2010-08-07

Quick update

Hey guys! So tomorrow I´m leaving on my vacation, but I´ve prepared a few post so stay tuned. But don´t be surprised when I don´t respond your comments :)
See ya in two weeks :-)

Ahoj, tak od zejtřka jsem na (brutálně extra zasloužené) dovči viz fotečka, ale aby mi to tu nezahálelo, připravila jsem několik článků (méně než jsem chtěla, ale to napravím později až přijedu, tak za dva týdny ciao!)

PS: Pro Brňandy: Aby měl tento příspěvek aspoň
ňákou vypovídací hodnotu, přidávám shopping tip: levná obuv z Německa na Cejlu (zastávka Körnerova). Mají tam boty poslední dobou hodně od Steve Madden, Nine Vest, CK a jiný značky(dřív jsem tam chodila spíš na Esprit), ceny 400-600 a dají se tam sehnat fakt vymazlený kousky. Chce to chodit pravidelně checkovat, boty jsou pochopitelně spíše po jednotlivejch kusech. Na své si přijdou zejména slečny s  čísly 39,40,41 - všeobecně tam bývaj spíše větší velikosti.
Mějte se :-)

1 comment:

  1. Sakra, chci do Brna pro boty! A užij si dovolenou, brutálně ti jí závidim!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails