2010-08-12

Soft bronze everyday look


Hi everyone!
So for today I decided to show you a look that I wear during summer days. It's nothing very dramatic, I even don't do my dark outer corner of my eye that I love, it's just very neutral and soft makeup. Or neutral for someone who loves makeup - I know that lot of you don't use any makeup at all in summer. I do just because I like it. If I'm not in the mood I just put my foundation and mascara and go out.


Ahoj!
Pro dnešek vám ukážu makeup jaký nosím během léta, nic moc výraznýho, dokonce si ani moc nemaluju tmavý koutek jak to mám ve zvyku, prostě takový né moc nápadný neutrální look. Nebo spíš pro toho, kdo se rád maluje, vím, že hodně z vás se v létě nemaluje vůbec. Ale mě to zkrátka baví a nevzdávám se toho, ale jsou dny, kdy se mi prostě nechce, dám si řasenku a čau. Nemaluju se z "povinnosti" že bych tak nechtěla vylízt mezi lidi, ale je to můj koníček a přes rok ranní ostrůvek klidu a relaxace při přípravě do školy/práce.





Products used:
Revlon Colorstay foundation in Early Tan
TlC loose powder in Naturel
Mac solar riche bronzer on my cheeks +  MSF Brunette for a little bit of glow
Estee Lauder High gloss in Peach Plump
Eyes:
Mac All that glitters in the inner half of my eye up to my brows
Mac Sweet sienna pigment in the middle
LA splash loose eyeshadow in Neptune's mine in the outer "v" and on the lower lashline
Mac ricepaper under my brows as a highligter
Mac Concrete to contour my brows
Maybelline the falsies mascara


1 comment:

  1. Mně se to moc líbí, máš krásně rozzářené oči a na poslední fotce decentní kráska!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails