2011-05-17

Study Tuesday

...chcete vědět jak vypadá moje studijní úterý, kdy za dva dny mám důležitý zápočet, kterej musím napsat na 70%, pač byly prej přednášky povinný a toto slovo já znala naposledy někdy v prváku, možná matně v druháku no a taky je to už druhej a poslední pokus, takže se samozřejmě celý den bedlivě učím.
08:30 - vstávám. Na studium potřebuju nakopnout a energii, proto je k snídani rajče, okurek a pikantní sýr s mexickým kořením. Zapíjen zeleným čajem, asi posledním ten den, následně ho nahrazuje moje nová závislost - brusinkovej sirup

9:00 Manželky a Gossipka a Vampire diaries maj season finale. ajajaj. Bitlord se může ustahovat k smrti. Koukám na manželky.

10:00 Koukám na GG. Nadávám Chuckovi, Vanesse a přemýšlím, co to má kua znamenat s Charlie? :-)))

11:00 Píše mi sousedka - kámoška, ať se stavím na kafíčko. Sejdu dvě patra a už popíjíme výborný preso a prndáme o blbostech a o tom jak bysme se měly učit.

12:30 Kámoška míří do práce, já na poštu. Čekáme na šalinu, V. hlásí: dám si svačinu; následně vytahuje z kabelky toust se slovy: kurváá že já nevypla ten toustovač? Dostávám do ruky její klíče od bytu, abych se tam stavila na kontrolu. Nevadí, říkám jí, jak jsem tuhle volala sestře, že jsem odešla z bytu a nechala zapálenou svíčku.

12:45 Vyzvedávám si na poště x balíčků, mimo jiné i balíček ELF, ze kterýho mám radost jak malý děcko. Je mi oznámeno, že jeden z balíčků měl úložní dobu tři dny a už byl deportován nazpátek. Nevadí, že netuším od koho je a co v něm mělo být. Měla bych míň nakupovat, nebo si aspoň nákupy zapisovat, když už sem si (až teď v dubnu) koupila diářek s hello kitty. Moje už asi měsíc a půl pohřešovaná VS kabelka stále nikde, informací se nedovolám, ač se o to pokouším. Sežerte si ju na té celnici!

13:00 Odcházím z pošty, jsem nasraná a rozladěná. Stavuju se do sekáče hned vedle a kupuju si krásný letní tričko. Hned je mě líp. Jdu nakoupit do Billy, ale to je nuda, to vám popisovat nebudu.

13:30 Jsem doma, se ségrou otvíráme balíčky, do toho nám asistuje kocour, kterej vybalování miluje. Následující fotky jsou  autentické a 100% nenaaranžované :) Bordel na stole téže.




14:00 Vařím oběd. Pikantní vepřová směs s rajčatama, paprikou, cibulí, žampiony a slaninou, vše s rýží a posypané sýrem. Vy-ni-ka-jí-cí! Švica se evidentně taky má co učit, nahlas přemýšlí o tom, že vyžehlí prádlo a maže do alberta, aby následně vyráběla brownies s jahodama a domácí šlehačkou. No nemáme my to doma pěkně rozdělený - hezky si nás rodiče vychovali. A zapít nejlepším brusinkovým sirupem (zakoupen v Bille) - chutná jako moje oblíbená brusinková šťáva z Ikei, ale my přece tento švédskej kvelb po jisté nedávné události bojkotujem ne? :D :D



   

Zbytek dne fotím, prohlížím a zkouším nové ELF produkty, kocour mi leze do objektivu, zevlím, připravuju články na blog, koukám na Vampire diaries a píšu tento výlev, konečně jako každá správná kůl blogerka tu mám i fotky s jídlem :-)) PS: toto měl být původně jen článek o brusinkovým sirupu a ta omáčka okolo vznikla tak nějak náhodně :-)  Téma příštích článků jsou jasná, takže na závěr sneak peek a zajímá mě jak vy trávíte své studijní dny? A neříkejte mě, že se fakt učíte, nebo začnu mít depresi :)))))









19 comments:

  1. Ježiš díky! Mám to naprosto stejně, až na to, že jsem stále v prváku :D opakuju jeden supertěžký zápočet z operáku (i matika byla lehčí, to je co říct u mě:D) a samozřejmě jsem to ještě ani neotevřela... Teď jsem si říkala, ještě očekuju blogy... No, ale už jdu na studium O:-)
    tak hodně štěstí! :)

    ReplyDelete
  2. Azazela: nemyslíš operační výzkum? Jestli ano, tak z něj zápočet opakuju příští týden...ježiš já su fakt karikatura studenta...jsem teda už v páťáku, ale i tak :)

    ReplyDelete
  3. hehe, to bude všude stejný. já když se mám učit na zkoušku, tak začnu koukat na nějaký nový seriál, který má nejméně 4 sezóny po 24dílech a každej je tak napínavej,že to přece nemůžu vypnout a koukám dál...a výsledek je ten,že nemám zkoušku z fyziky,nepustili mě ke státnicím a třeťák si dám znova. ale ty seriály za to stály :-D

    ReplyDelete
  4. ha, taky bych se měla učit a tak jsem si finále desperade housewife raději dala už včera... nějak se to pomalu stahovalo, tak jsem šla spát až ve dvanáct, v šest ráno jsem vstávala a teď po dlouhém dni jsem konečně otevřela učebnici mikroekonomie a usnula u ní...

    ReplyDelete
  5. Možná je to trošku zlomyslné, ale jsem ráda, že je na tom tolik lidí podobně :-)

    ReplyDelete
  6. Hehe, já jsem bohužel stejnej lempl :-) Do konce studia mi zbývá jedna jediná zkouška, odkládám ji už rok a nejradši bych ji ještě jeden odkládala, je těžká, bojím se jí a učím se na ní asi tak nějak jako ty :-)

    ReplyDelete
  7. To mi něco připomíná. Naštěstí už mám studijní léta za sebou :D

    ReplyDelete
  8. Měla jsem to stejně...a podle toho, kolik se tady přiznalo lidí mám odvahu tvrdit, že na VŠ mě obklopovali samí šprti, kteří mě demotivovali :D Takže je to vlastně jejich chyba!!! :D
    Jinak v pracovním procesu nemám problém studovat...studuju videa a fotky vizážistů :D A občas si švihnu nějaký zábavný kurz ;) (Tenhle post mě hezky pobavil :D) Všem přeju úspěšný konec zkouškového!

    ReplyDelete
  9. uff, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo se takhle pilně učí :D

    ReplyDelete
  10. Děláte mi jen radost, děvčata :D :D

    ReplyDelete
  11. Ta poslední fotka toho kocoura! Jsem netušila, že kočky mají rty, to je d-o-k-o-n-a-l-ý-! Jinak studijní léta mám za sebou, ale trávila jsem je podobně, abych tě potěšila :-)

    ReplyDelete
  12. haha :D, tak to byl dobrej článek, moc mě pobavil, moje kočky taky milujou vybalování :D, jo a na GG jsem taky koukala a taky jsem byla naštvaná!!!

    ReplyDelete
  13. krasne fotky! hlavne z jahodami, a ksichtik kocurika

    ReplyDelete
  14. Otázkou zůstává - toustovač byl vypnutý? :D
    Jinak super článek. Takovýhle mě moc baví :) A kocour je fakt úžasnej :) A Tvé naštvání z pošty naprosto chápu. Jinak mám neuvěřitlnou chuť na sladké a na brusinkový sirup ochutnat :D

    ReplyDelete
  15. Malltynko jo byl vypnutej :))))

    ReplyDelete
  16. Dneska jsme koupili tu brusinkovou šťávu. Je úžasná!!! Děkuju, děkuju, děkuju za tip :)

    ReplyDelete
  17. Jari jupí, co su ráda, že někomu taky chutná jako mě :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails