2011-05-28

My nail polish collection

Ahoj, tak jsem dnes uklízela a přerovnávala svý zásoby kosmetiky a laků (=v pondělí mám opravdu kurevsky těžkou zkoušku, ze který se vyhazuje jak na běžícím pásu a předmět mám podruhé zapsanej, je sobota půl desátý a já to ještě ani neviděla :)...při té příležitosti mě napadlo, že bych to mohla vyfotit - ač to není unikát a jsem mezi některýma blogerkama žabař největší. Já na collection fotky/videa čehokoli neskutečně ráda koukám, a tak doufám, že vy taky. Takže dnes část jedna - sbírka laků :)


Všechno na hromadě :))



Moje nejoblíbenější a nejpočetnější část - Opíci :)





China Glaze


Essie


Chanel, RBL


Mix "lepších" laků


Mix - drugstore

Jak jste na tom vy? Nechcete taky nafotit sbírku laků či kosmetiky? To mě tak strašně baví, šmírovat cizí sbírky :)

40 comments:

  1. krasa!!! nemozem sa vynadivat. Zavidim hlavne tie Zoya, Chanel, China Glaze..take co u nas nie su dostat. Ja sa na Chanel lak chystam uz rok, no stale nemam zbytocnych 24eur, takze som si ho stale nekupila. Ak sa smiem spytat, kde kupujes tie znacky ako China Glaze, OPI, RBL, Essie, Zoya..? U nas sice OPI je, no je predrazeny.
    Tvoj blog som objavila len pred par dnami a este som nemala cas si prezriet vsetky prispevky, no z toho co som videla mozem povedat, ze mas velmi pekne fotky i nechty.
    A este mam jednu otazku, nehustnu ti tie laky ktore mas dlho? Ja mam kazde tri mesiace 1-2 laky na vyhodenie, ktore su bud uplne huste a lepkave alebo na hladinu vystupi taky zlty olej a ked to premiesam, tak to ma nazltlu farbu.

    ReplyDelete
  2. pani,tolik krásných laků!!! :-¨) mas moc pěkný blog

    ReplyDelete
  3. Krásná sbírka,taky mě hrozně baví koukat na sbírky laků,já jich teď asi 190 :D,trochu dost mi přijde,závidím laky Chanel a přijdou mi roztomilý ty mini Opi :)

    ReplyDelete
  4. Super fotky! Čekala jsem, že jich máš víc, tohle mi přijde úplně normální a v pohodě :-)
    viennettka

    ReplyDelete
  5. Pááááááni! Normální nehtomaniak! :D Maličko závidím :))

    ReplyDelete
  6. Tyjo, tolik láků! Já mám asi 10 :-D
    Ale zkoušela jsem nafotit mojí sbírku Lush výrobků. Docela jsem se zděsila kolik jsem si toho nasyslila a radši jsem to ani nezveřejňovala :-)

    ReplyDelete
  7. waauuu! já mám laků maximálně 10 takže u mě by tě to moc nebavilo!:D ale tvoje je vážně obdivuhodná!

    ReplyDelete
  8. ách, ukápla mi slina :D, na to se můžu koukat hodiny, no asi to taky budu muset spočítat a zdokumentovat.D

    ReplyDelete
  9. Mně se líbí ty mini OPI uvnitř normál OPI :D

    ReplyDelete
  10. O bože, to je SUPER sbírka! :) Já tu svoji fotit nebudu, protože co do počtu, můžu se jít oproti tobě zahrabat! :-D

    ReplyDelete
  11. To je krása, já taky ráda šmíruju cizí sbírky :D Možná bych mohla ty svoje taky nafotit!

    ReplyDelete
  12. Alexandra: kupuju je převážně na ebay, RBL mám z loňské akce, kdy měli 50% off, plnou cenu se mě za ně dávat nechtělo. A nějaký Chanel lak se čas od času objeví na aukru, a třeba na jahodě mají teď cosmic violine a ještě jeden za relativně slušnou cenu :-)

    Vienettka: No vim, proti tobě su žabař - ale zrovna tvoji sbírku si tajně přeju vidět :) Jinak jsem taky sama sebe potěšila, co jsou na fotce tak jsem napočítala 110 a laky jsem už pomalu rok nepočítala a odhadovala jsem kolem 150 tak můžu vesele nakupovat dál (akorát to budu muset nějak vysvětlit doma, že jsem vlastně zcela v pořádku :-)

    Jinak holky moc díky :)

    ReplyDelete
  13. laků máme na počet asi stejně, ale ta moje sbírka je spleť všech značek, většinou těch, o kterých jsem ani nevěděla, že existují. ;)

    ReplyDelete
  14. Moje první reakce: Ty vole! Takový sbírka by se mi hodila. Moje laky spočítám na prstech jedné ruky. :D Nehty si moc nelakuji, protože na to nemám trpělivost. :D

    ReplyDelete
  15. wau, no páni! do toho Chanelu 527 jsem se zamilovala.a ty všechny Opíky :-) závist největší! já si myslím že už těch laků mám docela dost,kolem 70,ale skoro všechny klasický drogerkovský.další už musím kupovat na tajňačku, protože když na to náhodou přijde mamka, tak jí jdou oči v sloup :-D na videa a fotky sbírek koukám ze všeho nejraději!!!

    ReplyDelete
  16. tpomu sa hovori vyyyyyyyyyyyyyyyyyyyber:)

    ReplyDelete
  17. Miluju fotky sbírek! Ty tvoje jsou perfektní, taky se mi nejvíc líbí Opíci a děťátka a i to jak máš hezky zastoupené různé barvy, ne jako já:-D

    ReplyDelete
  18. :D Nápodobně... za týden nejhorší část státnic a já fotím kosmetiku... :D http://sbirkamyslenek.blogspot.com/2011/05/kosmetika-ve-vane-laky-na-nehty.html#comments

    ReplyDelete
  19. dakujem za odpoved. Ja som tusila, ze to bude aj ebay, no odtial sa mi neoplati objednavat, cena postovneho je z US vysoka...pokial tam nie je, ze je postovne zdarma, no i tak nikdy neviemm co presne objednavam, ake to pride a tak....

    ReplyDelete
  20. Alex: ale i tak se to vyplatí, i s poštou vyjde jeden lak do 150 Kč :)

    ReplyDelete
  21. Pěkná sbírka. Ráda se koukám takhle na sbírky na blozích. :) Já žádnou takovou sbírku vyfocenou nemám, ale ted tam mám post o tom, co používám na péči o rty. ;)

    ReplyDelete
  22. Perfektně vyfocené! Taky mě baví koukat na fotky sbírek a tak...ale vyfotit vlastní se mi nechce :D Jsem kůže líná! A kosmetiku raději vůbec...bych se hanbou propadla :(

    ReplyDelete
  23. Tak za 50% úkol splněn :).
    http://day-significantnothings.blogspot.com/2011/05/pulka-sbirky-laku.html
    Super kolekce, RBL je Locavore a ?

    ReplyDelete
  24. Day, je to Look rich, be cheap (chtěla jsem Locavore a ten zrovna myslím neměli) a Under the stars....a jdu šmírovat tvou sbírku, jupííí :)

    ReplyDelete
  25. Awesome collection!!!

    ReplyDelete
  26. Wow, tomu řikám sbírka! Můžu mít jen dotaz, kde jdou sehnat ty mini O.P.I laky? Jsou fakt sladký a tak akorát velký :) Děkuju za odpověď.

    ReplyDelete
  27. Ty krááááso !! Tak v tomhle bych si libovala ! :D Závidim ti to.. :P Neřikam, že já jich mam málo, ale tohle?! Máš můj obdiv ! :D

    ReplyDelete
  28. Wow, máš úžasou sbírku! =D Mě taky baví okukovat cizí poklady, já sama nedávno nafotila svou sbírku bižuterie =D

    ReplyDelete
  29. Rendy, miniatury kupuju téže na ebay - nějaké jsem zahlédla i na aukru....ale moc jich nemám, jen sem tam, jsou roztomilé, ale na lakování nepraktické a je jich opravdu malé množství - nekoupila bych si v takové velikosti lak, o kterým vím, že ho budu chtít použít více než tak pětkrát :)

    ReplyDelete
  30. Ale výborně se těma mini lakujou nohy! mám na nohách fakt minimini nehty a obyč lakama se to dělá dost blbě :-)))

    ReplyDelete
  31. WOW, tolik laků na nehty vidím pohromadě až u Tebe! :-)

    http://indexkrasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Pěkná sbírka, ta moje se taky pěkně rozrůstá:)

    ReplyDelete
  33. Při pohledu na první fotku jsi mi málem vyrazila dech... Já jsem teda ještě rozhodně větší sbírku neviděla. Strašně bych chtěla mít doma alespoň polovinu z množství tvých laků...(a to mi mamka pořád vyčítá, že jich mám spoustu...:D :D!!)

    ReplyDelete
  34. wow, ty jich máš snad stovky! :D a to já jsem si říkala, že se mi jich nakupilo nějak moc a to jich určitě není ani patnáct :D ty OPI jsou krásné a ani jsem nevěděla, že dělají i v mini verzi, neviděla jsem je. za kolik prodávají ty malé?

    ReplyDelete
  35. Daniela: prodávají se v sadách po 4 ks (vždy jsou vydaný k nějaký kolekci, zpravidla i jeden bývá třeba topcoat nebo tak), no a cenově je to různý, chce to kápnout na dobrou cenu, sady se pohybují většinou 200-400 Kč v přepočtu...

    ReplyDelete
  36. wow!
    this is so wonderful collection!
    I love Chanel & OPI nail polishes so much!
    Have a nice day!
    Karo

    ReplyDelete
  37. It may occur in Afro-Caribbeans and Asians, compared with other herbal oils, capsules, injections and other herbs added to the sun and, unlike the vampire, now
    you will have depression at some point. This might
    just sell a few minutes to see the jewelry and clothing, or at least one child has lupus and the human population not least because
    we don't eat corn. And it is the lupus rash and the patients with undifferentiated connective tissue disease have recurrent sores, fingers and toes.
    Here is my webpage Lismore lupus treatment

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails