2010-11-28

Chanel Nouvelle vague

I'm starting to think that Chanel polishes are really super difficult to apply....Applying this was a pain - where do all these bubbles come from? I only have the "bubble" problem with Chanel polishes. Any ideas why? Luckily Seche fixed it -  at least a little. Anyway I love the color - but if you like this Tiffany-like color, I suggest you to get ChG For Audrey, they seem very similar and I guess the application will be more comfortable and I'm sure your wallet will also be grateful :)

Začínám si zcela vážně myslet, že Chanel je na předních příčkách co se týče náročnosti aplikace. Nanášet ho. to bylo...fuj ani na to nechci myslet. Odkud se sakra berou všechny ty bubliny?? Bublinovej problém mám jenom s Chanelama. Nenapadá někoho proč? Naštěstí to Seche aspoň jakž takž vyrovnal. Nicméně barvička je to krásná, spíše krémovka na nehtu, ten shimmer, co vidíte v lahvičce, se v ní rozhodl taky zůstat, zvláště po více vrstvách. Pokud máte rádi takovéto Tiffanyovské barvičky (které mimochodem skvěle využijete teď na zimu, v kombinaci s hnědou, béžovou nebo camel vypadá skvěle), myslím, že bude lepší sáhnout raději po ChG for Audrey, což je hodně podobná barvička, budou vám za to vděčny nejen vaše nervy, ale určitě i peněženka :)









8 comments:

  1. No to mě teda děsíš s tím lakováním. Aspoň ušetřím a nebudu pořád po těch chanelech pokukovat :-)

    ReplyDelete
  2. jj audrey a peněženka jsou jediný dvě věci který mě držej abych si NV nekoupila. a jak to tak čtu tak ho asi fakt nepotřebuju. ale když jáá chcii nehty jako beyoncéé...

    ReplyDelete
  3. Takové Tiffanyovské barvičky se mi nelíbí. Ale je zajímavé, že si je na Tvých nehtících prohlížím už tak tři minuty :D:D

    ReplyDelete
  4. Taky jsem ráda, že je jak Audrey, ten mi tedy bohatě stačí a ještě ušetřím :)

    ReplyDelete
  5. Jak vidíte na této fotce z temptalie, nejsou to 100% dupes, ale podle mě dost podobné na to, abych v příštím životě raději ušetřila:
    http://www.temptalia.com/images/summer2010/chanel_nouvellevague007.jpg
    (palec a malíček FA, zbytek NV)

    ReplyDelete
  6. No vidíš, mě zase trochu zklamal OPI, co se týče nanášení. S Chanelem ještě nemám zkušenost, nicméně barva se mi líbí.

    ReplyDelete
  7. Barva je to vážně skvělá... Já mám problém s bublinkami Chanel neChanel, takže radši šetřím nervy a nehty si nelakuju .)
    (A konečně taky někdo z Brna.)

    ReplyDelete
  8. Já snad ještě proti OPI nemůžu říct křivýho slova...snad se ze mě za chvilu stane OPIrasistka nebo co :))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails