2011-10-31

OPI Tatoo you want candy?

Mno...tento příspěvek bude živoucím důkazem toho, kterak reklamní masáž působí na podvědomí. Dáša měla najednou strašnou náladu na oranžovej lak (před pár dny). Vzpomněla si, že ač jí při aplikaci mini opíků tečou nervy, nejhezčí oranžová je právě tenhle malej šmejd od OPI. Název sem si musela vygooglit, snad je to dobře, každopádně je to z halloweenské mini sadičky 2009. Mám k němu osobní vztah. Tohle byla moje úplně první OPI sada. Ale teď zpět k tématu, no nebudu to okecávat, až po nalakování mi došlo jo aha vlastně, halloween....takže vidíte, proto jsem asi toužila po oranžových nehtech. Takže prd žlutooranžový listí a dýně (která mi stihla zplesnivět na balkoně, než jsem z ní stačila udělat polívku, na kterou sem se tak strašně těšila. Fuck.). Obyčejná americká mediální masáž. 
Každopádně ta barva je skvělá. Skvělá! Něco jako ta dýně. Nejhezčí oranžová, přesně taková ta k nakousnutí, veselá. Sluší mě. Hodí se k podzimu. No prostě to byl skvělej výběr. Až je mě škoda, že se mi po pár dnech totálně oloupal a právě si jdu lakovat jinej...
PS: ve skutečnosti je jakoby měkčí a zářivější. Omluvte moje flekatý ruce, no klasika, zima začíná.



6 comments:

  1. Jee ten je pekný!! Vyzerá naozaj veľmi jemne.

    giveaway na whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. krásný :) jak dýně :D :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Na oranžovou je vážně moc pěkná! ;o)

    ReplyDelete
  4. Moc oranzovu nemusim, ale pekne to na tvojich nechtov vyzera!:)
    http://supercutesupereasy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails