2011-10-02

Maybelline Cherry sweet

Krásná barvička, i když možná toto je asi jeho první a poslední fotka (teda jo, první možná ne, už jsem ho tu myslím kdysi postovala ve verzi jako topcoat). Při focení mi chudák spadl a nakřápl se, no bylo mě ho tak líto vyhodit, že jsem se ho pokusila vyléčit lepící páskou  :) Uvidíme, kolik vydrží. Nicméně byla by to docela škoda, neb je to krásná barva - základ není ani tak třešňovýjako podle mě spíš malinový želíčko a v něm jsou poměrně velký různobarevný třpytky. Ač má poměrně sheer konzistenci, ve 2-3 vrstvách krásně kryje! Opravdu moc pěkná a šťavnatá barva. A jsem ráda, že jsem ho objevila v naší drogerce, protože se mi lak tak líbil, že jsem si ho prve chtěla objednat dokonce z ebay, kde bych zaplatila určitě víc než jen nějakých 30 či max 60 kaček....Určitě doporučuju.

Really pretty color, I like shades like this. I'd say this is rather raspberry than cherry coloured sheer jelly base with multicolored glitter. Nothing too unusual, but I just like it, it's juicy, it's pretty, it's wearable. And it was a nice surprise that although it seems really sheer, it just needs only two or three coats to be fully opaque. 



20 comments:

  1. Hmm, vypadá moc dobře, i když to není zrovna barva pro mě... Ale evokuje ve mně něco sladkého... :D

    ReplyDelete
  2. Ten se mi taky moc líbí, ale mám nějakej vnitřní blok, klidně utratím přes čtyři stovky za Chanel lak, ale za drogérkovej mrňavej se mi zdá 60 moc. Jsem divná co?:-D

    ReplyDelete
  3. nádherný odstín! asi před 2ma týdny jsem si ho také koupila ;)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. taky se mi moc líbí, i když zase až takovej úžas to neni, já nevím proč,ale jakmile slyším, že je jelly, tak většinou prchám, já mám radši krémovky....:)

    ReplyDelete
  5. Je nádhernej a já na něj pořád nikde nemůžu narazit :(

    ReplyDelete
  6. taky ho nemůžu nikde sehnat :(((

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Vypadá jak gumový bonbon :-D Sladce :-)

    ReplyDelete
  8. Dejni, mě se 60 zdá taky moc, proto Coloramy kupuju jen když jsou v akci za 30 :-)

    ReplyDelete
  9. Mirko já myslím, že jsem ho viděla na Budějárně, chceš ho kdyžtak koupit?

    Dashulko, když byla u nás tahle akce, tak tam bylo jen pár odstínů a všechny hnusné:-(

    ReplyDelete
  10. Dejni, když budeš mít cestu kolem, tak mi jeden vezmi, děkuju!

    ReplyDelete
  11. Tak jo, byly tam poslední dva, což jsem vzala jako znamení a mám ho taky:-D

    ReplyDelete
  12. Děkuju :D
    A omlouvám se Dáše za spamování!

    ReplyDelete
  13. V poho, holky, ráda jsem vás inspirovala stejně jako vy mě :-)

    ReplyDelete
  14. Mně se taky hodně líbí a taky jsem ráda, že jsem ho tenkrát v drogérce našla :)

    ReplyDelete
  15. hmm tak tieto vyzeraju mnamozne :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails