2011-10-12

YSL Touche eclat

...Aneb, něco na něm asi je nebo co. Každá třetí blogerka ho má, každá druhá po něm touží, je to mýtus, svatej grál, něco jako rudá chanelovská rtěnka. Já ho nikdy zvlášt neuctívala a nijak zvláště mě nezajímal (dokonce mám pocit, že jsme ho už jednou kdysi dávno doma měli), co jsem o něm načetla, tak mi přišel trochu overhyped a tak vůbec, jsou lepší věci, za kterých utratit přebytečnejch pár stovek, žejo. No ale když se vám objeví doma, nevyzkoušejte ho, zvlášť, když se o něm píšou takový oslavný eseje.



A možná, že na něm opravdu něco je. Je lehounký, takže ta textura se krásně hodí na jemnou pokožku oka. Je v peru, jeho aplikace je mi maximálně sympatická, jednoduchá a rychlá, prostě přesně to, co člověk po ránu potřebuje. No a nedělejte si iluze, je to dobré spíš na projasnění pohledu, osvěžení vzhledu, částečný zamaskování flámu či probdělý noci, ale pokud máte pod očima tmavý modrofialový kámoše, myslím, že ani toto nemá šanci...Zkusila jsem to zdokumentovat, snad je to tam aspoň trošku vidět, že to něco přece jen dělá a v reálu má člověk hlavně takovej jasnější a odpočatej vzhled. Naštěstí na kruhy pod očima ani jiný podivnosti v oblasti očí netrpím, takže na zkrásnění to u mě funguje perfektně. Dokonce uvažuju, že si pořídím vlastní kus :-)

Btw, pokud uvažujete o nákupu, na ebay dejte bacha na faky, četla jsem, že se hodně padělá
Mohu doporučit třeba tuhle stránku, ale odstín 2, kterej mám, maj už docela dlouho vyprodanej...


24 comments:

  1. Já fakt za sebe říkám ne. Je to prostě přehnaný, znám mnohem lepší korektory, i když vlastně on TE neni míněnej jako korektor. Za mně prostě zklamání...respektive na moje brutální kruhy pod očima potřebuju trochu silnější zbraně.

    ReplyDelete
  2. Blani, myslím, že jsi přesně vystihla, o čem tato věc je. Pokud máte kruhy pod očima, chce to opravdu silnější zbraně, tohle je spíš takový na rozjasnění, dosažení odpočatýho vzhledu a já na kruhy skoro netrpím, takže na mě funguje....
    Ale pozor pro holky, co by si od něj slibovaly zázraky v podobě vymizení kruhů pod očima....to zas není tak levná sranda a mohly byste být zklamané :-)

    ReplyDelete
  3. Já mám něco podobného z Avonu, asi za 120 kč, a zdá se mi, že výsledek je stejný. Projasní, ale nějak extra nekryje.

    ReplyDelete
  4. já jsem přesně jedna z těch, co po něm touží. nicméně jsem nedávno někde na fóru četla, že mnoha uživatelkám začal po čase zapáchat, i když dodržovaly hygienu a pero čistily. tak si nejsem úplně jistá. přece jen ta jeho cena neni zrovna nízká. s tím, že moc nekryje, bych se i smířila, ale nechci, aby se mi zkazil po měsíci používání :)

    ReplyDelete
  5. Rendy, to nevím, já k němu přímo nečuchala, ale žádnou vůni ani zápach jsem nezaregistrovala....

    ReplyDelete
  6. Teda mamka ho má nově tak uvidíme po čase :-)

    ReplyDelete
  7. Podle mě existuje mnoho levnějších variant. Na projasnění pohledu mi stačí od Garnier a velké kruhy pod očima bych stejně musela maskovat něčím silnějším.

    ReplyDelete
  8. Vdaka za realisticke zhodnotenie! Suhlasim. Naozaj je to skor mytus, mala som a ziadne zazracne schopnosti mu nepripisujem. Fakt skor na to prejasnenie, nez zasadnejsie prekrytie. Pre vsetky, ktore maju seriozne problemy s kruhmi pod ocami, odporucam korektor zlty, napriklad od znacky Avene, slusny je aj od Dermacol alebo Benefit (Lemon Aid).

    ReplyDelete
  9. tak já jsem ta každá druhá blogerka, co po něm touží. i když vím, že nekryje, i když já jsem to se svými kruhy už vzdala... no a právě proto, si ho asi nikdy nekoupím a budu jen toužit.

    ReplyDelete
  10. Ja po nem touzim, a prestoze jsem ho mela uz xkrat "v kosiku" vzdycky jsem ho vyndala. Vzhledem k tomu, ze opravdu nekryje, ale jen projasnuje, tak je vlastne k nicemu :D Beztak budu muset pouzit kryci korektor, ale tim ze ty kruhy zakreju tak je vlastne i projasnim....takze k cemu pak tohle?

    ReplyDelete
  11. a co jsou teda ty silnejěí zbraně o kterých tu píšete? :)moje kruhy dosáhly už té míry, že na ně ani jinak milovaná "kulička" od Garnieru moc nezabírá...

    ReplyDelete
  12. Já na kruhy pod očima používám Garnier Roll-on a jsem nadmíru spokojená, takže u něj i přes touhu vlastnit tenhle kousek zůstanu:)

    ReplyDelete
  13. No já jak jsem psala kruhy nějak extra nemám a jestli něco jo, tak je neřeším, takže o dobrých věcech bohužel neporadím, ale holky si hodně chválí ten Lemon aid od Benefitu. Pak jsem ještě kdysi měla hydratační korektor od Diora, ale nevím, jestli se ještě dělá, ten kryl i docela a byl přirozenej. Naopak jsem nebyla spokojená s Mac (ten v tubičce), ten mi až tak super nepřišel.

    Plum no já nevim, s tvojí pletí bych váhala, jestli vůbec na ni potřebuješ něco používat :-))

    ReplyDelete
  14. Tak já jsem po něm taky vždycky toužila, díkybohu jsem si ho zatím nekoupila, protože bych asi byla pěkně naštvaná, já totiž pořebuju,aby to aspon nějak rozumně krylo, no a vidim, že toto nemá šanci, i když konzistencí a projasněním je mi to sympatický......

    ReplyDelete
  15. Já sice nejsem každá třetí blogerka, já vlastně vůbec nejsem blogerka, jenom takový nezávislý pozorovatel, ale taky jsem po tomto zázraku toužila. Dlouho jsem nicméně váhala, několikrát jsem ho v parfumerkách testovala a na ruce mě nijak nenadchnul, což bylo nejspíš dáno stářím těch testerů, páč ty mi vždycky přišly nějaký jetý (zase je zvláštní, že se mi to stalo asi třikrát... no co už). Pak jsem se ale v nějaké fázi rozhodla, že si ho fakt koupím, zrovna jsem měla cestu kolem Sephory, ve které ovšem YSL vůbec nevedli (nechápu). Prodavačka mi k mému dotazu doporučila Ideal Light od Estée Lauder a z toho jsem se nadchla natolik, že jsem si ho na místě koupila a musím ho tu veřejně pochválit, je fakt boží. S tím YSL nemůžu srovnávat, páč jsem ho nikdy řádně nevyzkoušela, nicméně z toho, co jsem četla, to bude asi dost podobné. Kryje mé kruhy vcelku slušně (já je mám taky docela světlé) a hlavně ten projasňující efekt je super. Co mě ale nejvíc fascinuje je odstín; zatímco u YSL jsem si vlastně nikdy nevybrala pro mě vhodný , Ideal Light mi padne jako ulitý, jako ten odstín by měli nazvat "Moničina pleť", protože to snad ani jinak není možný (je to č. 2). Tož tak, jen jsem se chtěla podělit o zkušenost. :-)

    ReplyDelete
  16. mám radši Garnier-roll :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kruhy pod očima mám jak kdy. Ale né extrémně! Slyšela jsem o něm, a osobně jsem ho vyzkoušela. Musím říct že hodně korektoru na trhu má stejný obal-zlatý jako YSL. Jako například keenwell- a ten já nedám z ruky, je výborný! Musím ho pochválit :) Krásně projasní ale i díky své konzistenci snadno kryje kruhy pod očima. No, zpět k YSL, měla jsem ho od sestry z kosmetiky, a musím říct že mě taky moc nenadchl. Je světlejší než keenwell ale je taky určený HLAVNĚ ke starší pleti, což znamená že u nás mladších není zase tak efektní. Máma ho používívala a byl dobrý-dobrý za 3. Ale někomu vyhovuje, někomu ne. Ale keenwell doporučuju! :) btw: moc se mi líbí tvoje recenze, myslím že pro nerozhodnou nákupčí se to hodí, názory jsou jiné, a proto se může rozhodnout :) EN

    ReplyDelete
  18. Nikkie: Díky! Ten keenwell slyším poprvé teda, vůbec tu značku neznám :)
    No je pravda, že mamce ten YSL vyhovuje, jí se vůbec líbí všechny tyto nenápadný a rozjasňující věci, i celkovej její makeup je hodně decentní, takže si ho chválí :)

    Já to většinou moc neřeším a často pod oči normálně máznu i makeup (i když se to možná nemá, ale třeba co teď používám Vitalumiere, ten mi tam vyloženě sedne jak prdel do gatí :)

    ReplyDelete
  19. Vitalumiere? to slyším poprvé, můžeš mi to popsat? Asi jde o nějaký korektor :) ale byla bych ráda za info :) Keenwell má docela oukej produkty, ale vždy jen vyzkouším od sestry z kosmetiky, ale není to kosmetika, kterou bych používala často :) spíš alcina, germaine de capuccin, lancome, mac, golden rose používám :) EN

    ReplyDelete
  20. aha, už mi to došlo, co to je :D promin :D jasně, chanel :)

    ReplyDelete
  21. V pohodě :-)
    tady mám na něho aj recenzi, kdybys chtěla:
    http://dashulkak.blogspot.com/2011/09/chanel-vitalumiere-vs-vitalumiere-aqua.html

    ReplyDelete
  22. Měla jsem a... Zázrak se nekonal.
    Já čím víc kosmetiky mám odzkoušeno, tím víc věřím na typ produktu a aplikaci, než na konkrétní produkt. Na kruhy pod očima doporučuju nanést do trojúhelníku (vnější koutek, vnitřní koutek, hrana nosu) trošku hutnější krémový korektor v tělové barvě (nebo paradoxně malilinko tmavší) a přes to jen pod oko na rozjasnění růžový/lososový korektor, klidně i s jemným leskem (ale ne, pokud jsou vrásky).

    ReplyDelete
  23. Hey Ι know this іѕ off tοpic but I was wondering іf уou kneω of anу
    wiԁgets I сould add tο my blog that automatically tωeеt my neweѕt
    twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Have a look at my blog: visit the following internet page

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails