2013-12-01

November random

Ahoj! Jak vypadal můj listopad? No, v podstatě docela nudně! Hnusná zima, minimum nákupů, na jedné straně dobrý jídlo, ale na druhý samozřejmě pocení ve fitku...


Pozůstatky října...


Šípková omáčka..


Tento lak si oblíbila ségra - Catrice Caught on the red carpet


Víkendová pohodička...


Rainy days...mimochodem, nepřijde vám, že letošní podzim byl až podezřele ne-deštivej? Me likey!


Vitamíny od Mixturam mám už skoro spapaný. Všimla jsem si hodně negativních ohlasů, ale mě se koncept výrobců líbí a oceňuju dyzajnově krásný a vymakaný stránky. Já fandím odvážným, originálním projektům. Vitamíny se mi na beauty blogy osobně hodí daleko víc než krabičky se psím žrádlem, psí obojky, holící strojky pro chlapy, naprosto úchylně nesmyslný "průvodce výběrem vůní" a podobný blbosti :). Touto cestou bych chtěla upozornit na článek blogerky Lucifrid, kterej se mi moc líbil a dost oceňuju, že si s recenzí dala takovou práci! Doporučuju přečíst!


Dárek od Weledy...proč jen jsem tak neschopná něco používat pravidelně? Dvakrát denně? No way!


Moje první domácí spring rolls. A věřte mi, že chutnaly daleko líp než vypadaj! Máte svoje oblíbený recepty či suroviny na rolky? Já se kloním k domácí přípravě, neboť v asijských bistrech mám tak nějak strach, co tam všechno je :)
Někdy během podzimu jsem si stáhla aplikaci Nike running a už si běhám jen s ní. Aspoň mám přehled o tom, kolik a jak často běhám, což na mě působí jako účinnej motivátor. Už se těším, až uběhnu další padesátku!


A na závěr? Stejně jako kocour bych se nejradši jen válela v pelechu! 

31 comments:

  1. Pan kocour je boží. Hned bych ho pořádně pomuchlala. :)

    ReplyDelete
  2. Kocúrik je úplne úžasný! A tá aplikácia vyzerá dobre, rada behávam, len teraz v zime mi vadí ten studený vzduch :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych ze studenýho vzduchu byla nemocná raz dva bohužel...běhám ve fitku na páse :) Můžeš si tam navolit, jestli běžíš v terénu nebo na páse a ve srovnání s údajema přímo na přístroji to měří fakt přesně :)

      Delete
  3. krásné fotky! kocourek je zlatíčko <3
    a na vitamíny mám stejný názor jako ty, myslím, že na módní blog se hodí.. navíc jsem s nimi také spokojená :))

    ReplyDelete
  4. Ten kocůrek je k sežrání roztomilučký! Ťuťu! :-)
    A ten lak je totálně boží! *like* :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    ReplyDelete
  5. Šípkovou omáčku jsem nikdy neochutnala a ráda bych. Krásný lak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vřele doporučuju tento recept :) osvědčil se mi už xkrát - akorát zvěřinu u nás doma moc nemusijou, takže dělám z hovězího...
      http://www.gurmanka.cz/2009/05/kanci-kyta-se-sipkovou-omackou

      Delete
  6. Lak je krásný a nějakou dobu bych určitě vydržela lenošit jako tvůj kocour. :)

    ReplyDelete
  7. Dashulko, fotky jsou krásný! Hlavně teda kočička :) S tím deštěm jsem taky nadmíru spokojená, jen mám divný pocit, že se nám to ještě pořádně spočítá na tuhé zimě - kdesi jsem četla, že veverky si víc schraňují oříšky a cibule mají tlustší slupky, což má být jasný signál :D
    Jinak já nabídku na ty vitamíny taky dostala, ale nevím... Jsem toho názoru, že tohle dokážu přijímat sama v potravě. Nicméně nápad je to dobrý a stránky vypracované, to zase jo :)
    Co se závitků týče, natočila jsem videorecept, kdyžtak mrkni, třeba se ti to zalíbí :) http://koketovanisvyzivou.blogspot.cz/2013/04/videorecept-smazene-jarni-zavitky-nem.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, na tvoje video jsem koukala :) jedna z mála českých inspirací na závitky, jinak jsem našla spíš zahraniční...a jinak i ráda čtu tvůj blog :)

      Delete
  8. Ach, miluju randomy!:) tolik krasnch fotek:) Haha, taky nejsem schopna něco uzivat pravidelně, ani třeba vitamíny, které se berou jednou denně;D to mi připomín, že si je musím dojít vzít:D co jsi dala do těch rolek? Náhodou vypadají dobře, až mám chuť ochutnat:P

    ReplyDelete
  9. Závitky mi osobně nechutnají, neholduju moc smaženému, takže ani klasické nudle ne. Spíš maso a rýže v nějak úpravě, protože ony jsou v tom díky koření zase jiné chutě než v naší klasice "maso s přílohou". Můžu pálivá jídla, takže asijská kuchyně pro mě není zase zcela zavrženíhodná. A jinak si do asijských fastfoodů chodím dávat zelný salát, ten miluju. :-) (Když je nouze nejvyšší a fakt hlad, tak i hranolky, nicméně za představu přepáleného oleje mě můj žlučník nemá rád, takže preferuju domácí z trouby. Taky si radši nechci v podobných výrobnách představovat proces vzniku toho pokrmu. :-)

    ReplyDelete
  10. Joo, podzim byl povedenej ... U nas bylo prevazne (relativne) teplo a prselo tak 2 - 3x. Ted jsem zvedava na snih, nejak to nevidim na bile vanoce :/

    ReplyDelete
  11. Úžasné fotky, takový random mě baví nejvíce!

    ReplyDelete
  12. Mě ty vitamíny vážně neberou a je mi jedno jestli se na tématický blog hodí nebo nehodí. Jsem zastáncem toho, že vitamíny bychom měly být schopné přijímat ve stravě. Pokud mám tedy s něčím problém, snažím se upravit jídelníček tak, abych doplnila, co chybí a celkem to funguje. Pokud už bych měla opravdu problém, potřebovala bych v tabletách přijímat více látek, asi bych to řešila spíš s lékařem než s mixem přes internet.
    Ale samozřejmě, ať si každý zobe to, co uzná za vhodné, je to jeho zdraví a jeho zodpovědnost...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si zas myslím, že denní přísun vitamínů a minerálů stravou podchytíš na sto pro celkem těžko. Proto se těm věcem říká doplněk stravy, myslím, že nějaká zdravá a vyvážená strava je samozřejmostí. Já tedy nejsem všeobecně zastánce chemických doplňků stravy a nemám ve zvyku něco brát, tohle jsem zkusila jen ze zvědavosti, vlastně v podstatě poprvý, když nepočítám marťánky, co sem kdysi jako děcko zobala...ráda bych ale podotkla, že jsem si tam nenamíchala vitamíny, ale spíš věci jako ječme,chorella, výtažek z acai berry, MSM.."klasický" vitamíny se snažím přijímat formou stravy. Proto mě to zaujalo. Jako namíchat si tam áčko, béčko, céčko, zinek, atd. do toho bych nešla, to by pro mě byla nuda... :-) Jako nevím, jestli je to placebo, ale rozhodně se cítím o něco líp, mám lepší imunitu a nebývám tolik unavená....ale jak říkám, zajímal by mě názor skutečně nestrannýho odborníka. Top u mě stejně pořád budou bylinky na jakýkoli neduhy....

      Delete
  13. Krásné fotky :) Koukám, že máme stejnou deku :D

    ReplyDelete
  14. Šípkovou omáčku jsem ještě nejedla, ale vypadá to moc chutně.

    ReplyDelete
  15. Wooow, ten kocour je krásnej. Máš doopravdy super fotky. :)

    EJNET

    ReplyDelete
  16. S těmi vitamíny souhlasím, to ostatní mi na blogy nesedí. Na to jsou fóra recenze výrobků na eshopech :)
    A za ten nedeštivý podzim jsem vážně ráda :D Mám radiš letní pořádné deště, které člověka schladí, ne tohle minikropení, co akorát otravuje :)

    ReplyDelete
  17. Ta poslední fotka je boží. Moje micina mi taky právě leží na nohou, takže se nemůžu pohnout :D

    ReplyDelete
  18. Dashule tady máš ten článek Mii kde říká o té kávě, tak nekecej, že je smazaný, když není!!! http://kissbookbymia.blogspot.cz/2013/08/nejsem-tou-co-jsem-byvala-jsem-spatna.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosímtě klid :-) psala jsem to Mii do komentů, že to byl omyl...

      Delete
    2. Jasně.... že ten tvůj údajný komentář tam nikde není, tak laskavě nelži!

      Delete
  19. Krásne fotky :) a tá cica je krásna

    werushberry.blogspot.sk

    ReplyDelete
  20. Naše kočka mi takto prý poslední dny okupuje mou postel, že prý se jí po mně stýská, povídala mamka... no, jsem spíš toho názoru, že zjistila, že na mý (prázdný) posteli má nejvíc pohodlí, o nostalgii a stýskání nemůže být řeč :)))
    A suchý podzimy kvituju, i ten loňskej byl podobně vlídnej, to je v pořádku, koho baví vycházet po ránu do hnusných cachtanic? ;-)
    Verunka

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails