2011-05-25

False eyelashes :)

Ahoj!
Dnes vám představuju moji totální premiéru s nalepovacíma řasama, takže to není asi úplně dokonalý. Mám je z obchodu KKcenterhk.com, konkrétně typ A013 - Short to long a k nim tohle lepidlo. Přišly mi podle obrázku tak asi nejpřirozenější, proto mě překvapilo, když přišly, že jsou to fakt "smetáky" :) Čili vyloženě nic, co by se hodilo na takovýto domácí nošení (teda já je doma měla, hned napoprvý bych si fakt nelajzla vzít to nějakou párty úplně poprvé) Ale vždycky mě umělé řasy fascinovaly, neboť moje přírodní nejsou nic moc, a tak jsem byla moc ráda, když jsem dostala možnost si řasy vyzkoušet. Musela jsem je trošku na šířku ošmiknout, byly dost velké na moje oči. a velice se mi líbilo lepidlo, které má praktické balení s tenoučkým štetečkem, kterým přesně nanesete lepidlo jen tam kam chcete - na spodní linii - pak už jen nalepíte a je to. Co vy a umělé řasy?
Jinak ceny jsou nízké, okolo 5 dolarů, v obchodě seženete docela za levno i další věci jako třeba populární vícebarevný paletky stínů, pošta je taky rozumná, co jsem tak zkoumala :) Pozitivně hodnotím to, že je v balení za tu cenu 10 párů, takže se člověk nemusí čertit ani když se napoprvý nevydaří a taky lepidlo s dobrým aplikátorem - většina řas, co vídám u nás v drogerkách jsou za tu cenu tak jeden pár a lepidlo je jen klasická tubička.Sundávaly se bez problému, z toho jsem měla trošku strach. Akorát nevim, jestli ty řasy nejsou takoý "tvrdší", trochu mi na oku vadily....ale možná je to jen nezvyk :)

Hi everyone! So here we go, my very first experience with  false eyelashes. These are from online store KKcenterhk.com (they offer various false eyelashes, makeup and beauty tools) and I got these A013 eyelashes and this glue. I tried to pick a type of eyelashes that seemed to me quite natural looking but in fact they're really long and dramatic. I wouldn't wear these during the day, but they would be great for creating a crazy party look. 
Application was quite easy even though it was my first time I tried false eyelashes. I like the glue - it has really thin brush applicator and its easy to apply the glue precisely on the thin lash line. Removing was also without any problems. The only thing I don't like is that maybe the lashes are too "thick" or "hard" and it felt weird wearing them. But maybe it's just that I'm not used to wear these, it was my first time :)
So what do you think? Do you also wear occasionally false eyelashes?

*Product was sent to me for a review





18 comments:

  1. Jeee povedlo se ti to! To já a umělé řasy - katastrofa, jsem v tom nasazování uplně neschopná..

    ReplyDelete
  2. Vypadají moc hezky! :)

    ReplyDelete
  3. Děkuji holky, abych byla upřímná, vzhledem k tomu, že jsem si je nalepovala poprvé, tak jsem se trošku bála kritiky :)

    ReplyDelete
  4. nalepila jsi je úžasně, vůbec to neni poznat, fakt super!

    ReplyDelete
  5. Fakt moc pěkný, sluší ti! Já bych se právě bála, že mi budou vadit, jsem na to citlivá :(

    ReplyDelete
  6. Mám doma několik takových `asijských `sad a řasy jsou hodně tvrdé a výsledek je, že dráždí oko a rychleji se odlepují...ty dražší nejsou na oku vůbec cítit, takže doporučuji vyzkoušet.

    ReplyDelete
  7. @Talka: můžeš doporučit třeba nějaký konkrétní? díky

    ReplyDelete
  8. Ježíš to je pěkný! Fakt závidím, já jsem kopyto, že bych to určitě nezvládla... I to líčení k nim je nádherný;-)

    ReplyDelete
  9. Naozaj pekne vyzeraju starsne prirodzene!

    ReplyDelete
  10. To ti TAK sluší, že..! :) Já si umělý řasy zkoušela dát jednou a byla to katastrofa :-D

    ReplyDelete
  11. krásné řasy,sluší ti to. To já bych to chtěla vyzkoušet, ale tady na českých shopech se mi moc nelíbí, a ze zahraničí většinou neberu, protože to nejde na dobírku...

    ReplyDelete
  12. Dasi, ty rasy ti moc slusi a sedi ti! Ja mam od nich mix ruznych ras, tak jsi me ted motivovala je vyzkouset.

    fakt ti to moc slusi!

    ReplyDelete
  13. Moc se mi to líbí, i jak máš oči namalované!

    ReplyDelete
  14. Holky, moc děkuji, fakt jste mě potěšily :)
    PS: líčení je novými stíny elf :)

    ReplyDelete
  15. Z těch zahraničních mám nejradši Ardell a ELF (v českém eshopu jsem je ale neviděla), jinak se mi osvědčily i ty z modelaznehtu.cz

    ReplyDelete
  16. I am overwhelmed It was the weirdest thing ever.

    Doctors may prescribe something called a" lupus-like" autoimmune disease.
    I started to get it from another library. lupus
    is very difficult to diagnose. For now, I'm afraid the news. Do not take any medications you may want to make ends meet. These 2 characteristics are the same time. El paciente quizs, por supuesto, sus doctores ya le queran amputar su pie. For there is no cure.
    Also see my site: Http://Lupuspeace.Com

    ReplyDelete
  17. Heya are using Wordpress for your site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.
    Do you require any html coding knowledge to
    make your own blog? Any help would be really appreciated!


    Look into my blog post :: prix déménagement

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails