2010-06-14

Maybelline Party blue



Hi everyone!
Let's continue in what I started so for today I have for you another cheap nail polish. This is Maybelline Colorama in Party blue. Here in Czech republic drugstores we don't have many choices - they offer like 5 Colorama shades that are the same in every store (at least in my city). This one was quite unique, I've never seen it before and it was the only one there. And by chance I was just hanging out in the mall looking for my sister's b-day gift. I bought her summer outfit - dress, earrings and some matching accessories that had light blue accents. So when I saw Party blue, it was the perfect polish to complete this outfit. So thats the story about how I got this one....Ups, you may have noticed that I'm showing off here with another shiny new toy that is not entirely mine :)).
Application is good, this polish is a bit glue-like and I think I'll have to put a bit of thinner into it soon. It's opaque and two coats are enough for great smooth finish. Can you imagine better color to wear during bright summer days? This color matches my skintone and does not have the she-lied-in-a-morgue-for-a-week effect that some blue tones do on me.

Takže pokráčko s levnýma lakama. Pro dnešek je to Maybelline Colorama Party blue. Tady v Česku (aspoň teda v Brně) sice stojí 30 kaček, ale mají tak pět odstínů, který maj v každý drogerce stejný a taky vypadaj značně použitě. Takže tento je pro mě jedinečnej, ještě jsem ho u nás neviděla a neznám, taky tam byl jedinej. No koupila jsem si ho při příležitosti, kdy jsem nebohého přítele vláčela po obchodech a sháněla dárek k narozkám pro ségru. Brala jsem co mi do oka padlo až z toho kromě nějaké kosmetiky vznikl letní komplet laděnej do bleděmodra, šaty, náušnice a další doplňky a tento lak byla krásná třešinka na doladění celýho outfitu. Tak a toto je osobní příběh našeho novýho přírůstku :-) Ups, asi jste si všimli, že se opět chlubím cizím peřím, další novou zářivou hračičkou co není tak úplně moje...
Aplikace je docela v pohodě, je trošku lepidloidní, vidím to na velmi brzké použití thinneru. Kryje ale krásně, dvě vrstvy bohatě stačí pro krásný plně krycí hlaďoučký efekt. No řekněte sami, umíte si představit lepší barvu pro jasný letní dny a pohodičku u bazénku? Nutno dodat, že je to modrá velmi slušivá, nedělá na mě ten efekt ála ležela-sem-tejden-v-márnici, jako to některé modré barvičky na mě umí ....
Líbí se mi tak moc, že jsem si k němu už stihla koupit super kýčovitej prstýnek :-)

Mějte se krásně, pan makroekonomie II už na mě řve, že se mu už pěkných pár minutek nevěnuju, tak už frčím...

7 comments:

  1. Dáši, jak to děláš, že ty laky na tobě vypadaj tak super! Já sem snad přestanu chodit, abych neměla nějaký nakupovací záchvaty. Naštěstí si pamatuju že jsem si jednu Coloramu koupila asi před půl rokem a hned jsem jí někomu darovala, jak mě rozčílila...:-)

    ReplyDelete
  2. Blani, když ty jsi OPIrasista jak já říkám :-) jako já jsem zjistila, že je mi vlastně docela jedno, co je to za lak, pokud to není nějakej extrém jako třeba jeden ůak od ťamana co jsem kdysi měla a málem mě porazil jen při otvírání :)
    Nebo ChG glitry, to byly nervy!
    PS: mám vyhlídlých několik Maybelline na ebay...mají fakt hezký barvičky :) Nějak teď koukám i jinde než u OPI, kterejch mám převahu...

    ReplyDelete
  3. Jéé, ten mám taky! A ještě růžovej nějakej... ale oba jsem jen vyzkoušela na papír a dost jsem se zděsila toho štětečku... navíc ten modrej mi udělal už jenom na tom papíře bublinky, takže jsem je někam zahodila a nevím jestli je budu ještě hledat... ale je fakt, že barva je to krásná, tak jí snad zkusím dát šanci.

    ReplyDelete
  4. Peti na jednom nehtu jsem měla mini bublinku, ale to jsem s pár nadávkama docela v klidu spravila :)

    ReplyDelete
  5. aj ja som po ňom poškuľovala v obchode,ale nakoniec som si vybrala ružový:)

    ReplyDelete
  6. Tak ten je dokonalý!!! Moc mě mrzí, že už ho asi nikde neseženu :(

    ReplyDelete
  7. Podobná, moc hezká modrá je OPI what's with the cattitude třeba....jinak, taky jsem ho už dlouho nikde neviděla, ale třeba ho ještě někde mezi mini coloramama budou mít...mimochodem, taky už ho nemám, rozbil se mi :(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails