2010-12-05

Vánoce se blíží...

...a vy určitě přemýšlíte, co svým blízkým koupit, tak mám pro všechny z Brna a okolí jeden tip na drobné dárečky pro kamarády i rodinu.
Ve dnech 14-16.12 se koná charitativní bazar drobnůstek, jejichž koupí pomůžete opuštěným pejskům a kočičkám. Já se tam tedy určitě chystám, navíc tam s sebou můžete přinést kvalitní granule a krmení pro psy a kočky. A vy ostatní, kdo jste odjinud, zkuste se porozhlédnout, jaké podobné akce se konají ve vašem bydlišti...Povězte o tom i svým známým, dáte jim tip na dárek a ještě pomůžete dobré věci:-)

Více informací na této adrese organizace Brněnský Max (foto vypůjčeno ze stránek Brněnského Maxe)


Já bych si moc přála, aby se všechna zvířátka na světě měla tak jako to naše, které u nás coby koťátko našlo domov :-)






3 comments:

  1. Jé, ta předposlední fotka je super. Těžká pohoda. :D

    ReplyDelete
  2. Moc roztomilý! Až se mi zastesklo...Moje dvě kočičí mimča jsem už neviděla moc dlouho. Ty moje teky spí na zádech,legrační co?

    ReplyDelete
  3. jéé čičinka... já mam taky černo bílýho kocourka a je to láska :-))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails