2012-02-29

OPI Flower-to-flower

Tak abysme nezapomněli, že můj blog je vlastně tak trochu lakovací, že? Ale nebojte, laků bude v budoucnu víc, už přeci jen světlo bývá dýl a taky zrovna nakupuju jarní přírůstky do sbírky, jelikož poslední dobou jsem nových laků koupila opravdu poskrovnu, nic se mi nikde nelíbilo natolik, abych ho toužila mít. Ale s nadcházejícím jarem je vše jinak :)

Teď už k laku - nechápu, že jsem vám ještě neukázala svoji oblíbenou růžovku, takovej pocukrovanej bonbonek. Nelakuje se nejlíp, musela jsem použít plno thinneru, ale to bude spíš asi stavem laku, ač ho máme ve sbírce teprve tak rok, je už snad půlka pryč. Je takovej hutnější, takový bahýnko s drobnýma zrnkama jílu /=ten shimmer/ - takže u lakování trošku nervím, ale té barvě snad i odpustím, nicméně na jaro mám v plánu spoustu růžové, sice jsou jí všude tuny, ale vybrat správnej je docela věda. Není růžová jako růžová a příště vám ukážu  růžovej lak, kterej je mezi blogerkama /teda dobře, hlavně těma nekosmetickejma/ a tak všeobecně dost oblíbenej a mě dost zklamal. Uhodnete, kterej to je?




11 comments:

  1. Super lak! Na mém blogu probíhá giveawy, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. MOc hezký lak! :) Myslím, že se ti to povedlo:)

    ReplyDelete
  3. Ja mam essie frech affair a jsem kazdy lakovani neskutecne nas*ana! Blby uplne vsechno! Kde jsem videla ty krasny swatche nevim, ale to snad musela dotycna nalejt do pistole a nastrikat jak vietnamec, ja to s nim proste zoufale neumim :(

    ReplyDelete
  4. Krásná růžovka. :)
    U mě na blogu probíhá soutěž, tak se můžeš zúčastnit.

    ReplyDelete
  5. Zajímavé, tenhle ještě nemám:-D A jsem teda zvědavá, který lak si blogerky chválí..ale jestli jsou nekosmetické, tak bych tipla nějaký od Essence či HM?

    ReplyDelete
  6. Tenhle je v mém wishlistu na první příčce...a jsem zvědavá, kterej tě zklamal, tipovat si netroufám :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails