2010-12-14

Skincare favorites

Už dlouho se chystám napsat tento článek...tak už abych konečně začala....dnes budu psát o mých oblíbených pleťových produktech, na které nedám dopustit, opakovaně kupuji...
Prvně představím svoji pleť, což je taky kapitola sama pro sebe, řekla bych že normální (ani moc suchá, ale ani mastící se, smíšená se mi taky moc nehodí :), ale i přesto, že už je to nějakých těch pár pátečků, co můj věk končil na-náct, pořád se mi dělají pupínky, trpím na ucpané, rozšířené póry, hrbolky pod kůží....takže nic, co byste chtěli se mnou měnit, nicméně se přece nevzdám bez boje ne? Moje zbraně a věrní služebníci jsou:

Hi! Today I'm posting about my skincare routine and my HG skincare products. My skin is neither dry, nor oily or combination, but acne prone, i suffer from enlarged and clogged pores, pimples etc although my teenage years have passed :)

Čištění/cleansing
Lush fresh farmacy
Naprosto bezva čistič, spíše na mastnější, nečistou pleť, ale tohle je prostě moje no1 nafurt asi...A opravdu po delším používání vidím opravdové zlepšení na pleti!

My HG skin cleanser, i can really see the results on my skin!
Lush Angels on bare skin
Neméně skvělý, podle mě alternativa pro méně mastnou a citlivější pleť - pro mě ideálka na zimu. Oba čističe obsahují hodně jemný jakoby peeling tak pozor pro ty, kdo mají opravdu hooodně citlivou pleť.

My second favorite. i use it in winter, it's maybe better for more sensitive and less oily skin but both cleansers have like gentle everyday peeling in them so be careful if your skin is super sensitive :)

Bioderma sensibio H2O
úplně nejlepší a multifunkční odličovalo....jaktože ho ještě nemáte v koupelně? :) Toto je pro mě naprostá klasika a základ pleťového arzenálu....perfektní, odlíčí případně i oči, nedráždí (mám verzi pro citlivou pleť) - navíc na ni bývají různě na netu i v lékárnách super akce, takže to ve finále není nijak drahá záležitost...

This is my absolutely necessary skincare product. Even for sensitive skin types.

Masky, peelingy /Face masks, peelings
LUSH ocean salt
No tohle je dost diskutabilní...prý není na citlivou pleť a dráždí, mě ale vyhovuje strašně a v ničem mi nevadí...mám po ní xicht jako miminko, jen super hladká a čistá pleť - a ta vůně!. Jak je vidno, mě všechny produkty maximálně vyhovují, takže nemám pocit, že by bylo třeba psát recenze, jak jsou super - kdyby náhodou někdo neznal, všem doporučuji si na každý produkt nalézt recenzi na makeupalley.com - No a určitě není na škodu aspoň vyzkoušet...pro mimopražské, kdo nemají možnost vzít si vzoreček přímo v obchodě, napiště při objednávce z lush.co.uk do poznámky žádost o vzorečky, které chcete, rádi vám je pošlou...

I love it! really they say it irritates skin a lot but i don't feel any. I have only super clean and smooth skin...
This product is definitely worth trying!
LUSH Mask of magnaminty/Queen helene julep mint masque
Na tyto dva produkty napíšu dohromady, jsou pro mě navzájem hodně podobné. Na MM mám raději vůni, drobné peelingové částečky, mám po ní lepší pocit. QH je zase znatelně levnější (malé balení koupíte už kolem 60 kč), jen tak se vám nezkazí, má pohodlnější dávkování a aplikaci. No za mě - já asi více fandím MM, ale super jsou obě..

These products seem very similar to me. About MM i love the smell, gentle peeling parts, my skin feels better after applying it.On the other hand QH is super cheap, has longer expiration, packaging and application. Generally i love them both but i prefer MM.


Pleťové krémy/Moisturizers
Které umí jakž takž zkrotit moji pleť? Vanishing od Lush a Creme Purifiante od Payot. Asi je budu používat vždy na střídačku po baleních, ať si pleť moc nezvykne...případné recenze taky na MUA, berte to jako tip pokud máte problematickou pleť a vadí vám hnusný stahující film, který zanechávají všechny ty Biodermy, Vichy a krémy z lékárny na akné.....Ono vůbec by se na problematickou pleť takové věci neměly používat - to je u žen hodně častá chyba, co jsem dělala i já. Hlavně pořádná hydratace, a co nejméně agresivní látky, čili nejlíp bez parfémů, pro citlivou pleť...Toto přímo nejsou přípravky, o kterých mluvím, ale pro mě hezký nedráždivý kompromis a na obličeji mi dělají moc dobře...

I found my 2 HG moisturizers :) If you have acne prone skin, you should check it out :)






Na zimu je zase úplně super na pořádné promaštění a ochranu před mrazem Payot creme no2, což je krém na zarudlá místa - já ho začala používat normálně jako krém na celý obličej a osvědčilo se to. A velikosti se neděste (jen 15ml), je hodně hutný, používala jsem ho celou loňskou zimu a ještě tam trošku mám :)


Payot pate grise
Na závěr něco, bez čeho naprosto nemůžu existovat, moje droga - tohle(nedávnojsem staré balení někde ztratila, přeházela celý pokoj, nenašla a pak nervózně čekala, než mi dojde novej z jahody). Je to taková mastička přímo na pupínky, co vážně funguje! Ani nespočítám, co jsem za život vyzkoušela acne spot treatmentů - všechny fungujou na stejným principu, vysušit a vysušit - kdo vymyslel, že oloupanej, zarudlej strup je v něčem estetičtější než pupínek? Tohle naopak - je to mastička, taková hutná (jo a taky pěkně smradlavá a dost vtipná při partnerským soužití když se už chystáte do ulehnout s bílými smradlavými fleky po ksichtě a partner ještě ehm jít spát nechce :)
No to jen tak na okraj, zpět k tématu - nevysušuje. Opravdu důrazně urychluje hojení neduhů, velké jsou ráno menší a zahojenější, menší skoro neviditelné...Všem kdo trpí na pupínky jen doporučuju...
Jen jsem trošku nevychytala načasování článku, tady se dostávám k pointě, pač jsem to chtěla stihnout, dokud měli tuto věc v 50 % slevě (což bylo s mou slevou na jahodě za sranda cenu asi 200) - no teď už není. Ale na Payot celkově mají super akce dost často, takže nezoufejte a číhejte - jinak tento výrobek mi stojí za to dát za něj i plnou cenu beze slevy...













16 comments:

  1. Prima článek, na Lush věci si brousím zuby už dlouho :) Nicméně k Payot pate grise- u mě naprostý propadák, nepomohl vůbec a pupínky zůstávaly pořád stejné :(

    ReplyDelete
  2. Na mě je Fresh farmacy až moc agresivní, pro mě je nejlepší roládička Dark Angels. Sice tam píšou, že používat max. 3x týdně u mastné pleti a 1x u suché, ale já používám každý den a pohoda :)

    Vanishing mám ráda, ale více mi vyhovuje Imperialis :)

    ReplyDelete
  3. Dáši, koukám, že máš hodně ráda výrobky Lush. Já ještě nic nevyzkoušela, ale něco už mám na cestě, tak se těším. (sice ne na pleť, ale to je šumák) :o) Jo a pozitivní recenzi na Biodermu jen potvrzuji. Je skvělá. :o)

    ReplyDelete
  4. Mám stejnou pleť a i výrobky používám dost podobné (z deseti zmíněných 6 mám nebo jsem měla :-)). K ódě na Pate grise se přidávám, pro mě je to taky jediná věc, která na ty pupínky zabírá.

    ReplyDelete
  5. Já taky používám plno stejných výrobků. Jednak nedám dopustit na Fresh farmacy, to je moje č. 1. A tu Angels on bare skin chci dlouho vyzkoušet, ale buď jí zrovna nemají nebo mi jí nepošlou v objednávce. Prostě smůla :-(
    A s tím pate gris, to jsi teda nenačasovala, zrovna se tu chytám za hlavu, že jsem tu jahodu měla víc sledovat :-)

    ReplyDelete
  6. Tak já plně souhlasím s Biodermou, ta je bezkonkurenční! :-) Jinak jsem z toho co uvádíš zkoušela ještě mask of magnaminty, ale příšerně mi vysušovala a natropila mi na pleti hrůzycelá jsem se pak olupovala a to mám spíše smíšenou až mastnou, takže třeba na suchou si to neumím vůbec představit :-) Ale je fakt, že spousta věcí od Lushe je už i na okuk přímo k sežrání :-))

    ReplyDelete
  7. @Mína: to teda koukám, že ti pate nesedl..??

    @Tess: no mě zase nevyhovoval imperialis, po celestialu jsem se dokonce myslím osypala :)
    On ten lush je zrádný, na někom výrobky zázrak a na jiným - holt to chce vzorečkovat..

    @Veru: Já jsem závislák na Lushi...nejen pleťové, ale ostatní věci žeru, např. Lemony flutter, New šampuk, krém na nohy, pleťové vody...

    @Blanche: Blani za hlavu se chytat není třeba, na payot mívají akce docela často - typu 50% dolů...např. ten creme no 2 jsem koupila loni po vánocích za sranda cenu ani ne 200 jen tak na vyzkoušení...

    @Ladylui: no jak říkám, ten Lush je prostě trošku sázka do loterie, ale zase si myslím, že sedne-li výrobek, stojí to o to víc za to...aspoň u mě...

    ReplyDelete
  8. Možná to bude tím, že mám suchou pleť, fakt nevím. Mě na pupínky nepomáhá žádný lokální přípravek ať vysušující nebo ne :(

    ReplyDelete
  9. A kupuješ ta malá balení QH Mint Julep na eBay? Já jsem se tam nedávno dívala a prodejci z Hong Kongu prodávali menší balení za směšné ceny, až se mi nechtělo věřit, že jde o originál?! Nemáš s tím zkušenost?

    ReplyDelete
  10. @Talka to fakt netuším, ale asi to budou origa, proč by se to padělalo, vždyť ta maska samotná stojí pár šlupek...
    Já ji kupuju normálně u nás v brně v pobočce tohoto eshopu
    http://rosocosmetics.com/

    ReplyDelete
  11. júú skincare, to já ráda. ale z tadytěch věcí sem teda neměla nikdy žádnou... vůči lush jsem nějaká zaujatá, stačí mi jak jsou cejtit ty obchody, z toho by asi můj obličej měl smrt. ale na tu biodermu se chystám už dlouho, tu musim konečně zkusit.

    ReplyDelete
  12. To jo, samotná maska není drahá, ale když ji nabízejí za 1 USD vč. poštovného z HK, tak mi to přijde divné. Navíc jsem se s malým balením nikde nesetkala, ani na oficiálních stránkách QH, ani v USA v normálních obchodech.

    ReplyDelete
  13. Prima článek. Na Biodermu nedám dopustit, skvěle se s ní odličuje! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. souhlasím používám Fresh Farmacy a i Mask Of Magnaminty a jsem nad míru spokojená! Lush je prostě skvělý! Plánuji vyzkoušet nějaký pletový krém, ale stále si nemohu vybrat který ....

    ReplyDelete
  15. Lush je bezkonkurenční :)
    www.lush-mania.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails