2010-09-02

A chčije a chčije....

...A je zima a kdo proboha vymyslel tohle otřesný počasí na začátku září, kopněte ho do hlavy..halóóó vy tam nahoře ještě je léto!! a mám na patách puchejře velikosti Madagaskaru, takže pokud nechcu nosit pantofle s otevřenou patou (a to jakože nechcu) tak mi nezbývá než nazout moje gumáčky bačkůrky, který jsou milosrdně volný.
A dlouho jsem sem nehodila žádnej obleček tak tady si můžete prosím prohlídnout jak to vypadá když se pokouším fotit se sama a ještě dělám kýčovinky s bleskem....no paráda prostě.
A vůbec je tu někdo kdo nesnáší zimu, vrstvy, bundy....všechny blogerky se rozplývají nad podzimníma kolekcema a já zuřím, sem si naivně myslela, že si ještě aspoň pár dní po návratu s dovči zaplavu v bazénku...haha.


English translation: Erm....long story short - f**k the winter, i wanna summer back!


[click pictures to enlarge]






Wearing:
HM dress
Kik tee & sweater
local italian boutique belt
Mango leggings
Atmosphere boots
Bata scarf
Volcom handbag

3 comments:

  1. Here are some variety of devices you should think of to include in your house gym.


    My web page - click through the next website page

    ReplyDelete
  2. Bowflex Collection 7 Treadmill can be a super high quality treadmill with elevated
    functions and reasonable amount.

    Feel free to surf to my webpage ... bowflex hand weights

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails