2010-09-07

Chanel Mistral


Where do I start? I'll try to summarize my first impressions.
1) This color is absolutely gorgeous to-die-for perfect pink. So no matter how much negatives is there about this polish, this color is definitely worth it
2) It is long lasting. Only thing I discovered - I suspect Seche vite that it shortens the polish lasting power and makes it chip off quickly.
3)It dries a long time, even with SV. I have 2 coats.
4) There are some weird bubbles on the brush when applying it - and you can see on my index that it stayed also on my nail. I don't get it.
5)Did I mention the color is absolutely stunning, my new HG pink?


Takže kde začít? Nějak dnes nejsem schopná vytvořit smysluplnej článek, proto svý dojmy shrnu do pár puntíků.
1) Barvička je to naprosto úžasná nádherná skvělá. Perfektní růžová jakou jsem ještě nepotkala a miluju ji. Takže nehledě na to kolik much má, rozhodně stojí za to.
2)Má dobrou výdrž. Ale na co jsem přišla - podezřívám Seche, že negativně ovlivňuje výdrž laku a taky se díky němu lak dříve oloupe.
3)Docela blbě schne a to i se SV. přitom mám na sobě jen klasický 2 vrstvy.
4) V laku jsou sem tam jakési divné bublinky, někdy se jim i podaří dostat se ze štětečku na nehet, viz názorná demonstrace na ukazováčku. Nechápu.
5) Už jsem psala o té barvě, jak je úžasná? Nuf říká, že je to pocukrované kokinko a já souhlasím. Ale prostě perfektní růžová, sluší na rukách, není přílíš bárbínovská...
6) Ještě k aplikaci - znám lepší. Musím se naučit s ním pracovat, proto omluvte nic moc lakování :-)


Toto je můj první Chanelek, ale celkově jsem z něho tak vydřená, že to asi u jednoho nezůstane :-)



4 comments:

  1. Ta barva je roztomilá. Já žádnej chanel neměla, ale mě stačí jak mě vytáčí jakejkoliv jinej neOPI lak :-)

    ReplyDelete
  2. Ten je krásnej! Asi ho chci taky :)

    ReplyDelete
  3. vyzera fakt kvalitne. Inak super blog ;)

    ReplyDelete
  4. :)) tak jo, mam mistral, vidim ze ty taky .) a souhlasim fakt s tim odstinem, je k sezrani .))) ale kvalitativne znam za min penez lepsi :/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails