2014-10-16

Bellapierre eyeliner duo

Tak jsem vážení zkoušela jen na ruku tolik diskutovanou Benefit Push up linku. Omg, to je kopyto. S tím by se takovej umělec jako já v životě nemohl namalovat. Prostě mi tam přišlo všechno špatně. Patřím do sorty linkových občasníků a amatérů, namaluju si ji tak jednou týdně, když mám čas, chuť a náladu. Takže nejsem z těch, pro koho je to ranní rutina od pondělí do neděle. Dneska bych vám chtěla představit duo linek, který mě naprosto nadchlo. Vybrala jsem si je v rámci spolupráce s eshopem Beautyville.cz a jsou opět značky Bellapierre. 


O jakej výrobek jde? Podle mě je to naprosto vychytaný a univerzální duo tekutých linek v jedné krabičce. Černá lahvička je klasická černá linka se štětečkem. Bílá lahvička zase skrývá rovněž víčko se štětečkem a taky průhlednou tekutinu. Takto si můžete s jakýchkoli stínů/pigmentů vytvořit vlastní oční linku, která skvěle drží. To je podle mě úplně boží nápad.


Zde už vidíte štěteček černé linky, s níž zvládne i takový antitalent jako já stvořit jak tenkou, tak silnější linku. Na to, že jedna tato lahvička vyjde na 250 Kč, což je skoro drogerková cena, má naprosto skvělý vlastnosti. Perfektně se nanáší, je dostatečně tekutá a pigmentovaná a zároveň rychle schne a zůstává tam, kde má. Případný opravy (no co si budem vykládat, v mým případě je to často třeba!) se taky dělají jednoduše, aniž bych linku rozmazala a poškodila ji. 


A musím říct, že linka má skutečně fenomenální celodenní výdrž. Podrobila jsem ji i zátěžovýmu testu, kdy linka vydržela moje pocení ve fitku a po následné sprše, když jsem se šla odlíčit se nehnula ani o milimetr. Ale nebojte, s odličováním není nejmenší problém, já používám svůj milovanej šetrnej Lumene, kterej ani není na voděodolnej makeup určenej a jde to jako po másle.



No a teď se mrknem na druhou, o to zábavnější část. S pomocí této průhledné tekutiny si můžete vyrobit v podstatě z jakýhokoli dostatečně pigmentovanýho stínu svoji vlastní oční linku. Výrobce doporučuje ji míchat se svými sypkými stíny, no ale vykládejte to někomu, kdo má doma tolik odsypků hlavně MAC pigmentů, že by mohl bejt vizážista. Štětečkem lehce ťupnete do sypkýho stínu a naberete trochu barvy. Takto vypadá výsledek s použitím různých barev.



Na očích mám linku udělanou mým oblíbeným pigmentem od Everyday minerals Siesta, což je dupe legendární Sweet Sienny od Macu.


Barevné linky mají stejně dobrou výdrž jako ty černé, nemažou se a drží na místě. Pro ilustraci ještě foto celýho líčení s černou linkou.


Na závěr bych dodala, že tohle musíte mít. Jsem z obou linek fakt nadšená a že jsem si s nima vyhrála - zase jsem zavzpomínala na "starý časy", kdy jsem si na líčení očí fakt ujížděla. Dnes mě teda bohužel tak 5 ze 7 dní v týdnu potkáte jen jak šedou myš pouze s řasenkou, to přiznávám. Zpátky k tématu. Ty linky podle mě fakt stojí za to! Koupíte je za 494 Kč zde, což mi přijde fajn cena. Produkty Bellapierre neobsahují mastek, oxychlorid bismutu, žádné parabeny nebo sulfáty a nejsou testovány na zvířatech. Navíc Beautyville nabízí dopravu zdarma, což je mi u eshopů vždycky sympatický! Ještě jednou děkuji zastoupení eshopu za poskytnutí produktu k recenzi a maximálně příjemnou spolupráci. 

14 comments:

  1. nice eyeliners :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  2. Od bellapierre mam rtenku a velka spokojenost,dale jsem zkousela makeup a tvarenku a take jsem byla nadsena :)

    ReplyDelete
  3. týo to je super nápad, že si můžu doma udělat svou vlastní linku :)))

    ReplyDelete
  4. Jsem linkový občasník, kterému se při malování třepe ruka jak po pěti jízdách na kolotoči a vyžahnutí flašky tvrdého alkoholu. Ale tyhle linky vypadají na očkách tak hrozně zajímavě a hezky, že bych nad nima i uvažovala! :-)
    Bebe

    ReplyDelete
  5. Linky jsem kdysi používala celkem často, ale poslední dva roky na nich už moc neujíždím a ruka se mi taky třese. Nicméně tyhle bych si klidně pořídila. A máš krásný oči. ;)

    ReplyDelete
  6. Linky mám jako rutinu, už bez nich skoro nejdu (tuhle jsem je vynechala a přišla jsem si jak nahatá, ha ha :D ), ale furt bojuju se správným tvarem/zakončením linky ve vnějším koutku. Možná bych se měla vykašlat na gelový linky a naklusat zas zpátky k tekutým. Tenhle štěteček vypadá dost schopně. Teď mám teda nové od Lumene, ale až budu zpátky doma, zkusím se na tyhle podívat. Ta průhledná linková báze se mi taky líbí, mám doma šuplíček pigmentů, který nevytáhnu co je rok dlouhej. Tak by třeba našly uplatnění. Barevný linky mě baví:)
    Btw, v těch tvých očích bych se utopila! <3
    Dík za užitečný článek!
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, já si zas poslední dobou když si udělám výraznější líčení připadám strašně zmalovaně. Dřív bych zas nevylezla tak jak chodím teď, připadala bych si nevýrazná jak nenamalovaná :-)

      A děkuji!

      Delete
  7. linky miluju a svůj každodenní look si bez nich nedokážu představit, ale s jinými než s linkami ve fixe si vůbec nerozumím :D

    ReplyDelete
  8. Nejraději mám linky ve fixe. Teď jsem zrovna sháněla a nakonec jsem si vybrala od MACu. Ale klidně se i obejdu bez linky nebo linku vytvořím pomocí očního stínu.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Pěkná recenze, ty linky vypadají na očích skvěle

    ReplyDelete
  10. A jak se ti ty černé linky odličují. Mám jedny super z Dermacolu, ale s odličováním je to doslova boj, drží jako přilepené a to není zrovna příjemné...Třeba je to jen odličovačem, zase ale používám ten dvojsložkový, tak nevím...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, odličují se krásně a naprosto bez problému. Dvoufázový s olejem nemám ráda, používám momentálně micelární gel na oči od Lorealu a spokojenost...

      Delete

Related Posts with Thumbnails