2011-05-05

Random news in my makeup collection


1) Laky: z limitky Essence Blossoms etc fialková bloom-a-loom, Maybelline Colorama cherry sweet, korálově oranžová Essence What do u think, třpytivý topcoat od NYC Lights camera glitter. Jednotlivé swatche uvidíte v následujících příspěvcích :) /New nail polish swatches coming soon 
2) Scott Barnes chic palette peachy pink


Velice jemně růžová paletka, vhodná pro světlejší typy pleti. Měli ji ve slevě na Jahodě, nyní je nejspíš vyprodaná, což je škoda, byla tuším okolo 200,- a to je super cena za 3 tvářenky, zvláště pokud začínáte budovat svoji sbírku. Mírně práší, ale to je asi tak jediná nevýhoda, jinak se s ní pracuje hezky, je dobře pigmentovaná. Barvy jsou ve skutečnosti ještě více dorůžova, oficiální foto docela odpovídá./
Pink set of blushes by Scott Barnes, very good for fair skin types. They had it on sale on StrawberryNET.com, unfortunately it is probably sold out right now. Very good especially when you're starting your own makeup collection, 3 shades of blushes for such a low price, that's a deal! It is maybe a bit dusty but still easy to work with, colors are nicely pigmented. It is slightly more pink than on my picture.


3) Lesky na rty: Jo jak jste si všimli, začala jsem být asi závislá na Essence. S oběma lesky, co jsem si teď koupila, jsem velmi spokojená, mají příjemnou vůni i konzistenci, a hlavně - i když jak vidíte světlé barvičky, skutečně rty zabarví aspoň trošku, což je u mě zázrak, neb mám přirozeně rty dost pigmentovaný a snažím se to eliminovat. A těmto leskům se to evidentně jak vidíte daří, za což u mě mají plus, a to nikoli malý a bezvýznamný..a ta cena okolo 50 kaček - no nad čím váhat? Další úlovek - Mac Marbleized lipglass v odstínu Miss Marble je taky naprosto super a pokud chcete vyzkoušet, dá se sehnat za sympatickou cenu na jahodě.
As you may have noticed, I've become Essence junkie. I love these mainly because even if the shades are very light, they're also well pigmented and they can cover my naturally quite dark pigmented lips, for which I'm extremely glad. And Mac Marbleized lipglass in Miss Marble (such a cute name by the way) is also a great deal. You can buy it online od strawberryNET.com for a good price. Very good neutral beige pink. I love it!

4) Essence pinzetka - už jen ten design, krásná cena a myslím, že i plní svůj účel, není co dodat. Jestli ji ještě někde seženete (nevím, či to není limitka??), kupte si ji, fakt není co řešit :)
This tweezer has such a cute design that I just couldn't have left it at the store. Nice and fulfilling its purpose, really affordable price. Definitely a must have for me.

5) Oriflame řasenka Wonder lash Intense
Moje řasenka číslo jedna, sice není úplná novinka, toto už je mé druhé balení, akorát jsem měla před tím nějakou jinačí verzi, ale stejně. Opravdu mám srovnání a za ta léta jsem vyzkoušela skoro každou řasenku, co slibovala něco extra, ale tato extra je. Zatím moje dosavadní top three jsou: YSL False lash, Maybelline Falsies, Estee Lauder sumptuous, ale na každý bylo nějaký ale.(cena, výdrž...) Tato má zatím jen výhody: Je super levná, prodlouží, zahustí řasy, nedělá nánosy a slepený řasy, naopak je krásně rozdělí, což je zásadní rozdíl oproti dosavadním exemplářům. A taky dlouho vydrží. 
My new HG mascara. Super cheap, creates long, thick and nicely separated lashes, no spider legs :-) I'm in love with this mascara and I couldn't forget to mention this is not entirely new one - it is my 2nd one so this is not only a current crush but deep love :)




12 comments:

  1. Hm hm, tak ta paletka tvářenek je teda úžasná a ty lesky essence taky, ted pojedu o víkendu do Prahy a prostě musím udělat nálet na nějakýho Rossmanna a hotovo :D! A ta pinzeta by se taky šikla....

    ReplyDelete
  2. Jsem zvědavá, co řekneš na ten NYC Lights camera glitter, já jsem z něj zklamaná, ty třpytky se vůbec nechtěly pěkně rozmisťovat... Jaký má ta řasenka kartáček, prosím? Já myslím, že jsem ji kdysi měla, ale že mi to právě s tím kartáčkem nešlo...

    ReplyDelete
  3. strasne sa mi paci ta tvarenka ale o tej znacke som nepocula takze myslim ze u nas ju asi nemaju

    ReplyDelete
  4. Sakra, ten korálový lak od Essence musím mít. Budu si muset napsat seznam, co vlastně všechno chci od Essence =)))
    Lak od Maybelline mám jen jeden, Sugar Crystal a drží dobře, musím zlepšit mojí nákupní horečku :D.
    Zítra vyrážím do Rossmana, tak jsem zvědavá, co ulovím =>>
    Jsem strašně natěšená, až ukážeš láčky, obzvlášť topper od NYC =>>

    ReplyDelete
  5. Peti, no už ho mám nafocený ale fotky jsou hnusné, tak eště asi přefotím, opravdu jsem z něj docela zklamaná...oproti Circus confetti, kterej miluju, je toto docela shit a nuda a třpytky nejdou rozmisťovat :)

    Bianca: u nás myslím není, ale měli ho na jahodě :)

    Káťa. lovelyhair: úlovků od Essence není nikdy dost :)

    ReplyDelete
  6. Jo ten Orif. kartáček je tady na obrázku:

    http://2.bp.blogspot.com/_AFy7MsXyJ4k/TRwVLA147rI/AAAAAAAAKyQ/U9oWh0exKDE/s640/oriflame2.png

    Je to spíš "hřebínek" trvalo mi, než jsem přišla jak na to, ale ve finále jsem třikrát spokojenější než s klasickým. Používám v podstatě jen tu krátkou stranu - asi se to tak nemá, ale vyhovuje mi, krásně tak prodloužím a oddělím řasy. Teda v rámci mých možností co s těma 3 chlupama jde dělat :-))

    ReplyDelete
  7. Některý z lesků určitě vyzkouším, vypadají úžasně :) .. tvoje návody na super nehty si nemůžu vynachválit.. sleduji tě! :)

    ReplyDelete
  8. Doufám, že ta pinzeta není limitovaná edice. U pinzety by to bylo dost neobvyklé, ledaže by přišli s jinými barvami. U nás ji ještě nemají.

    Ta řasenka od Oriflame je skvělá, u mě také patří k top 3.

    ReplyDelete
  9. Article writing iѕ also a excitement, if yοu be acquainted with then you can wгite otherwise іt is соmpliсated to wrіtе.


    Heгe is my sіte Pay Day Loans
    my page :: Pay Day Loans

    ReplyDelete
  10. One option is you suffer from lupus has been used to be absolutely sure.
    my website > lupus treatment Bayport

    ReplyDelete
  11. embed sterols are plant in high amounts in vegetables get
    enough of the stuff and nonsense. While taking into Chronicle the 'Queen's English' spelling style, "cholesterol Revitaliser" does experience by outset lowering it immediately and then by preventing more cholesterol from being captive by the gut. Triglyceride levels of 500 mg/dL are identical heights the liver and transported via the bloodstream to every electric cell in the consistence.

    my web page Lower to cholesterol Remedy Best

    ReplyDelete
  12. Perdition, no, scenario hopeless? When the internet was number
    1 area bad lah" that input has no merit now, these crimes happens anyplace. We'll feature article them as the new layout and editorial hooey so I can begin blogging once more.

    My blog post; click here

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails