2010-11-23

Winter time

Hi guys!
So long time no see right? Seriously i'm not having the greatest time and plus i'm extremely busy lately. All school papers are supposed to be done till the end of November. I also try to work as much as i can so that i could buy some Christmas gifts...anyway i'll try to do new posts more often...
They say it should be freezing soon and xmas is coming so I wanted to cheer myself up a little and create some winter mood. This, for me is vanilla, cinnamon, cocoa, oranges and lots of candles, i love them!....
So that's why I bought this room spray. I always wanted to try some Bath and Body works room spray but i was just afraid to buy them online without smelling it. So i definitely had to try Oriflame room spray when I saw it! and it smells divine....i am absolutely in love with this. It is Breakfast in Paris - it is supposed to smell like cocoa, caramel and licorice, and its awesome. Not too cheesy at all.
PS: maybe the shell decoration - not-so-winter-like, but this is my decoration all the time, I like them a lot.

Ahoj,
dlouho žádnej příspěvek, co? No vážně, neprožívám zrovna to nej období plný balonků a růžovejch slonů a taky mě strašně zaměstnává škola. Fuj, magisterský studium sucks, všechny seminárky odevzdat zrovínka do konce listopadu, grr..A pokud zrovna nedělám něco do školy, tak jsem v práci, abych měla za co koupit dárečky a vlastně kecám, i v práci se snažím naklafat něco do školy, pak do dopadá tak, že píšu jako dement a v jednom souvětí použiju tři stejný slovesa. No nic, fakt se teď budu snažit psát častěji a taky za chvilku má fakt přijít ta zima a mráz nebo co prej, Vánoce za bukem, tak jsem si zkusila vytvořit trošku té atmosféry. A to je pro mě kakao, vanilka, skořice, pomeranče...a taky mooc svíček, ty miluju.
Tak jak jsem se dověděla, že Oriflame dělá pokojový sprej, hned jsem ho musela jít vyzkoušet. Strašně dlouho už jsem nějaký chtěla, od Bath and body works, ale přeci jen jsem to nechtěla riskovat naslepo.
A tento - Breakfast in Paris -  voní náádherně - miluju ho. Má v něm být kakao, lékořice, karamel a tak, je přiměřeně sladká a lehce kořeněná, a hlavně jsem překvapená tím, jak není laciná.
PS: jo mušličky nejsou zrovna zimní dekorace, ovšem já je mám ráda celoročně!
Když už jsme u toho, přihodila jsem si i další věci na dotvoření atmosféry a to vanilkový zázračný kelímek - mňam, super, po tom karamelu co se chudák moc nepoved..
A báječný krém na ruce, není silně parfémovaný, jak jsem čekala, spíš voní jen tak příjemně a na rukách cítí člověk spíš ten jemnej závan pomerančů...a hlavně! jen za 29 Kč, tak to tam pak nechte ležet :)


0 Comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails