2011-02-14

Chanel Orange fizz

Hi!
This is probably the first Chanel ever that didn't  drive me crazy while applying :) But anyway, its formula is still rather rubbery and sticky. It has really smooth and shiny finish but it does not last long. It peels off in quite big pieces - reminds me of glittery nailpolishes.
I love the color, pretty unique to me. It's really very special shade of orange with a little bit of maybe pink? it may seem total orange but it is not, that's why I made the last picture with orange background so that you can see the difference. My camera is not that good, but trust me...very special, unique and nice color. :)

Ahoj,
toto je pravděpodobně asi první Chanel, po jehož aplikaci jsem nelovila nervy kdesi po kýblech. Pracuje se s ním docela fajn, ačkoli je konzistence pořád taková rozvláčná a lepidloidní...možná zkusím thinner? Výsledek je krásně plastický, hladký a lesklý, nicméně to jde hoodně rychle dolů a to tak, že se opravdu odlupují celé velké kusy, podobně jako u glitterů.
Opět ho mám ráda čistě jen kvůli barvě. Opravdu zvláštní, ani nevím, jak to popsat, trošku do lososova? Na fotkách vypadá dost oranžově a to každopádně jen oranžovka není, proto jsem ho vyfotila i ve srovnání s oranž pozadím, abyste viděli...ale stejně, tento se musí naživo vidět. Hodně se mění i pod různými světly, někdy vypadá až neonově :)
PS: dobrý dupe je prý Jessica Juicy melon, viz zde. Jinak doporučuji pročíst i samotnou recenzi na lak, zajímavé, jak se to liší :) Já jsem asi vážně proti těm Chanelům zaujatá nebo co :-)




5 comments:

  1. Ta farba je skvela...

    amourauvogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kocko ta barva je genialni, ale s tim jak to jde rychle dolu a celkove je to takova zvlastni kvalita.. jenom souhlasim. nejsem zadny lakovaci prebornik, ale proste za ty prachy to nema na spoustu laku kolem stovky... ale je pravda, ze odstiny maji genialni, akorat nastesti zatim uz vzdycky zvitezil rozum nad nadsenim .))

    ReplyDelete
  3. No naprosto souhlasím, no ale trvalo mi to než jsem vůbec byla schopná přiznat jen sama sobě, že ty laky vzhledem k ceně tu kvalitu prostě nemaj...navíc - je to přece Chanel! Co se týče dekorativky, mám vyzkoušené rtěnky, lesky, pudry, makeupy - nikdy mě nic nezklamalo, takže jsem z toho byla docela překvapená...ale vsadím se, že až chanel zase příjde s nějakou super barvou, zas ju budu chtít :)

    ReplyDelete
  4. Ta barva je moc hezká. Mě spíš děsí všechno to okolo, za ty prachy, kolik stojí laky Chanel!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails