2010-11-11

Barry M Dusky mauve

The first thing - yaaaaay! the REAL paradoxal dupe....wow!
Ok and now the rest - i think this is really close dupe as you can see comparison here...you see? No difference at all...
Not so "yaaaaay" thing - application was a pure horror for me. I really don't know why. I guess this is my first and last Barry M nailpolish (or not. In case they do another dead-on Chanel dupe :). Actually this is the second swatch I tried to do....ok still horrible...but I assumed it wouldn't get any better.....so here it is...


Takže úplně zaprvé: waaaau jupí jej, toto je vážně úplně přesnej dupe Paradoxalu...
Jo tak a teď ten zbytek - je to opravdu přesnej dupe, jelikož já originál nevlastním, můžete mrknout na srovnání třeba zde. Vidíte rozdíl? Správně. Já taky nee.
No a teď k těm méně jupííí faktům - aplikace byla pro mě totální horor, prostě se mi snad ještě se žádným lakem asi tak blbě nelakovalo, vlastně kdyby to nebyla tak krásná barva, už jsem ho nejspíše dávno vyhodila z okna. Takže to vidím tak na můj první a zároveň poslední BM (teda pokud nepřijdou s nějakým dalším úžasným chanel dupe). No a vlastně toto už je druhý pokus o nafocení laku - pořád hrůza, hnusný příšerný lakování. fotky....pardon...ale usoudila jsem, že lepší už to asi nebude (no a taky, jestli si tak škaredě-lakující lak vůbec zaslouží hezký swatch?)






10 comments:

  1. Co přesně na tý aplikaci bylo tak hrozný? Mám v plánu ho lakovat brzy, tak ať vím co čekat :-)

    ReplyDelete
  2. Já mám Barry M několik a lakujou se mi dobře. Že by to bylo konkrétním odstínem?

    ReplyDelete
  3. No je takovej jakoby žvejkačkovej...a nejde mi pořádně udělat rovnej oblouček okolo kůžičky, ale tu ošklivinu co vidíte na fotce....a štve mě to, že já jsem zvyklá lakovat jednu vrstvu a pak hned druhou - u tohoto se to jaksi patlalo do sebe jako nějaký lepidlo, navíc štěteček skoro nemaluje a najednou hle - kdesi zvrchu spadne obří kapka laku a posere celej nehet :) (toto mi dělá i nějakej orly myslím)

    Ale třeba jsem měla dnes jen blbej den, jinak jsem přátelská skoro ke všem lakům :-)

    ReplyDelete
  4. Mína: sehnat ho je snadné :)
    A finančně nenákladné. koupila jsem ho tady, ale teď není na skladě (
    asi jsme ho všechen vykoupily), ale věřím, že brzo bude :-)
    http://mojesminky.cz/barry-m/457-dusky-mauve.html

    ReplyDelete
  5. Tak já BM lakuju pravidelně :D A problém nemám... Jakože rovný oblouček teda neudělám s žádným lakem/štětečkem a nejnáročnější lakování pro mě bylo s Orly, ale u mě jde jen o zvyk.

    ReplyDelete
  6. Potvrzuju, že konzistence je hustší než třeba u OPI. Takže lakovat dvě vrstvy hned po sobě si fakt neumím představit. Ale to s žádným lakem. Když lakuju dvě vrstvy těsně po sobě, tak jak ta první tuhne, tak ta druhá mi to jakoby rozžvejkne. Každopádně já Barry M láčky ráda. A protože ty, co mi barevně tak nesedí, nikdo v přebytcích nechce, tak si je nechám všechny. Však já je vynosím. A zadarmo je nikomu dávat nebudu. Tak! :D

    ReplyDelete
  7. Já jsem právě zvyklá nalakovat jednu ruku (skončím malíčkem u pravé) a hned jdu na palec u levé, který byl lakován první...to je zajímavý, jak to každej dělá jinak :-)

    Orly mi dělá skoro ten samej problém, akorát je tekutější, tak spíš něž žvejkovatí tak se rozlívá do stran :-)

    ReplyDelete
  8. Ale na jeho velkou obranu, abych ho chudáka jen nepomlouvala - mám ho na rukách pořád ještě teď v super stavu....a to je u mě hoooooooooodně co říct!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails