2014-07-05

June random

Ahoj všem!
Prý nás čeká krásnej víkend, i když to zatím po ránu tak nevypadá. Chystáte se někam? Já vyrážím mrknout kolegyni na svatbu a potom na víkend na chatu - dámskej víkend s mýma nejbližšíma, kterej pořádáme už asi 12.rok vždy v létě minimálně jednou. Ještě než vyrazím, jsem si nachystala shrnutí měsíce předchozího. 


Člověk občas i u ťamana objeví za krásných 180 Kč skvost. Z těchto ťapek mám fakt radost!


Milujeme černý chlupy na bílým povlečení :*


Nejlepší výhled je ze skříně. Při každým náhodným otevření se tam snaží nacpat. Prznění i mýho oblečení chlupama toho našeho chlapce zkrátka pořád neskutečně baví! :)


Ideální večeře, mňam!


Moc dobrý sirupy na slazení kaše, hlavně ten z agáve. A sama sobě se směju, jak strašně zdravě sladím a pak stejně zhřeším Milkou :D

  

Nejlepší a nejčastější večeře. Jak vidíte, bez rajčat nežiju...!




Abyste si nemysleli, že su králík. Aneb hřešící víkendy...Ale ty bagely byly trošku tužší, ještě je budu muset natrénovat...


Musím s váma sdílet svou neskutečnou radost z prádla, který na žebříčku oblibenosti sesadilo "victorku" z první příčky - A to značka Gilly Hicks, která mě uchválila už při návštěvě obchodu v Londýně. Je takovou "sestřenicí" Hollisteru a Abercrombie, prádlo koupíte na hollisterco.eu a ve slevách se dají ulovit za pusu! Podprsenka stála 11 eur a kalhotky 5 eur/kus. A od 75eur pošta zdarma a žádný clo ani dph neplatíte. Paráda!


Skvělej barevnej balzámek od mýho oblíbence značky Dizao a tamponky na odlíčení z bio bavlny od biooo.cz  


A na závěr nejlepší a nerozkošnější balíček vlasových produktů, za které děkuji Lídě z hairbeauty.cz. Recenze budou! Přeju všem krásnej a doufám že letní a slunečnej víkend!

23 comments:

  1. Take preji krásny víkend. Ty boty jsou krásné :-)

    ReplyDelete
  2. mňam to jídlo... a na ty botky jsem také koukala, jsou hezké :)

    ReplyDelete
  3. To jídlo vypadá báječně! Když to tak vidím, snad se konečně dokopu k tomu koupit nějaký ten sirup :D
    A botičky jsou překrásné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo kup, mě fakt chutnají! Na kašu paráda. A děkuji!

      Delete
  4. Tie topánky sú neuveriteľne krásne. Inak ja mám radšej ako Victoriu značku LaSenza, ale po reštrukturalizácii prestali posielať mimo UK)o;

    gomistories

    ReplyDelete
  5. To jedlo mnam, tiež som paradajková, ale ja aj polievku, omačku na cestovinách, kečup, proste všetko :-) Botičky su krásne, u nas maju činania strašne všetko predražené. A na tom balzame ma zaujala aroma, tú totiž milujem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, vlastně všechny moje top jídla mají v sobě rajčata - rajská je jedno z nej jídel na světě, různý těstoviny taky můžu a ačkoli to moderní foodsnobi odsuzujou, miluju i kečup! :)

      Delete
  6. Krásné koťátko! :-) Sirup z agáve kupuju od Alnatura a je super na moje snídaňové kaše nebo i pro děti na lehčí přislazení.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! A sirup je mňam, já bych byla schopná jest ho samotnej :D

      Delete
  7. Ty botky jsou boží! Škoda, že Vietnamci nemají všude stejný sortiment a tak je asi neseženu... To prádlo je taky krásné, půjdu ho omrknout. A zdravím kočičáka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, vyřídím! S těma vietnamcema nevím, pravidelně k nim nechodím, ale u nás mají takovej svůj obchod, kam pravidelně s holkama chodíme, protože se tam dají občas sehnat super věci...k jiným nechodím, tak nevim :)

      Delete
  8. Ty botky jsou skvělý! A konečně zase kočič. :)
    Bez rajčat taky nežiju, pomalu bych byla schopna je i nacpat do dortu. Prádélkp je krásné, díky za tip!

    ReplyDelete
  9. Jo, to jsem zapomněla dodat, že je to spíš pro míň obdařený slečny - já zdědila prsa po taťkovi :-)
    A velikost na fotce je 70D a sedí mi krásně...

    ReplyDelete
  10. téééda, takový dobroty :) taky miluju rajčata, moje nejoblíbenější zelenina. a to je moje mamka nemůže ani pozřít :D to spodní prádlo je nádherný. škoda, že link už nefunguje :/

    ReplyDelete
  11. Jéé, ty botičky jsou roztomilý, pořád takový jednoduchý sháním a nikde nic, asi špatný vietnamci u nás :D

    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Opravdu nádherný botičky, moc se mi líbí, tiše závidím :)

    modniblog.com

    ReplyDelete
  13. Ahoj rozjíždím blog, a na mém blogu mám giveaway byla bych moc ráda kdyby jste se zapojili :) http://lifebysimm.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. Milá Dashulko, na Tvůj blog jsem narazila nedávno díky recenzním na kosmetiku, jmenovitě Pure Fiji a Dizao Organics. Zrovna čekám na balíček s balzámy od Dizao a nějaké ty dobrůtky od PF. Díky za přínosné recenze.;) Určitě u Tebe nejsem naposledy, dnešní fotky jsou super! Agáve sirup taky miluju...;) Zvu Tě na oplátku k Tygrům, kde právě odpočíváme na tichomořských plážích...;) :) Zdraví Veronika. http://wheretigerslive.blogspot.cz/2014/07/miss-world-fiji-2014-aneb-krasky.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails