2010-12-03

RBL Under the stars

Okay guys after a little disappointment with NV application, I really felt need to paint my nails with something that applies heaven-like easily. So I chose to try my new (and first ever, yay!) Rescue beauty lounge nail polish.
Yes, if I could choose only one not HTF but ITF (=impossible to find:-),
 I'd pick guess what? - of course, Essie SSN. I'm a huge fan of night sky nail polishes....I don't own many but a little comparison is coming soon :)
What about UtS? Not much...Application was soooo easy. It is almost a one-coater...and little goes a long way - it applies evenly! I love it. You know, generally I enjoy doing my mani, but applying this one really calmed me down...THIS is the nail polish that is worth its price.
I think pictures are more than words so enjoy :)

Ahoj,
tak po velmi bolestivé aplikaci NV jsem potřebovala nějak odreagovat. Ruka mi tak nějak sama, asi intuitivně, šáhla po mým novým (a úplně prvním v životě, jupí, hádejte, kdo využil infarktovou 50% off ?) RBL.Jo, to už asi o mě víte, že kdybych si mohla vybrat jen jeden z nesehnatelných laků, byl by to právě Essie SSN - jsem milovník nočních obloh, no spíše třpytivých tmavomodrých laků všeobecně. Nemám jich moc, ale přesto co nejdříve nafotím srovnání :-)
A co vlastně teda řeknu k UtS? Asi nic moc. Lakování je takovej lexaurineček na moji pošramocenou lakovací dušičku (teda mezi náma, nejen té lakovací by se teď něco takovýho šiklo..) Krycí takřka v jedné vrstvě a přijde mi zvláštní tím, že dělá takové jakoby hodně teňoučké vrstvy, stačí malinko laku na štětečku, a přesto se nanáší naprosto rovnoměrně. Jako lakování nehtů je pro mě vždy takovej ostrůvek relaxace a uklidňovadlo, ale po lakování tohohle jsem byla skutečně krotká jako beránek...krása prostě..TENTO za těch 18 dolíků vážně stojí (tedy aspoň mezi námi maniaky, dokázala bych vám vyjmenovat minimálně 20 lidí, kteří by si řekli, že jsem totálně pobouchaná :) Pro srovnání Chanel stojí v US asi 24. Síla, co?
No nic, dost keciček o ničem, koukejte na obrázky :)







6 comments:

  1. It really does look like night sky :)) Gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Krásný. Proč mi jen takové barvy nesluší?! Ach jo

    ReplyDelete
  3. I ԁo not even understаnd how I stοpρed up heгe, however I aѕsumed thiѕ publіsh useԁ tо
    be gоοԁ. I dοn't recognise who you'rе but cеrtаinly you are gοing tо a well-κnown blogger when you are not alreadу.

    Cheers!

    my blоg рost: relevant Website

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails