2012-02-02

Endless.com: Shoeholic's paradise!

Ahoj! Dnes bych vám ráda představila můj nejoblíbenější botovej e-shop. Zdá se mi totiž, že o něm ještě moc neslýchám a není v Česku příliš provařenej, takže třeba budu někoho inspirovat!
  • Dočetla jsem se, že tento eshop je odnoží Amazonu
  • Poštovný je pouhých 10 dolarů, což je na boty krásná cena a u nákupu nad 100 dolarů je zdarma :)
  • Clo a dph se vám připočítá už při checkoutu, takže byste už neměli nic platit v Česku. Já nic neplatila, ale je pravda, že u našich pošahaných celníků nikdy nevíte. Píšou to i v podmínkách, že mám 100% nezaručují, že nebudete nic platit, je to něco jako záloha. Nicméně tímto jsem se alespoň vyhnula zbytečným dvou stovkám navíc za proclení u nás a to, co mi připočetli při checkoutu zhruba odpovídá tomu, co bych platila u nás. Balíček teda nebyl nijak označenej a nebyla tam myslím ani faktura, ale předpokládám, že na to mají nějakej systém třeba v čárovým kódu, že někde musí být uvedeno, že už vám byla daň připočítána při nákupu. Bohužel jsem o tom moc nevygooglila, jestli máte někdo zkušenost, pište!
  • Pokud vám něco nesedne, obchod nabízí free returns, doporučuju pročíst jejich podmínky. Ve zkratce je to asi tak, že jim boty pošlete nazpátek ekonomickou poštou, oni vám po přijetí proplatí cenu bot + zaplacené poštovné.
  • Velmi užitečný je i číst recenze pod jednotlivejma výrobkama - dozvíte se tam spoustu info o tom, jak sedí velikost, jestli jsou boty kvalitní....
  • Pozor, některý modely neposílají mimo US, ale většinu se mi zdá, že jo. U každýho výrobku je to uvedený.
A teď už něco k sortimentu. Najdete tam teda asi milionosuset tisíc krásnejch bot, proto jen pár takových tipů.


Válenky Bearpaw
Ty jsem si koupila já, ty z fotky výše. Jak jsem tak prolezla všechny ty internety, značka Bearpaw je asi tak nejlevnější varianta Uggs. Jo já vím, spoustě z vás přijdou válenky mega hnusný, já je taky zrovna nepovažuju za übersexy obuv, nicméně v zimě je pro mě pohodlí na prvním místě! A zase, nerada platím jen za značku mám takovej pocit, že uggsy jsou poněkud předražený. Tyhle boty mě stály včetně pošty a všech poplatků na naše jen asi 1400,-. Jsou kožený, s pevnou patou (aneb stop vyšmatlaným příšerám v našich ulicích), s ovčí kožešinou uvnitř. Strašně trpím na zimu od noh a musím říct, že tyhle boty jsou první, ve kterých je mi teplo. Včera jsem si to v nich i v nynějších mrazech štrádovala po městě a až se mi chtělo zpívat, jak mi bylo krásně teploučko! Rozhodně si koupím ještě další model, mám zálusk na ty klasický.



Dál mám velkej zálusk na balerínky Vince camuto a v obří slevě jsou i tyto krásný lodičky Michael Kors za pouhých 69 dolarů.

Co se týče levnějších značek, za zmínku určitě stojí Naughty monkey nebo Chinese Laundry či Dollhouse.


1)Dollhouse, $30, syntetika
2)Chinese laundry, $50, kůže
3)Naughty monkey, $25, textil
4)Naughty monkey, $29-42, kůže
1)Chinese laundry, $20, kůže (ty musím mít, za tu cenu! sakra, to zkouškový mi dalo, jak jsem moc nechodila do práce, tak jsem úplně švorc!)
2)Madden girl, $34-44, syntetika. Pro milovnice zvířecích vzorů mají tyhle wedges i v leopardí verzi :) 

A samozřejmě tu seženete i boty lepších značek, třeba MbMJ, Missoni, Badgley Mishka, Vera Wang, Juicy couture, Michael Kors, See by Chloe, Ted Baker....
Co říkáte na populární MbMJ mouse flats? Já říkám, infantilní samy o sobě, v outfitu vypadají super, ale zase...nevím...hodněkrát jsem nad nima přemýšlela, ale zatím říkám ne...v balerínách u mě zatím vede Tory Burch.

1)Jako pro popelku! (Vera Wang)
2)Juicy couture, ta značka je moje srdcovka....tyhle jsou zrovna ve slevě, kombinace béžové s tyrkysovou se mi strašně líbí!

Všechny použitý obrázky jsou z www.endless.com.

PS: Moc děkuji všem, co drželi palce u poslední zkoušky, nějakým zázrakem jsem ji dala! :) Takže už i já mám teď volno, ale žádný válení, neflákat se a makat, zkouškový mě finančně vyždímalo :( Jo a pak se možná taky někdy mrknu na tu diplomku....no, nevadí, že vedoucí ode mne očekával teoretickou část hotovou někdy v listopadu...naivka :D


12 comments:

  1. Díky za tip!!!
    Jdu to omrknout, taky nutně potřebuji botky:)
    Chválím Tvůj výběr a blahopřeji ke zkoušce.
    Jo, já taky nechávala diplomku na tu úplně poslední chvíli:)

    ReplyDelete
  2. Já už na těchto stránkách pokukovala po botech a po přečtení tvého článku to vidím na Mouse Flats od MbMJ. :)
    Gratuluji ke zkoušce! Já už mám studium za sebou, takže jen práce a diplomku jsem loni začla pořádně psát až v v půlce února. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem právě hodně přemýšlela nad těma obyč černejma...ale nevim...asi si radši pořídím TB...potřebuju nějaký černý a ty se mi zatím zdaj jak papučky :)

      Delete
    2. Jak jsem právě psala, mám strach, aby nepůsobily moc infantilně a já v nich nevypadala spíš směšně....ale moc se mě líbí :)

      Delete
  3. Ty leopardí jsou nejlepší ! :)*

    ReplyDelete
  4. Tak jdu hned mrknout co tam mají, z toho co jsi vybrala bych si já vybrala nejedny :D A ty Mouse Flats jsou náhodou super, vůbec bych se toho nebála. Ale Tory Burch určitě užiješ víc :))

    ReplyDelete
  5. Válenky, které sis koupila, jsou moc pěkné:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) V těch mrazech si to bez nich neumím představit. Loni jsem trpěla. Jediný srovnatelný boty, který jsem měla zatím na noze, jsou speciální jezdecký termoboty ke koním, ale ty jsou do města tuplem nenositelný :)

      Delete
  6. wow! I love it , comfortable all day
    your blog is so nice and so pink is lovely

    kisses from Uruguay dear
    follow you

    wendett.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bohužel, i tak jsem pořád chudá :D Stejně na to ale kouknu :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails