2011-10-05

Fall random

Aneb když vás všechno sere, jděte do lesa :-) Letošní podzim je skutečně nádhera. Jaké jsou vaše zaručené dobíječe energie? U mě je les kouzelný místo, kde se člověk maximálně zarelaxuje a toho nikde jinde nedosáhnu.
Btw na posledním fotu můžete vidět výsledek mýho experimentu stahování černé, konečně jsem hnědovláska, a moc spokojená, hodně jsem se bála a jak bylo vidět, i kadeřník málem zešedivěl. Ale dopadlo to dobře a do budoucna možná ještě kousek zesvětlím :)








7 comments:

  1. Já chci mít z domova taky blízko do lesa!! Fotky jsou krásné, hned bych taky vyrazila (plus ještě na houby, to mě baví :)

    ReplyDelete
  2. Hezky, já chci taky do lesa! Pro mě je momentálně terapie moře a řízení, jinak nic nefunguje. A Dáši, ta barva super, přijde mi to mnohem lepší než ta černá a těším se na víc fotek!

    ReplyDelete
  3. překrásné fotky :)) hlavně ta poslední :P

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Děkuji :-))
    Limett: bohužel není můj, je rodinného příslušníka jen půjčenej na hlídání, ale i tak díky :)

    ReplyDelete
  5. jak vidím, taky sloužíte jako "hlídací" služba. my známým hlídáme králíčka.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails