2012-12-25

Christmas random

Ahoj všem...myslím, že vánočních přání bylo na blogsféře už dost, a navíc už jdu taky tak trošku s křížkem po funuse, žejo....takže doufám, že jste se všichni měli pohádkově, nezasekla se vám kost v krku, nepraskli jste přejezením a dostali mooc dárků. a tak dál..







 Vánoční nehty byly letos naprostá klasika, červená/zlatá (OPI Red lights ahead..where? a RBL Look rich, be cheap)
 Vánoční outfit  - vždy musí ladit ke stromku :)

Nejlepší čaj! Skoro nikde ho neměli, sehnala jsem ho až v globusu...mňam!
 Klasika, vánoční dárky se musí hned koštovat :)
 Nejlepší tělový mlíko. Nááádherně voní a zanechává krásně hebkou pleť....díky, Ježíšku :)
Velice milá nadílka, nehtový maniačky rozhodně ocení :)

A na závěr bych vás chtěla informovat o projektu www.kociciprani.cz - myslím, že nikdo bysme něměli být sobci a aspoň na ty Vánoce si ukrojit z naducaných obálek od babiček :) Každé kočce můžete koupit buď konkrétní dárek, nebo jen přispět 350 Kč do misky..nevím jak vy, ale já jdu vybírat kočičku, které něco pošlu :)

30 comments:

  1. krásne fotky, tie nechty sa mi páčia!! :) a ten čajík som ešte nepila, vyzerá zaujímavo :)

    ReplyDelete
  2. Hezké fotky.
    A tvoje kočka je roztomilá a navíc fešanda (nebo fešák?) na Vánoce. :)

    ReplyDelete
  3. jééé, ty jsi krásná!!!! a kočička je taky milounká!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsi moc milá, teď sem úplně na rozpacích, nepřipadnu si zrovna jako nějaká krasavica jak z růže květ, jen radost pohledět :)

      A kocour děkuje, to je model :)

      Delete
    2. no vidíš a mně tak zrovně připadáš :) jako z růže květ!

      Delete
  4. Krasne fotky! A Tobe to moc slusi - mas nadhernou plet jak z reklamy! Jedne kocicce z kociciho prani uz jsem poslali, naplnili jednu misticku a jeste cekam, jestli tam nezustane bez darku nejaka tesne pred koncem.. Je skvely, ze to takhle u sebe na blogu publikujes!
    Lucka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucko, děkuji, ale krásnou pleť opravdu nemám...je to jen tuna makeupu a blesk ledacos skryje, bohužel :). Teď v zimě se mi pleť zbláznila :/.
      Přiznám se, že teď bych bez makeupu a korektoru mezi lidi nevylezla ani za zlatý prase :)

      Já jsem nakonec náhodně vybrala první kočku, která neměla dárek ani misku a moc se v tom dál nehrabala, i když by člověk nejradši podaroval všechny :)

      Delete
  5. Teda Dáši, ty vlasy máš fakt nádherný, to je furt ta henna? Neutrogenu mám obecně moc ráda, tohle jsme nezkoušela, protože jsem se bála té vůně.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, je zrovna teď před Vánoci jsem dávala poslední třetí dávku z čokoládky. Ale poměrně rychle se mi vymývá....bude to ale spíš mým typem vlasů, kadeřník, ke kterýmu chodí moje mamka i teta, byl z našich vlasů na mrtvicu :)

      Snad se to víc "zažere" časem :)

      Jinak moc děkuji a ta neutrogena má takovou řekla bych jemnou, příjemnou vůni, která sedne hodně lidem, není to žádná slaďárna...

      Delete
    2. To se zazere, neboj. Taky jsem chtela pochvalit vlasky, ta barva je nadherna. Ja mam ted problem opacny, chtela bych to malicko svetlejsi a ta cerna je zazrana jak blazen. A to se vymyva zarucene nejvic, bo to indigo moc nevydrzi.

      Delete
  6. Krásný zbytek vánočních svátků =o)

    Máš opravdu nádhernou kočku, moje teta měla taky dvě takové. Artuna si strašně ráda dělala hnízdečko v igelitových taškách a Bobeš se vyhříval na dlaždičkách v koupelně, ležel na zádech s roztaženýma packama a mňoukal ze spaní!!

    Prostě na kočky nedám dopustit! =o)

    JK

    ReplyDelete
  7. krásne fotky, tie nechty su dokonale presne taketo sa mi na vianoce páčia :o)

    ReplyDelete
  8. jeej super fotky!! :) a ten čaj vyzerá super! ja som ho nikde ešte nevidela :P

    ReplyDelete
  9. a tak dál, a tak dál
    krásné fotky, hlavně ty nehtíky! :)

    ReplyDelete
  10. Dáši, na těch fotkách Ti to moc sluší.

    ReplyDelete
  11. Moc hezké fotky.
    Ale podle vlastní kočky fakt nechápu, jak se ti podařilo dát kocourkovi tu mašli...
    A kočičí přání jdu hned prohlídnout...

    ReplyDelete
  12. pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu o vybíjaný golierik. :)

    ReplyDelete
  13. mám ráda random články :) super fotky, divím se že si kocour nechal navlíknout tu mašli ten náš by mě zdrapal :D... ale sluší mu :)

    ReplyDelete
  14. Holky, náš kocour už asi rezignoval :) ani se nesnaží se mašle zbavit, prostě si lehne aji s ní a nic neřeší :)

    ReplyDelete
  15. moc moc pekne fotky! :))
    rada ta uvidim aj ja na mojom blogu! :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. nemůžu si pomoci, ale na té fotce s kocourkem mi připomínáš Adele. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D :D ježiš....doufám, že ne postavou :))

      Delete
  17. naaadherne chlpate klbko mas doma :)
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. Oooo krásné fotky a ta čičinka je kouzelná a ty, musím říct, že ses teda taky kočka!!:o)

    ReplyDelete
  19. about his m7x84n6b28 replica designer bags wholesale replica bags los angeles replica bags vuitton replica gucci bags a1k21d7l97 replica bags canada Extra resources a7a38l0p78 high end replica bags replica bags forum

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails