2010-08-08

Deja vu


...To jsem měla, když jsme teď měli na pár dní hlídání pejska - hladkosrstý foxteriér, jelikož je to plemeno, co už vůbec nikde nevídám, není divu, že jsem měla dost silné deja vu - připomíná mi mého pejska z dětství (který už pěkných pár let odpočívá na zahrádce a před několika roky jsem si na jeho počest zlomila jeden tehdy gelovej nehet při vlastnoručním stloukání novýho křížku na hrobeček)....když se přineslo štěně nynějšího pejska křížence knírače Azíčka, terorizoval staršího foxíka, nyní o 12 let později tu on jakožto starej chudák plešatej dědeček má pro změnu společnost živé mlaďounké fenečky foxíka zatímco on už nemůže....
Je to hrozný jak ten čas letí a ze štěněte je za chvilku apatickej děda...no vyvolalo to ve mě teď nějak plno vzpomínek a emocí tak jsem měla potřebu to nějak vyventilovat....
Tak teď pár fotek, sebe moc komentovat nebudu, outfitový post to není a beztak jste většinu už viděli a namalovaná nejsu, beauty příspěvek zase příště :-)








....No a co bylo....

1 comment:

Related Posts with Thumbnails