2010-12-05

Christmas giveaway!

Ahoj všichni!
Protože se blíží Vánoce, rozhodla jsem se jednak poděkovat vám všem, které (kteří?) moje projevy zvládáte číst a zároveň trošku tímto způsobem rozšířit informace o tom, jak pomoct zvířátkům - viz můj předchozí článek
Proto tahle malá předvánoční giveaway. A protože jsem spíš taková amatérka a žádná profi blogerka, nemám pochopitelně ani sponzory na nějaké super dary...
Proto jsem se rozhodla při této příležitosti věnovat tři opravdové skvosty z mé vlastní sbírky :-)

Takže co vítěz dostane?
OPI Mad as hatter
Claire's chunky purple
OPI Merry midnight
(laky jsou mnou párkrát použité v super stavu, ale vzhledem k tomu, že jsou buď drahé nebo těžko sehnatelné si myslím, že udělají snad radost :-)



Jaká jsou pravidla?
1) Musíte být veřejným followerem mého blogu. V komentáři zanechte, prosím, přezdívku, pod kterou na google friend connect vystupujete a emailový kontakt na vás.

2)
Pro ty, co mají svůj blog: 
Napište na svůj blog příspěvek o této charitativní akci na pomoc zvířátkům, případně jen postněte odkaz na můj příspěvek, jestli se vám nechce psát znova. Vítané budou i další vaše tipy jak se zúčastnit podobných akcí třeba ve vašem kraji. O mně a mém blogu se zmiňovat vůbec nemusíte, nejde mi tak o propagaci mýho blogu, ale spíš rozšířit info o možnostech jak pomoct chlupáčům...V komentářích zanechte odkaz na váš vlastní příspěvek.
Pro ty, co blog nemají: 
Nemohu bohužel vysledovat to, jakým způsobem budete o této akci informovat, budu jen předpokládat, že to  třeba hodíte na Facebook, Twitter nebo podobně, pač je to pro dobrou věc. Jinak já jsem na Twitteru jako Dashulka87, můžete mě sledovat, jestli chcete :)
Body 1 + 2 = jeden vstup.

Další nepovinné navíc
1)Přidejte si mě na svůj blogroll (+1 vstup navíc)
2)Přidejte si obrázek s odkazem na tuto giveaway na svůj postranní panel (+1 vstup navíc)

Informace o všech vstupech hoďte, prosím, do jednoho komentáře. Předem děkuji všem, kdo se zúčastní :-)

Soutěž se uzavírá dne 16.12. 2010, 23:59. Vítěze vyberu pravděpodobně přes random.org a oznámím v průběhu následujících dní, možná třeba rovnou na Ježíška....

International followers are welcome!

Rules:
1)You must be a public follower of my blog (1 entry)
Extra:
2)Blog or tweet about my giveaway, or add my giveaway info to your blog sidebar - you can use my giveaway picture on my sidebar (+1entry)
3)Add me on your blogroll (+ 1 entry)

Giveaway is closed December 16th 23:59 (GMT+1), winner will be chosen via random.org
All prizes are from my own collection purchased by me and they're slightly used -you'll get OPI mad as hatter and Merry midnight and Claire's Chunky purple
Please leave me only one comment with the number of your entries, your Gfc nickname and contact email :-)



9 comments:

  1. Nice giveaway

    Im a follower through GFC- sarahlouise1986

    Email addy - sarahlouise-1986@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Lovely blog you have here!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 1) GFC: Mína
    miina-blog@centrum.cz

    2) http://miina-blog.blogspot.com/2010/12/dashulka-vanoce-se-blizi.html

    blogroll: miina-blog.blogspot.com
    blog about givwavay: http://miina-blog.blogspot.com/p/blog-giveaways.html

    ReplyDelete
  4. I follow as my leetle nails
    My e-mail is eliana.petrescu(at)yahoo(dot)com
    I blogged about your giveaway here:http://myleetlenails.blogspot.com/p/giveaways.html

    ReplyDelete
  5. enter me please!
    GFC: Elenita
    mijitapan@hotmail.com
    thanks!

    ReplyDelete
  6. Jsem follower - viennettka
    Na blog jsem sice info o plné misce nedala, ale před chviličkou jsem to napsala na FB, u mě si to můžeš i zkontrolovat :-)
    viennettka@centrum.cz

    Děkuji :-)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Dáši, já to zvládla postnout jenom na FB, ale snad se někdo z mých brněnských přátel chytí :-)
    blancheee.blogspot@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Hi,
    Enter me ,please!
    I follow you via GFC(Camelia Andrasescu)
    andrasescu.camelia@gmail.com
    Nice giveaway, thank you.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails