2013-04-08

Lip favourites - Miss sporty & TonyMoly


Ahoj všem!
Dneska bych vám ráda ukázala několik mých oblíbených produktů na rty aneb počasí furt stojí za starou belu, ale aspoň už je dýl světlo a nesrovnatelně lepší podmínky pro focení. A jen málo věcí dokáže beauty blogerku rozladit jako špatný světelný podmínky a nedařící se neostrý, případně šumivý snímky. A navíc dnešní příspěvek se bude týkat produktů za pár kaček, tak mě alespoň pro tentokrát vaše peněženky nemusí nesnášet :)
TonyMoly Petite bunny gloss bar v odstínu 05 Juicy peach
Tento rtěnko/balzámo/lesk jsem vám ukazovala v nedávným haul postu. Naštěstí opět nepatří mezi úlovky, který mě zklamaly, ale naopak mě nadchl! Nevím, jak tuto věc mám nazývat, osobně bych to přiřadila do kategorie tinted balzámek, nejvíce mně připomíná můj milovanej Tinted lip conditioner od Macu a to už znamená, že vzhledem k tomuto troufalýmu přirovnání musí být fakt super. 
  • Barví jen lehce, přesto znatelně.
  • Celkem pěkně voní, parfemace je trošku "umělá", taková sladce-citrusová, ale není příliš výrazná, nemyslím si, že by měla většinu lidí nějak obtěžovat.
  • Na rtech neskutečně hladký, lehoučká konzistence, nelepí, prostě paráda.
  • K dostání ve spoustě odstínů např. zde u Rubyruby za velice příjemných v přepočtu okolo 100 Kč vč. pošty.
  • No, to úžasný super cute balení asi nemusím zmiňovat, co? Asi potřebuju sehnat více odstínů :)

Miss Sporty Miss Cocktail lipgloss
Tyto lesky na rty před časem velice chválila Plum. Jeden stojí krásných asi 50 Kč a seženete je pohodlně snad v každé drogerii. Musím s ní souhlasit a velice vřele je vám všem doporučit. Mám je doma už delší dobu a musím říct, že se staly mými oblíbenými společníky aneb do každé kabelky jeden! Krásně se lesknou, mají pěkný odstíny, který lehce "tak akorát" barví, mají strašně příjemnou nelepivou konzistenci, na rtech jsou pěkně jednolitý a konzistentní, udělají prostě pěkný rty a tím jak se intenzivně lesknou i opticky vybělí zuby. Jediným negativem je, že nijak nevoní. Ale na druhou stranu aspoň nesmrdí, že? Každopádně doporučuju všema deseti, zvláště za ty prachy!


 Kdo je máte a jak jste spokojení? Já jsem trošku sto let za opicema, ale přemýšlím, že bych možná vyzkoušela nějakej Maybelline Color whisper, který polovina blogerek má už doma vyzkoušený a zrecenzovaný...já ty novinky v drogeriích nesleduju, vlastně ani tolik nemám sortiment v drogerkách v merku. Vždycky obdivuju, jak blogerka dá nějakou fotku z drogerie s tím "tohle je novinka", případně "tohle u nás nemají"...já jsem naprostá drogerková lama, takže všem, co se vyznaj, respekt! A já si jdu najít nějaký recenze na CW :)




 

A v neposlední řadě se musím trošku omluvit balzámu na rty Lavera z únorovýho Ladyboxu. Sice jsem se nad ním trošku ošklíbala, ale neprávem. Sice nevoní, ale je to takovej klasickej "jelení lůj", kterej zanechá na rtech extra příjemnou ochrannou vrstvu a na horách mi opravdu zachránil rty v tom mrazu. Určitě si ho ráda ponechám jako záchranáře do extrémních podmínek...

Přeju všem krásnej vstup do novýho týdne, mějte menší KOPR než já :)

27 comments:

  1. Ten Tony Moly balzám má krásný balení!!! :)
    S Miss sporty lesky souhlasím, dostala jsem ho a fakt jsem byla překvapená, jak moc příjemný je.

    ReplyDelete
  2. jj...RubyRUby... z ebay, mám novou závislost :-D

    ReplyDelete
  3. Miss sporty jsou fajn :) ale balzámo-lesky od essence glossy lip balm jsou taky skvělé a stojí 29 Kč :) a voní nádherně...:)

    Jane´s colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak na ty se v drogerce mrknu, až tam zas jednou za uherskej rok zavítám :)

      Delete
  4. jej, z toho si nic nedělej. ani já nemám přehled o sortimentu drogérií. hlavně s těmi CW to je fakt vtipný, protože jsem vůbec netušila, že budou u nás... a když ty články začaly vyskakovat z každého druhého blogu, tak jsem moc ani nechápala, co se vlastně děje. jsem v tomto prostě špatná bloggerka.

    ReplyDelete
  5. Ty máš krásné zuby, to ty lesky vyniknou tak dvojnásobně líp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to fakt ale dělaj i opticky ty lesky...docela jsem koukala, vypadají jako přejetý fotošopem :)

      Delete
  6. To balení je vážně cute :)...Dneska už vylezlo Sluníčko, tak snad...;)

    ReplyDelete
  7. Ti Ď teda, jsem dneska ráno zrovna přemýšlela, že nic z ebaye teď nepotřebuju:-D

    ReplyDelete
  8. Závidím zoubky:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Řekla bych, že ta fotka v kombinaci s lesky je dělá fakt opticky bělejší

      Delete
  9. Zajíčka jsem chtěla taky, nakonec z toho nějak sešlo.. Roztomilost sama :)

    ReplyDelete
  10. Každý vypadá skvěle, nejlepší mi přijde asi ten zajíček :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Pekný blog a úžasné lesky, hlavne ten zajačikový :)


    supergir1.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ten zajíčkovej je taak sladkej :))

    ReplyDelete
  13. tie miss sporty som mala dva a som ich dala kamaratke nakolko som zistila ze nemam rada lesky,stale sa i do toho lepsie vlasy ato nechutneee :D

    ReplyDelete
  14. Tony Moly se mi moc líbí a má opravdu super cute obal. :)

    ReplyDelete
  15. It is the best time to make some plans for the future and
    it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or advice.
    Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I desire to read even more things about it!

    My blog; Cheap Christian Louboutin

    ReplyDelete
  16. Ten balzámek je opravdu úžasný :) A lesky mám doma 3. Taky musím souhlasit, jsou parádní. Jinak jeden mám už asi 3 roky a změnil konzistenci-je tekutější. Snad mi nenaskáčou pupínky :D

    ReplyDelete
  17. Páni, máš nádherné fotky a Miss Sporty mě teda hodně překvapila. :)

    PS: Děkuji za milý komentář u mě!

    ReplyDelete
  18. Tony Moly má překrásné roztomilé obaly, četla jsem že řasenky stojí za prd ale tenhle balzámek vyzkouším :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails