2014-10-21

Instantní-blogo-tipy

Ahoj všem!
Už je to nějakej ten pátek, co jsem přestala psát pro Blogerky, ale pořád mi články tohoto typu docela chybí, resp. baví mě je psát, přesto, že zaberou ještě více času než "obyčejná" recenze. Dnešní článek mám už rovněž nějakej ten pátek v hlavě a jako vznikl hlavně protože podzim, brzo tma a tak. Kdy jindy si představit relax v podobě teplých ponožek, čaje, voňavé svíčky a nějakýho prima blogu na noťasu? Je možný, že většinu blogerek/instagramerek?/ budete znát. Ne, neobjevila jsem Ameriku, ale opakování je matka moudrosti, co kdybyste je náhodou neznali? A co mě nejvíce baví? Hlavně ta kosmetika, hadry, no a žrádlo, tak určitěěě.


Bistro 32

Blogerka Pavlína mě zaujala, má pěkný fotky, na čemž si já ujíždím, a dobrý nápady (rajčatovou omáčku chci určitě vyzkoušet) a přijde mi, že si nehraje na nic moc extra a přichází s obyčejnýma, fajn tipama - šunka, chleba, čínský knedlíčky. Jestli jsem na něco vrcholně alergická, tak jsou to v dnešní době všudypřítomní foodsnobi. Já mám třeba ráda kečup. A nestydím se za to! Blog 


Sugartown

Tento blog možná budete znát, jestli jste navštívili nedávnej pražskej street food festival. Blogů o sladkým a pečení jsou desítky, já nejsem foodie (donenávna pro mě novej pojem :) a moc se v tom nevyznám, ale tento mě prostě děsně zaujal, totálně se mi sbíhají sliny. A taky mám nový předsevzení, umět si udělat doma poživatelný a dobrý makronky. Já vím, že je to teď strašně moderní, ale když ona je to taková ovocná laskonka, což je pro mě prostě nebe v hubě jak se říká.


Malý koutek krásy

Úplnou náhodou jsem objevila tento super blog, jehož autorka má totálně nádherný nehty. Jestli neznáte, napravte. Rozhodně si vaši pozornost zaslouží, BLOG // INSTAGRAM


S0bi/Čokoládová kočka

Kdo by neznal Sabinu, milovnici koček, Melissek a našich parfumerií? Pokud přeci jen neznáte, nenechte si ji ujít. Většího čmuchala na akce v našich kamenných obchodech neznám. Pro mě, člověka žijícího s nosem zabořeným v eshopech, je to moc příjemná změna. BLOG // INSTAGRAM


Vanity time

Krásná Táňa z blogu Vanity time je už taky známá firma. Je škoda, že takových blogů u nás není více. Jistě nejsem jediná, kdo jednak nemá na módní výstřelky jednak povahu a jí to nedovoluje dress code v práci. Jo, já se ráda podívám na fotky, kde blogerce mrznou nohy v sandálech a vršek má zabalenej do huňatýho cardiganu. Ale v reálu vyhledávám přeci jen něco praktičtějšího. Táňa je každodenní inspirací v tom, jak se oblékat žensky a přitom prakticky a pohodlně. A taky přehlídkou kvalitních a univerzálních kousků šatníku. BLOG // INSTAGRAM


Chicsicily

U této české lékařky, žijící na Sicílii, se kochám především krásnými fotkami, ženskými outfity a luxusnimi botami a doplňky! INSTAGRAM


The Nattiness

Pokud jste stejně jako já hltaly US příhody Lucky z A cup of style, určitě vám neunikla její sympatická kamarádka Natálka. Patřil jí i můj hlas v kategorii Objev roku, dlouho jsem neviděla tak milého, pozitivního a bezprostředního člověka. No kdo je zvědavej na nějaký vážný důležitý ksichty? Pěkná tvář a postava je v tomto případě spíš jen takovej bonus bych řekla. Rozhodně se stala mojí stálicí ve sledovaných. BLOG // INSTAGRAM


Zlatosfera

Věčná škoda, že tato Natálka nemá fashion blog. Pravidelně nás zásobuje momentkami se slunné Californie a její outfity jsou přesně mým šálkem kávy. Nebo čaje, jak chcete. A kosmetický tipy taky stojí za to! BLOG // INSTAGRAM

Doufám, že se vám článek líbil! Kdo teď baví vás? Zajímaly by vás i další podobný články jako jsem psávala pro blogerky, třeba nákupní tipy, wishlisty a tak?


14 comments:

  1. znám jenom obě Natálky, S0bi a protože jsem také lakový maniak tak i Malý kousek krásy :))

    ReplyDelete
  2. Sabinu, Sugartown a Natiness neznám. Každopádně omrknu a už teď vím, že Sugartown půjde mezi oblíbené.
    Janu ze Chicsicily i Táňu mám moc ráda a jsou skvělou inspirací.

    ReplyDelete
  3. znám druhou Natálku, s0bi a nedávno jsem objevila i MKK... strašně závidím takové krásné nehty :D jídloblogy moc nesleduju, to mě nějak nebere, ani outfity zas tolik ne, jsem prostě úchyl na tu kosmetiku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to máš dobrý, třeba na tom ostatním narozdíl ode mě ušetříš :D

      Delete
  4. Sugartown doporucuju, krom toho, že M. Lívanečky na tisíc způsobů jsou naprosto boží, jejich recepty jsou sladké tak akorát. Většinou když peču, snižuju dávku cukru, někdy i o polovinu. U Sugartown netřeba. A holky to prostě fakt umí.
    Ještě znám malý koutek krásy a to je prostě radost pro oči.
    Markéta

    ReplyDelete
  5. Ahoj Dáši, :)

    tak já znám Sabinu, Táňu a obě Natálky. Na ostatní mrknu. Díky za tip. :)
    Jinak mě baví šikovná http://terezainoslo.blogspot.cz/
    A tady se kochám fotkama: http://www.mywhiteobsession.com/
    Na youtube mě moc baví Oli : https://www.youtube.com/watch?v=CPaMkmUvvQU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, moc děkuju za tipy! Ta Terka je super, hned jsem ju šupla do sledování...

      Delete
  6. Děkuju za milou recenzi ;-) já zase vůbec neznám blogy o módě a kosmetice, díky za tipy.
    A jinak...Do mekáče nechodím, ale kečup mám nejradši http://www.iph.com.cy/brands/mcdonalds-sauses/

    ReplyDelete
  7. Děkuju za zmínku, vážně mě to moc potěšilo ! :)
    Záhada nově příchozích šesti čtenářek za jednu noc rozluštěna. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač.Jsem ráda, že se blog líbí nejen mně :)

      Delete
  8. food instagramy jsou největší zlo :D to pak dělám nájezdy na ledničku a nemám se cítit jako koule :D Vanity Time vůbec neznám, ale její styl se mi moc líbí!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails