2013-09-29

Essence Free hugs

Ahoj všem!

Dneska bych se chtěla zmínit o fešákovi z drogerky, do kterýho jsem se toto léto doslova zamilovala. Zejména na nohách jsem ho nosila většinu času. Nutno podotknout, že sám o sobě by mě nijak nezaujal a asi by mě nenapadlo koupit si ho. Ovšem zahlídla jsem ho na kamarádce, vyžebrala si půjčení a hned po nalakování bylo jasno, ten musím mít! Takže i dneska pokračujem v růžové vlně, až příště to bude trošku podzimní. Co se týče růžové, nejsem její fanda v oblečení, maximálně tak na volnej čas, ale jinak se růžová v mým šatníku nevyskytuje. Zato v různých doplňcích (kosmetická taštička, obal na mobil...) a lacích na nehty se fakt vyžívám. 
Free hugs je podle mě dokonalost. A musím taky zmínit, že se pěkně lakuje, což je na Essence docela zázrak. Je pravda, že od tý doby, co předělali ty lahvičky, šlo to s nima z kopce - štětec (tomu se prostě štěteček říkat nedá!) obří tloušťky, konzistence až příliš tekutá...přesto jsem s tímto kousem vůbec neměla problém a to tu pokaždé píšu, nebo mám ten pocit, že tyhle pastelky se obvykle lakujou příšerně.
Na fotkách mám dvě vrstvy. Co na něj říkáte? Taky se vám tak líbí jako mně?






11 comments:

  1. Farba sa mi páči veľmi, len ma trošku odrádza, že je to Essence, ja tie ich "štetčeky" fakt nemusím :-/ Ale tak keď píšeš, že sa lakuje dobre, možno mu neodolám :)

    ReplyDelete
  2. Farba sa mi páči veľmi, len ma trošku odrádza, že je to Essence, ja tie ich "štetčeky" fakt nemusím :-/ Ale tak keď píšeš, že sa lakuje dobre, možno mu neodolám :)

    ReplyDelete
  3. Krásná barvička, žvejkačková...ty jsou nejhezčí :)

    Jinak já na podzim kašlu, nosím pěkné, letí barvičky i teď :D

    ReplyDelete
  4. krásné :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. hezká barva na léto, už se těším na ty podzimní :-)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Mně se líbí moc! Tuhle žvýkačkovou růžovku miluju, podobnou dělala Gabriella Salvete, ale zrušily ji. osobě mě nové laky Essence zklamaly, ale když čtu tuhle recenzi, asi tomuhle fešákovi dám šanci :) http://anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. krásná barvička :) sice moc růžové nemusím, ale tadle vypadá pěkně :)

    ReplyDelete
  9. super žvýkačková barvy a přitom i decentní;))

    ReplyDelete
  10. kde se stala chyba? takovou nádhernou růžovou doma nemám :) mně ten nový - větší štěteček naopak moc vyhovuje :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails