2012-12-30

New years eve nails

Ahoj!
Dneska bych vám jen v rychlosti chtěla popřát vše nej do novýho roku, zejména poděkovat za vaši přízeň a pozitivní zpětnou vazbu. Snad se tu stejně jako letos budeme pravidelně scházet i příští rok a články vás budou i nadále bavit :)




Nápad jsem obšlehla od mé oblíbené finské blogerky Mariany, hned jsem si řekla - "tohle na Silvestra chci' ! Takže RBL under the stars a Color club dianmond drops. Líbí se vám? Jaké nosíte vy silvestrovské nehty? Nebo to vůbec neřešíte?

19 comments:

  1. Moc se mi tohle líbí:-), hezky nápad! Možna se taky do budoucna budu inspirovat;-)

    Jinak vzhledem k tomu, ze jsem nemocná, tak manikúru letos na Silvestra moc neřeším.

    Všechno nej do nového roku:-)!!

    ReplyDelete
  2. Já jsem zrovna dneska lakovala něco podobného! Teda úplně jiné barvy, ale taky jsem chtěla mít u kořene nehtu glitry. Jinak tvá kombinace je hezká :)

    ReplyDelete
  3. Naprosto fantastické :)
    Přála bych si nemít tak levé ruce :P

    ReplyDelete
  4. Krásné, moc se mi to líbí! Já často dávám na Silvestra rudé nehty, asi ne úplně záměrně, neboť rudá je jedna z mých stálic. Ale pak si vždycky řeknu, že když je ten Silvestr, tak teda nahodím tu červenou, že se to hodí a navíc dle našich tradic je to i barva štěstí, tudíž mám tři mouchy jednou ranou a to se vyplatí :)

    Také ti přeju vše nej do nového roku a měj dneska veselého Silvestra ;)

    ReplyDelete
  5. Přesně takové jsem si včera vytvořila a taky jsem se inspirovala u Mariany:o)Na Vánoce si dávám většinou červený lak, ale na Silvestra mám ráda nějaké ty třpytky a tohle je naprosto dokonalé. Petra

    ReplyDelete
  6. haha tak koukám, že jsme se u Mariann inspirovaly všechny :D jen já to mám v nude provedení :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky, já bych na to ale neměla trpělivost :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nehtíky se mi moc líbí a máš krásný tvar.
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  9. Moc pekny, ty diamantiky jsou super.

    ReplyDelete
  10. veľmi pekné. a máš super tvar nechtov.

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť, práve u mňa prebieha aj moja prvá giveaway:)
    nati

    ReplyDelete
  11. Máš dost hrozné kůžičky... Navíc ten odrost... Nic moc.

    ReplyDelete
  12. Páni! To je naprosto úžasný! Fakt strašně moc krásný. (ty barvy a tak celkově všechno je můj styl, takže já jsem z tvých nehtů unešena). Co se mých drápů týká - škoda slov. Vzhledem k tomu, že hraju na kytaru (a nebo se spíš o něco takovýho snažím) nemůžu si dovolit lak. Byl by v tu ránu sedřenej :D

    ReplyDelete
  13. Veľmi pekné nechty. Zavítaj na moju giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    ReplyDelete
  14. Kde můžu sehnat colorclub laky? o.O

    ReplyDelete
  15. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    ReplyDelete
  16. Popravdě se mi to moc nelíbí, nejraději mám prostě klasické lesklé jednolité laky.

    ReplyDelete
  17. Tohle je naprosto super,moc se mi to líbí!

    (nedělám to ráda,ale pokud tě můžu poprosit,podívej se na můj blog a zanech mi komentář co si myslíš o mém blogu nebo článku a pokud se ti zalíbí,budu moc ráda,když mě budeš odebírat. už mám blog pár měsíců a nějak ho nemůžu rozjet,budu ráda za tvůj názor,takže se teď chovám trochu jako vtěrka,ale moc by mi to pomohlo. děkuju:* p.s. jsem nová odběratelka)

    leilarosee.blogspot.cz

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails