirozený efekt. Výdrž je pochopitelně přímo úměrná vlastnostem rtěnky, není to dlouhotrovající krémovka. Jsem s ní strašně moc spokojená, přesně splnila takové ty představy, které ani nevíte, že vlastně máte. Jedinou nevýhodou je pro mě absence nějaké pěkné vůně.


Zde mi posloužila sestra jako model, abyste měli srovnání, jak vypadá rtěnka na světlejším typu pleti.



Rtěnku můžete zakoupit za cca 160 Kč např. zde na Elnino.cz. Bourjois Shine edition lipstick. Chtěla bych moc poděkovat za poskytnutí produktu k recenzi zastoupení parfumerie.

23 comments:

  1. Krasna barva a moc ti slusi! Oblicej mas typove podobny Kayture a rty tak akorat. Do cervene mozna vyrostes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :-) No je pravda, že mít tolik retuší jako ona, také každý vypadáme na fotce jinak :)

      Delete
  2. Taky mám vůči broskvovým a oranžovým odstínům trochu averzi. Ale snažím se ji krotit, protože jsou fakt slušivé. I na tvářích. Zítra jedu do Budapešti, tak tam po téhle rtěnce mrknu, Bourjois mají normálně v DM. Kdybys něco chtěla přivézt, napiš. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé, děkuji! Určitě se mrkni, moc hezký odstín. A díky za nabídku, momentálně mě nic nenapadá, ale pro zajímavost - co se dá pořídit v Budapešti? Ještě jsem tam nebyla, ale možná se tam taky brzo podívám, do Brna dobré spojení a lítaj z tama nízkonákladovky :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. V Budapešti je nejlepší hodně jíst a pít kafe. O tom kafi jsem si teď psala na blog. A pak se tam taky skvěle nakupuje, hlavně oblečení (je tam levnější) a kosmetika (ta není levnější, ale je větší výběr). Jinak si odtamtud vozím klasicky papriku, klobásy a taky dost boží čokoládu. Rtěnku tam měli mimochodem vyprodanou, ale pořídila jsem si boží korektor, brzy bude recenze.

      Delete
  3. Ty jo ta je krásná! A vážně ti moc sluší. :)

    ReplyDelete
  4. Vyzerá pekne a pristane ti ;)
    Už dlho po týchto rúžoch pokukujem :)
    NickaBeautyHunter

    ReplyDelete
  5. Moc hezký odstín, sluší ti. A hezký obal, takový letní.

    ReplyDelete
  6. Holky, děkuji moc za pochvaly! Určitě nezatracujte odstíny, které vás ve stojanu nezaujmou a zkuste je na sobě :)

    ReplyDelete
  7. Barva rtěnky vypadá super :) Sluší ti. www.kristynablog.com

    ReplyDelete
  8. Odstin je vazne nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  9. Krásná barva a sluší ti. Moc se mi líbí podobný odstín od Zoewi.

    ReplyDelete
  10. Celkově vypadá moc pěkně a tobě velice sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Celkově vypadá moc pěkně a tobě velice sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. Vypadá skvěle, já bych od Bourjois chtěla vyzkoušet pudr :)
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  13. Dobrý den odstoupila jsem od Mary Kay, ale doma mám pořád spoustu produktů, zcela nové i párkrát použité, kdyby jste měla zájem prodávám je ve slevě v rozpětí 30-60% a můžeme se domluvit, kdyby si měla zájem o jakýkoli produkt, ozvi se mi na email a já ti napíšu zda-li ho mám /popř. jaké produkty nabízím/
    děkuji Kristýna
    krisjanku@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahojky, děkuji, ale Mary Kay fakt nemusím :)

      Delete
  14. DĚKUJI VŠEM za pěkné komentáře! :*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails