2012-01-14

Zoya Edyta


...Aneb viva la prokrastinace! Taky jste si jako já všimli, že moje blogová aktivita roste přímo úměrně s množstvím učiva, který si mám (zatim nevim jak) narvat do škebličky?

Ale vážně, začala jsem vlastně jako lakovací blogerína (a furt jí chci zůstat) a jak dlouho jsem vám už neukázala žádnej lak? A tohoto miláčka už vám chci ukázat tak dlouho! Konečně jsem objevila můj ideální vysněnej zeleno-zlato-šedej třpytivej lak, co jsem si před několika měsícema usmyslela. A tím začla moje nová obsese značkou Zoya, momentálně jsem ve stavu, kdy jsem rozhodnutá, že už jsem našla moje top 3 značky - samozřejmě OPI, Chanel a ZOYA! A možná někdy China Glaze. Jo fákt, prostě obal prodává a v podstatě ve všem, co kupuju, je u mě sympatie ke značce dost důležitá, ač je založená nejspíš na nějakých zcela irelevantních a iracionálních základech...

Teď už k laku. Jsem z něj naprosto unešená. Zoya se mi krásně lakuje, poslouchá a nezlobí. Rozlívá se po nehtu jako máslíčko a foily podle mě umí Zoya daleko hezčí než OPI! Barva se těžko popisuje a taky se mění s úhlem, typem světla. Je to pro mě zeleno-šedo-zlatá s krásným třpytem a lesklým, hladkým finishem. Žádnou takovou barvu ve sbírce ještě nemám a vlastně cokoli, co je tmavý a třpytivý, má u mě posledních několik měsíců zelenou. Tuto barvu rozhodně všem doporučuju!

8 comments:

  1. Přímá úměrnost mě pobavila a tuhle Zoyu chci! :D A ty foily umí fakt líp než OPI...

    ReplyDelete
  2. téda takovej pěkně kosmickej,... velmi zajímavá barva

    ReplyDelete
  3. Moc hezká barvička..:)

    http://baru-ka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Neviem prečo, ale táto farba ma až tak nezaujala, som aj rada, aspoň ušetrím! :) Je veľmi zaujímavá, ale asi by som sa v nej veľmi necítila.

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mně se zdá naprosto úžasnej!

    ReplyDelete
  6. docela by mě zajímalo, kde se laky této značky prodávají :) nikde jsem je neviděla. jen na obrázcích na netu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi leda na ebay, já kupuju většinu laků z ebay...a zrovna Zoya u nás v českých eshopech moc zastoupení nemá....

      Btw: právě ho odlakovávám a doporučuji používat podlak. Já byla zase líná, tak mám teď šmoulí pracky :D :D

      Delete

Related Posts with Thumbnails