2011-10-19

NYC Flat iron green

Jo temně zelená, ta je dobrá! Na doporučení Annie jsem si ji v létě pořídila a tenhle lak řadím do kategorie drogerkové must haves :) Temně zelená, hodně lesklá, skoro-černá ale ne tolik skoro černá, že je docela vidět, že to černá není (jé, ty máš černej lak? no znáte to přece :). Ale beztak si aspoň tak 6 z 10 civilistů bude myslet, že je to ňáká černá. Ale whatever, pro ty si ty temně zelený přece nekupujem! Nelakuje se sice úplně nejlíp tak pardon za to lakování, ale aspoň to máte autentický. Nicméně tato krásně temně zelená barvička, tak trošku jelly, lesklá a tajemná, jako noční hladina rybníka....a za 30 kaček? Myslím, že je to jedna z těch drogerkových barev, která opravdu stojí za to.

 Jen tak mimochodem, v poslední době jsem si koupila asi historicky nejmíň laků, nějak jsem otrávená ze všech těch nových kolekcí, nic mě nezaujme, vánoční kolekce OPI mě vyloženě nasírá, protože co to jako je? Kde je Smitten with mittens, Merry midnight, Tease-y does it? Ach jo :( já jsem tak zklamaná, protože na vánoční kolekce se vždycky těším celej rok! Přemýšlím o Warm and fuzzie, možná Pepe's purple passion...aaach jo...už někdo laky z té vánoční máte? A dobrý? Já mám teď asi prostě nějakou lakovací krizi! Máte to taky někdy tak?
Jsem dneska projížděla net, protože přece už jsem trošku nervní, jak jsem si dlouho žádnej lak nekoupila, no a po chvíli jsem to znuděně vzdala a šla si spravit oko nalakováním Teasyho.


20 comments:

  1. Možná jsem úplně mimo, ale ve které drogerce mají tuto značku? Já teda chodím jen do DM a to taky mimo jiné proto, že tam je moje peněženka proti vyprázdnění za laky v bezpečí (;

    ReplyDelete
  2. Jo, tak tenhle lak jsem taky hodlala lakovat a fotit...
    Já teda nesnášim, když lakuju tmavou barvu a všichni "jé, to je černá... ty nosíš černý nehty?"...

    ReplyDelete
  3. Na první pohled vypadá černý, ale pak vidím tu tmavě zelenou. To je jak s mými vlasy. Každý, že je mám černý a mám je tmavě hnědé haha!

    ReplyDelete
  4. Hele já jsem na tom úplně stejně, taky mám krizi s vánočníma kolekcema a vůbec poslední dobou to stojí za prd, prostě nic "hned to kupuju" Jsem z toho taky nervózní :D

    ReplyDelete
  5. týýjo ten lesk! A vydrží se takle pěkně lesknout? Mně se většina laků po tom prvním dni trošku "zamatní" (ne že je pak matjne, to ne, ale je míň lesklejší)

    ReplyDelete
  6. jj hlásim se taky do klubu. ale nemyslim že by to u mě bylo kolekcema, myslim že třeba muppets by mě jindy uměli vzrušit, jen prostě nemám moc lakový období. ale co no, aspoň už začíná probleskovat dno v šupliku s nevyzkoušenejma.

    ReplyDelete
  7. Ha, teď je maj v rossmannu v akci za 29, tak jsem tam tuhle barvu taky šupla a zatim stojí na stolku, nevypadá vůbec zle.

    ReplyDelete
  8. Já poslední měsíce laky (ze zahraničí) taky moc nekupuju. Je milion značek a milion různých na půl roku dopředu kolekcí, ztrácím přehled. Navíc mi většina nových laků přijde dost podobná těm, co už mám. Kašlu na to.

    ReplyDelete
  9. Jo, tak tenhle lak mám taky (kvůli komu asi?). Je fajn. Od N.Y.C. mám teď podzimního favorita Price Street. Já fakt nemám ráda fialovou, ale tahle je TAK úžasná, že ho lakuju pořád dokola.
    Šárka

    ReplyDelete
  10. já mám taky lakovací krizi..u mě je to teda megakrize..páč hledám nějakej korálovej lak, kterej neni oranžovej, ale prostě krásně korálovej a něco vydrží...pak chci pěknej nude, lak..ten chci asi nejvíc...z elfu mám innocent...přesně to je tam barva co jsem hledala..ale jako sorry, aby mi lak nevydržel ani když si projedu prsty vlasy??...co to jako je?? :DDD takže jsem jako ty znechucená, smutná, deprimovaná a na nějakou dobu jsem hledání vzdala...třeba si mě ten pravý lak najde sám :DD

    ReplyDelete
  11. love thissssssss honey!!!

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. What a pretty color!
    www.saysskippy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Hi there! Fabulous post!
    I'm hosting a giveaway on my blog for accessories worth $100 right now, so I'd really hope you'd give it a look right here!!

    http://www.rahelrahelrahel.com/2011/10/giveawaymoxiechick-nyc.html

    Cheers!

    Rahel

    ReplyDelete
  14. Ahoj, na blogu mám BEAUTY SALE, přijď se podívat jestli tě něco nezaujme ;)

    ReplyDelete
  15. Já mám na cestě mupetí sadu miniaturek. A přiznám se, že jsem si ji koupila hlavně kvůli tomu, že je mupetí :D Tak uvidíme, jak budu nakonec spokojená :D

    ReplyDelete
  16. Ahoj, uz dlhsie sledujem tvoj blog a mam ho velmi rada. A prave dnes som si zalozila svoj vlastny!
    Dufam, ze ti nevadi, ze som vo svojom poste o blogoch ktore nasledujem, spomenula tvoj a takisto tam
    nechala aj link.
    Budem rada, ak sa aj ty mrknes na moj blog, zatal tam vela nie je, ved dnes je moj prvy den :)

    Lucia http://whatluciadid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ahoj. Zabrousila jsem na tvůj blog a moc se mi líbí tvůj tvar nehtů :-) Já mám doma strašnou soustu laků, ale mám snad ještě větší lakovací krizi jak ty. Už snad dva měsíce jsem neměla nalakovaný nehty. Já, která měla každý dva dny novou barvu na nehtech :-D Ale teď si mě asi trochu probrala, jdu se kouknout, jestli by mi nějaký z mých laků nepadl do oka :-D

    ReplyDelete
  18. Tak to u mě nenalakovaný nehty asi nehrozí...
    tyjo a tvar nehtů? Díky, ale je vidět, že každej chce, co nemá, neb já ho zrovna nemusim :)

    ReplyDelete
  19. Ty jo tak ten tmavě zelenej lak je perfektní! Chci ho :)
    A jinak jak jsi se ptala na tu Gucci kabelku, tak tu jsem prodala.

    ReplyDelete
  20. Ejvi, díky :)
    Doporučuju laky NYC omrknout, za 30 kaček hodně muziky, mají skvělý podzimní tmavý barvy. Mám tam vyhlídlý asi 3, pro který si musím zajít hned jak se dostanu do drogerky :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails