2012-01-02

LOVE PINK


Jo, pořád je ve mě kus infantilního blázna, ale nebojte, myslím i prakticky /občas :) /

Jak jsem psala už dříve, ale VS je moje velká slabost, a jejich věci miluju. Tohle jsou nové přírůstky do naší domácnosti....


Praktický fakt o kosmetických taštičkách: Strašně se mi líbí, že vevnitř je krásnej potisk VS pejsků, což samo o sobě tak praktický není, ale vnitřek je z omyvatelnýho silnýho plastu, což se mě maximálně hodí na moje věčně roztečený šminky....Ale nevim, proč jsem vám to nevyfotila, když je to tak hezký. Takže za mě, když kosmetickou tašku, jedině Pink :-)

Praktický fakt o termohrníčkách: I když na to nevypadají, uzavírání je poměrně bytelný a nemělo by dojít k rozlitýmu pití po kabelce....Zatím všechny "testy" zvládly!



Praktický fakt o prádle: je z bavlny, takže ideální na domácí pohodu.

Praktický fakt o minitaštičce: je omyvatelná v podstatě celá :)

Mohu vřele doporučit tohoto prodejce na ebay - ceny má sice oproti oficiálnímu obchodu samozřejmě nadsazené, ale je s ním skvělá domluva, je ochotný vám za jedno poštovné (asi 15 dolarů) nacpat co se do příslušné flat rate obálky vejde - případně větší box za vyšší poštu. Což je výhoda oproti oficiálnímu webu, kde si zase hodně připlatíte za poštu, balíčky prý chodí poměrně dlouho a pravděpodobně se nevyhnete platbě DPH. Proto některé věci objednávám raději jinde, naštěstí i tento můj balíček ušel nenechavým prackám celníků :) - myslím, že po extempóre s posledním balíčkem, kde jsem platila clo i dph, mám předplaceno na rok dopředu :).

Btw, máte zkušenosti s eshopy, kde vám dph (případně i clo) započítají už rovnou do ceny zboží při checkoutu a tím pádem už u nás žádné další poplatky u nás člověk neplatí? Opravdu to tak funguje, nebo klasika náš Kocourkov :)?

18 comments:

  1. Ale Victoria´s Secret přece vůbec není infantilní :) Vlastním několik kousků spodního prádle a lepší jsem nikdy neměla. Závidím ti ty termosky, jsou úžasné! :D :))

    ReplyDelete
  2. Páni! Tolik skvělých věcí :)

    ReplyDelete
  3. Já jsem o VS slyšela několikrát na YT a vlastně jsem se nikdy nezabývala tím, co to je a jejich výrobky. Teď vidím, že to byla chyba, třeba to spodní prádlo vypadá dost dobře ;)

    ReplyDelete
  4. Jeee ty tumblers jsou uzasny. Vzdycky je obdivuju a pak kdyz tam jsem, tak si nikdy zadnej nekoupim :D

    ReplyDelete
  5. Dáši, kalhotky jsou roztomilé, mám VS taky moc ráda, v březnu se chystám do USA, tak už si plánuji co bude na seznamu :-)

    ReplyDelete
  6. Je to krásný :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mne sa páči akurát tá srdiečková taštička, je roztomilá!!

    whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Spodní prádlo VS mám moc ráda :) na letošní léto si chystám pořídit plavky :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I já se VS fanatik, objednávala jsem přímo ze stránek a nechala si to přeposílat. Teď už nějakou dobu nic, ale zkusím se mrknout i na toho prodejce z ebay-takže díky za tip:)

    ReplyDelete
  10. je to lak jessica jessana, ale odloupl se mi nazev:)uz ho mam ale celkem dlouho,takze uz neni uplne "fresh" a asi ho budu muset vyhodit:(

    ReplyDelete
  11. VS zbožňuju a na prodejce na ebayi určitě kouknu. :)Moc hezký věci a nejlepší je podle mě spodní prádlo! ;)

    ReplyDelete
  12. Já VS ještě nic nemám, ale ty termohrnky vypadají tak lákavě, že bych možná přežila i to clo a takový blbosti...

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. téda musím říct že omyvatelný vnitřek taštičky by se mi taky hodil

    ReplyDelete
  15. Wonderful beаt ! I wish to aрpгenticе ωhile you amend yοur sitе, hοw сan i ѕubscribe fог
    a blog website? Thе account aideԁ
    me a acceptаble deal. І had been a little bit aсquainted of thіs youг bгoadcast οffеrеd brіght
    сlear concept

    My web page ... http://www.beste-taufgeschenke.De/

    ReplyDelete
  16. Hello there, juѕt became аwaгe of youг blog through Gοoglе, and found
    that it's truly informative. I am gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

    Feel free to visit my web-site :: Haarausfall

    ReplyDelete
  17. My brother rесommended I might lіke this
    ωеbsite. He wаs еntirеly right.
    This ρоst tгuly made my dаy. You cаn not imagine ѕimρly how much time Ι had sрent for this info!
    Thаnkѕ!

    Rеνiеw my pаge - Haarausfall

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails