2012-02-13

Sephora smart dual action exfoliator

Ahoj, tak dneska slíbená rychlorecenze na dvojitej peeling od Sephory, protože dnes a zítra jsou poslední dny, kdy můžete využít akce 1+1 na výrobky Sephora.

Masku jsem zatím použila 3x, ale už jsem si o ní udělala svůj obrázek. Peeling je v kelímku, kterej je rozdělenej na bílou a zelenou část. Bílá část je jakoby želé, určena na tváře, zelená část je spíš takový bahýnko-krém určená na t-zónu. Obě části pochopitelně obsahují peelingová zrníčka, je znát, že v zelené jsou ty zrníčka ve větší koncentraci, v bílé míň. Výrobce slibuje formuli bez parabenů, krásně vyčištěnou pleť bez pocitu pnutí. 



Předesílám, že moje dojmy mohou být značně zkreslený počátečním nadšením, ale určitě po nějaké delší době udělám update, protože zatím jsem z peelingu nadšená. Nevím, jak je to možný, ale mám pocit, že i za těch pár dní používání se mi znatelně zlepšila pleť. Tento výrobek se má používat 1-2x týdně, hádám, že je to asi na vás a vaší konkrétní pleti.


Jak na mě funguje?
Masku jsem naposledy použila teď ráno před psaním článku. Pečlivě jsem se zkoumala v zrcadle před a po a výsledky jsou skutečně viditelný, ať je ten peeling jakejkoli, málokdy vidím u nějaký masky nebo peelingu tak viditelný výsledky ihned po aplikaci. Jednak mám fakt viditelně menší a stažený póry a hlavně - hebkou a barevně sjednocenou pleť. Probudila jsem se pochopitelně všelijak pomačkaná, sem tam zarudlý místa, no to znáte asi všichni. A po smytí peelingu je prostě hnedka hezčí, zářivá a červená fuč! Co se týče absence pocitu pnutí, to bych řekla, že nebude tak úplně pravda. Nějak si neumím představit, vydrhnout si ksicht a potom se nenamazat. To prostě nejde. Takže samozřejmě po smytí peelingu a uschnutí obličeje cítím lehký pnutí a potřebu se namazat. (Takže teď pauza, mažu se krémem. Tento článek je opravdu live reportáž :) I při nanášení krému cítím, že mi peeling zanechal jemnej a hebkej obličej skoro jako miminko. A miluju jeho vůni. Obvykle mám ráda svěží, ovocný vůně, tahle je taková - neumím ji popsat, ale voní jako něco, o čem bych si řekla, že může opravdu fungovat. Divnej popis, co? Řekla bych, že parfemace je taková možná mořská? Podobně mi totiž vonělo tělový mlíko z jejich voňavé řady - oceán.

Dále jsem objevila spoustu vesměs velmi pozitivních recenzí přímo na stránkách Sephory, takže pro více recenzí a informací vás odkážu sem. Co dodat? Z mé strany vám ji určitě doporučuju, myslím, že vás nezklame. Cena je 330,- Kč a já osobně ještě dost koukala po tubičce s maskou-peelingem a myslím, že si ji příště určitě pořídím, mají ji tam za 220,-. A pokud někdo tento peeling už máte, nebo si hodláte pořídit, určitě napište recenzi, jsem zvědavá na názory ostatních.

Jo a závěrem ještě informační okýnko - včera ráno jsem si v brněnské Sephoře brala poslední samoopalovací mlhu, takže vám nezaručím, že ji tam ještě mají, ale třeba mají zásoby v šuplíku, který doplní :). Takže tento sprej je evidentně velmi oblíbenej. Mimochodem, jako výrobek za kačku k němu jsem zvolila tělový máslo s vůní guava passion a jsem z něho nadšená, konzistencí se mi zdá podobný, jako másla od Body shopu, který už léta používám, tak jestli se osvědčí, přejdu na Sephoru :)

A poslední info, pro všechny Lush-maniačky, který o tom ještě nevíte, do 21.2. mají české stránky LUSH akci - poštovné zdarma po zadání kódu 0153. Sama přemýšlím, jestli něco objednat, nebo ne. 

Jo, a obrázky mám pořád šejdrem , i když jsem je zkoušela dodat až po napsání textu. Tak si tam tak buďte, když se vám to líbí. Co s váma nadělám.


19 comments:

  1. Navnadila jsi mě, takže zítra zamířím opět do Sephory. V sobotu jsem si tam koupila hydratační krém a krém na oči a zatím spokojenost, určitě na ně napíšu ějakou recenzi, i když v tom nejsem profík jako ty. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiš :) a prosimtě jakej profík :))) ale děkuji!

      Delete
  2. Ježíši!!! Já vůbec netušila, že je teď zase ta akce 1 + 1!!! Takže ti stráááááášně moc děkuju, potřebuju si koupit bázi a když nevyberu nic jiného, tak si ráda vezmu i tenhle peeling, ten by se mi totiž taky hodil :D Ještě jednou moc děkuju za info :))

    ReplyDelete
  3. Ach jo, já se tam teď nedostanu:(
    Dochází mi totiž peeling od Clinique a přemýšlím jestli nevyzkoušet něco nového, váhám váhám...
    A na Lush mrknu:)

    ReplyDelete
  4. Děkuju moc za recenzi, přesvědčila jsi mě! Jdu někoho otravovat, jestli nemá zítra cestu do Sephory :-)

    ReplyDelete
  5. Holky, kdo si ho pořídíte, snad nebudete zklamané :)

    ReplyDelete
  6. Ten peeling chci! Šanci dostat se do Sephory mám ale až za týden :-//

    ReplyDelete
  7. Děkuji..a letím pro něj:)...M*

    ReplyDelete
  8. Vypadá fakt dobře, a peeling bych zrovna potřebovala :D Až budu v Sephore mrknu na něj :)

    ReplyDelete
  9. Peeling nemám rada :(
    Zvu tě ke mě na giveaway o masku na vlasy:)

    ReplyDelete
  10. Holky, kdo si ho koupíte, dejte vědět, jak jste spokojené :)

    ReplyDelete
  11. Moc zajímavá recenze. Asi se v pátek do Sephory podívám:)

    ReplyDelete
  12. super recenzia, určite pôjdem nazrieť do Sephory!:-)

    ReplyDelete
  13. Škoda, že se do Sephory oc nedostanu. :(

    ReplyDelete
  14. tak jsem teď zjistila, že i mně se obrázky rovnají šejdrem. ať s tím dělám, co s tím dělám. což mě irituje. ale když si ty přežila obrázky šejdrem, tak já budu asi taky muset.

    (krom toho mi nejdou vkládat obrázky přímo z počítače, ale musím je nejdřív vložit na picassa a pak teprve blognout. což by mě zajímalo, jestli to je jen můj soukromý problém nebo to má globálnější charakter.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, už jsem to vzdala a budu se muset smířit :))
      Já vkládám obrázky přímo přes blogger, snad mi brzo nedojde kapacita, obrázky hodně zmenšuju :)
      Není to třeba tím, že je máš hodně velký? Ale já nejsem moc technickej talent tak tohle je spíš jen taková domněnka...

      Delete
    2. tak se s tím smíříme obě a bude.

      velký je určitě nemám. a místa mám taky dost. a hlavně se to děje jen někdy, vždycky mi naskočí hláška, že z bezpečnostních důvodů bych neměla povolit přesun dat a je to. nebo vlastně není... jako už jsem to taky vzdala a jsem taky technický antitalent, takže to asi nevyřešíme.

      Delete
  15. Já jsem tedy jednoznačně nalákaná. ;-)
    Vivi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails