2013-03-26

Etude house mascara remover


Ahoj všem!

Tak ode dneška vám začnu postupně po kouskách servírovat svoje dojmy z několika vyzkoušených kousků a moje premiérový zkušenosti s asijskou kosmetikou. Nechci spoilerovat, ale všeobecně bůhvíjak nadšená nejsem. Proto dneska začneme tím jednodušším, a to tím, co mě bez debat nadchlo. Na několik dalších výrobků si totiž ještě tak nějak musím utvořit názor, je to s něma trošku těžký. 

Abyste mi rozuměli - jestli něco opravdu nemám ráda, tak jsou to olejový odličovače. A zvláště ty na oči. Po příjemné zkušenosti s olejem na obličej od Silk naturals už jsem se přestala bát těch na pleť - ale oči? Doposud never ever! Hrozně mě však zaujal dvoufázovej odličovač od Sonii Kashuk, kterej tak vychvalovala Plum. Tak jsem po nich začla koukat, že. Bohužel jsem nevypátrala, jak SK sehnat online, proto jsem se rozhodla, že vyzkouším nějakej ten asijskej. Relativně nízký ceny a ve většině případů free shipping je prostě smrtelná kombinace. A tak mi přišel tenhle. Nějak mám nutkání shrnout to v bodech, takže:

  • Hezký balení, poměrně malý a praktický i na cesty, olejíček je  roztomile narůžovělej (btw, tady vidíte, jak plním svoje kosmetická předsevzetí alias nepodlíhat pěknýmu obalu, že).
  • Přesto, že je ho jen 80 ml a vyjde v přepočtu už od cca 120 Kč, řekla bych, že vydrží opravdu dlouho. Na tamponek stačí pár kapek. Po cca 3 týdnech používání ubyl asi centimetr, což je tak desetina. Tipuju, že minimálně tak ty 4 měsíce vydržet musí, klidně půl roku.
  • Perfektně a bezbolestně odličuje. Nemá problém ani s více vrstvama hůře odstranitelné řasenky.
  • Absolutně mi nedráždí oči. A že jsem na ty oleje dost přecitlivělá princeznička. Doposud mě snad každej dvoufázovej odličovač nehorázně podráždil oči.
  • Parfemace je hodně jemná a "miminkovská", za tu palec nahoru.
Pokud sháníte účinnej odličovač, rozhodně doporučuju!


Plné balení 80 ml koupíte na ebay, např. zde. Pokud chcete jen vyzkoušet, zde jsem našla trial size 25 ml, který vyjde včetně pošty okolo 50 Kč. Máte s ním někdo zkušenost? Jste stejně spokojený jako já?

9 comments:

  1. S asijskou jsem kdysi (po založení účtu na ebay během stáže v USA) taky dost experimentovala, ale 80% věcí mi nevyhovovalo nebo to byla "slabota" - třeba právě různé odličovače, které nebraly nic nebo řasenky, co se drolily. Bavily mě akorát asijské verze Bioré.

    ReplyDelete
  2. Já teda zkušenost nemám, ale vypadá to vážně dobře. Teď používám micelárku od Biodermy a nemůžu si stěžovat :)

    http://anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. super tip, aktuálně na svůj nášup korejské kosmetiky z e-bay netrpělivě čekám, snad do konce týdně něco málo dorazí - nějaké sheet masky, jogurtové masky, řasenka, vzorky krémů a BBček a všelijaké blbovinky ...

    ReplyDelete
  4. Týjo přes 1000 followers a nová skvělá hlavička :) Uplně jsem zaspala.

    ReplyDelete
  5. Většinou vzorky a mini balení nekupuju, protože se oproti velkému balení cenově nevyplatí, ale tenhle odličovač bych v tom malém balení docela zkusila. Díky za tip!

    ReplyDelete
  6. ja som prave dostala balicek s kozmetikou od skinfood,tonymoly a etude house a celkom zatial som vyskusala len apple sparkling pore cream lutojem ze som si objednala 20kusov vzorkov :(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails