2015-10-29

Favourites/random


Ahoj všem!
Dlouho jsem k většině produktů přemýšela, jak pojmout recenzi. Častokrát se mi zdálo, že k nim prostě nemám víc než pár vět a to se mi zdálo na článek strašně málo. Proto tedy mix článek s favourites.



Poslední dobou jsem hned několikrát objednávala na douglas.cz - líbí se mi jejich časté slevové akce a taky už si po mé poslední zkušenosti s 99 % fejkem na parfums.cz nekoupím vůni jinde než v parfumerii. Nakonec jsem z lenosti reklamovat nešla, ale poučení to bylo. Posledně padla volba opět na moji oblíbenou Jour d'Hermes Absolu. Samozřejmě taky se občas stane, že mi chybí malá částka to pošty zdarma a proto leccos přihodím do košíku. Vyzkoušela jsem značku I love.. Tělový sprej je taková typická sladká ovocná směska. Pro lesní ovoce mám zkrátka slabost a v létě na sebe třeba když jsem doma ráda něco takovýho šplíchám. Modrá lahvička je tělový olejíček, se kterým jsem byla zvláště v létě strašně spokojená, rychle se vsákne a voní jako kosmetika pro miminka.



O mé lásce k micelárce Garnier už jsem tu nedávno psala. Měla jsem klasickou verzi, nyní jsem si pořídila verzi pro smíšenou pleť. Jsem téže spokojená a na rozdíl od její pravděpodobné předlohy Bioderma Sébium mě vůbec neštípe v očích a musím říct, že naprosto perfektně odličuje. Jsem teď se svou odličovací rutinou zcela spokojená. Druhou věc jsem si oblíbila natolik, že mám už asi třetí balení. Odličovací (jak jinak) pěna od Alverde s jablkem a limetkami. Prvně mi trošku trvalo zvyknout si na tu ovocnou vůni, v podstatě jako byste si obličej máchali v mojitu. Jinak to je super věc, krásně čistí, nevysušuje a stojí to asi stovku. Co chtít víc?



Nejsem člověk, co odolává roztomilým věcem. Kosmetické taštičky se Zoe opravdu povedly. Celkem nově jsem u nich zaregistrovala krémy na ruce, máte s nimi někdo zkušenost?





Co považuju za skvělý vynález, a fakt mě mrzí, že to byla evidentně nějaká limitka, jsou tyto tónované balzámky od Rimmel. Zvláště fialková Keep calm and Party se stala mojí oblíbenkyní natolik velkou, že mi nyní zbývá sotva dva centimetry. Na rtech krásně kloužou, vyhladí a dlouho vydrží. Seženete nyní spíš už na netu, třeba zde


Tohle už se tu taky objevilo. S přicházející zimou se mi jako mávnutím proutku začnou extrémně vysušovat ruce. Pro "přesnoční" maštění je úžasný balzám Badger. A moje ségra pro mě objevila skvělou věc na den, kdy se zrovna nehodí mít mastné ruce (klávesnice u počítače atd) - Cicaplast Mains od LRP. Sama nemusím "lékárenské" značky, nikdy bych asi sama nekoupila, ale radím vyzkoušejte, nebudete litovat.

Docela fajn věc na obočí je tento set od Rimmelu, jen od doby, co mám světlejší vlasy, už je na mě příliš tmavý a hledám nějakou světlou alternativu a ne a ne něco objevit. Nedávno jsem "povolila" svoji averzi ke značce a koupila si řasenku od Benefitu, přemýšlím tedy o návštěvě Brow baru a nechat si poradit nějaký produkt na obočí. 



Pokud chcete krásné štětce za super cenu, co nepelichají a skvěle se s nimi pracuje, zapomeňte na Zoevu. Né, dělám si srandu, nemám s ní zkušenosti. Ale všema deseti doporučuju sadu Nic's picks od Real techniques. Právě teď je vhodná doba napsat si třeba o ně Ježíškovi.  Sada obsahuje snad všechny základní štětce, co potřebujete, já navíc používám v podstatě jen pencil brush a potom malej duofibre na rozjasňovač. Jinak si s něma úplně vystačím. 

Pokud chcete vidět častěji nějaký kosmetický random, čerstvě se se svýma úlovkama často chlubím na instagramu, pokud tam zrovna necpu svýho psa nebo nějaký jídlo. Odkaz mám vpravo v panelu. Mějte se krásně!

15 comments:

  1. Takovýhle zipy clanku jsou super,ja sama krem od Zoe nemam,ale kamaradka ho ma a nemuze si ho vynachvalit.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. kozmetické taštičky od Zoe sú také roztomilé :) a tie štetce od RT vyzerajú naozaj dobre ;)

    ReplyDelete
  3. Odličovaciu penu od Alverde si už plánujem dlhšie kúpiť, ale u nás je vypredaná :/
    Owl Heaven

    ReplyDelete
  4. to je super sbírka, brala bych všechno :) taštička od zoelly je nádherná, bohužel bych jí neupotřebila tak moc, jak bych měla, za tu cenu.. ty I love.... věci mě vždycky strašně lákaly, už si budu muset taky něco pořídit.. :)

    Nikola Mills

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja myslim, ze není tak drahá? S nějakou akcí na feelunieque mě stála nějaký 2 stovky myslím...:-)

      Delete
  5. Hezke veci, zaujali me tonovane balzamy od Rimmelu, mozna si jeden taky poridim. Krasne kosmeticke tasticky a stetce tez.

    ReplyDelete
  6. presne ... ani ja som Zoelle neodolala :)

    ReplyDelete
  7. tak pro pěnu hned zejtra skáknu, zní to jako něco, co zrovna nutně potřebuju :D

    ad fejky vůní - imo netřeba házet flintu do žita, mně se za celý ty roky nestalo, že bych koupila fejk - tkž jestli tohle byl, tak to byla vyloženě výjimka .. co se mi ale stalo, že jsem koupila zkaženou vůni - konkrétně teda jednu a tu samou (Kenzo Amour), zkusila jsem celkem třikrát, třikrát to nevyšlo (a dál už to nezkouším), na začátku byl hodně cítit alkohol a po usazení byla vůně strašně slabá a bez výdrže, což je zrovna u něj veliká škoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nevim no...nikdy jsem si tam nekoupila nejaky "drazsi" parfem, spis nejake ty levnejsi napr. Calvi Klein, co podle me fejk nebyl..

      Delete
  8. Balzámy od Rimmelu už se neprodávají :o Já si teda myslím, že to nebyla limitka... Ale kdo ví :) Třeba jsou jenom vyprodané ;) Já měla radši z těhle tónovaných stejně Baby Lips :)

    ReplyDelete
  9. Ja som mala zlu skusenost s parfums (kde sa mi to podarilo bez problemov reklamovat) ale aj s parfumeriou, kde to na druhu stranu vobec neslo, tym chcem povedat, ze si clovek nemoze byt bohuzial nikde isty :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az tak jo? To je tedy hruza! Jinak ja ted porad nakupuju na douglas.cz - tam jsem zatim maximalne spokojena, casto maji super akce, ze me parfem vyjde skoro stejne jako na netu :-)

      Delete
  10. Ted jsem si ho poridila a zrovna testuji. Vubec neni spatnej Anastasia liquid lipstick :)

    ReplyDelete


  11. افضل خدمات نقل العفش فى الكويت مقدمة من افضل شركة الرشيد لجميع خدمات النقل
    شركة نقل عفش الكويت


    فني صحي

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails